
نوشته اصلی توسط
api
با سلام خدمت تمامی دوستان
جناب rasoul123 من چند بار تو پست های انجمن های مختلف پست های شما رو دیدم و جوابی ندادم . اما انگار شما دنبال حاشیه سازی هستید پس من هم لازم دونستم که دوستان رو کامل روشن کنم .
آقای rasoul123 مدیر سایت هستن که حدود چند ماه پیش (برای دومین بار) به سرورهای یوگیگ منتقل کردن .
ایشون فقط دنبال سرویس ارزون یا ترجیحا رایگان هستن . قرار بود به ازای درج بنر در سایتشون ، بنده سرویس رو با 50 درصد تخفیف در اختیارشون قرار بدم . بنر رو تو سایتشون قرار دادیم اما چند روز بعد اینقدر تبلیغ دور بنر قرار دادن که بنر ما عملا قابل مشاهده نبود .
باز هم بنده چیزی نگفتم و بهشون پیشنهاد دادیم که بنر آخر سایت قرار بگیره و با همون شرایط ماهیانه حدود 50 تومن برای سرویسی که حدود 4 گیگابایت رم مصرف میکند پرداخت کنند.
البته لازم به توضیح هست که میزبانی این سایت چیزی جز هزینه برای ما نبوده و حتی یک مشتری هم از سمت بنر ایشون از یوگیگ سرویسی خریداری نکرد .
ایشون در حال تمدید بودن که ما یک سرویس جدید به نام VIP برای یک سری سایت های بسیار پربازدیدمون اضافه کردیم و به تعدادی از کاربران تیکت دادیم که اگر مایل بودید به این سرویس ارتقا بدید . ایشون تا پیغام ارتقا رو دیدن شروع کردن به تیکت دادن که سرویس مشکل داره ، پول من رو پس بدید و سایت رو انتقال دادن .
حالا سوالی از همکاران دارم :
به چه علت یک شرکت تضمین بازگشت وجه تعیین میکند ؟
ایا برای سرویسی که چند ماه بر روی سرور قرار دارد تضمین بازگشت وجهی هست ؟
حرف آخر :
جناب rasoul123 ، کیفیت یوگیگ و سرویس های آن برای مشتریان ثابت شده هست و شرکت بر پایه قوانین اداره میشه و نقض کردن قوانین شرکت تحت هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست .
ترجیح میدم دیگه این بحث رو ادامه ندید وگرنه حرفهای بیشتری برای گفتن هست .
موفق باشید .