صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21

موضوع: عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

  1. #11
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    483
    تشکر تشکر کرده 
    573
    تشکر تشکر شده 
    386
    تشکر شده در
    342 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    بنده هاستینگ ندارم اما از یه شرکت فناوری اطلاعات هاست گرفتم(تو انجمن نیستم اما درکل اسم نیامرم) برای بازگشت پرسیدم گفتن اگر سرویس 1 یا 3ماهه خرداری کنید تا 3روز کامل و تا 4روز دیگه یعنی 7روز با کسرخسارت بازگشت میدن اما سالانه تا 1هفته کامل و تا 10روز هم با خسارت اما بعد از آن فقط در صورتی که مشکل جدی باشه و در شرایط خاص برگشت میزنن که گفتن کم پیشمیاد
    واقعا خوب راهمنایی کردن من 2جا هاست دارم آنجا مشکل دارم برطرف نمیکنن اینا برطرف میکنن خدایی برام (یعنی برای رقیب را رفع میکنند) قانون هم گفتن همه همین طوری هست اما متاسفانه همه فقط میگن قانون قانون و برای خودشان قانون میزارن...

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    دره ی مرگ
    نوشته ها
    33
    تشکر تشکر کرده 
    32
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    نقل قول نوشته اصلی توسط rasoul123 نمایش پست ها
    ببنید دوستان هاست ماهیانه بوده یعنی هر ماه تمدید می شده
    ولی دقت کنید مشکل از جانب سایت ما نبوده چون اگر بود نباید الان روی هاستینگ دیگر میزبانی می شد
    یعنی ما هزینه 56 که دادیم را بی خیال بشیم به چه دلیل اونوقت

    این قوانین هفت روز زمانی میشه اجرایی بشه که ما تازه سرویس خریدیم ولی اینطوری نبوده
    ما روی خیلی سرور ها بودیم ولی وقتی متوجه بودن سرویس مشکل داره پس میدان حتی 10 روز را
    سلام
    ببین داداش
    موقعی که شما میگی ماهیانه
    یعنی هر ماه که تمدید میکنید برای شما محاسبه میشه
    حالا فرقی نمیکنه 1 ماه مشتریشون بودید یا 1 سال
    کلا بعد از 7 روز از خرید یا تمدید سرویس قابل برگشته

  4. #13
    عضو انجمن api آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    130
    تشکر تشکر کرده 
    286
    تشکر تشکر شده 
    541
    تشکر شده در
    349 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاس

    نقل قول نوشته اصلی توسط rasoul123 نمایش پست ها
    سلام
    دوستان
    بنده چند ماهی هست در هاستیگ یوگیگ سرویس داشتم که در این ماه مشکل خیلی عجیبی برای سایت ما پیش اومد بود که بارها تماس گرفتیم که گفتن سایت شما مورد حمله دیداس هست ما هم برای سنجش این کار اومدیم و سایت را روی کلود پروتکش سنترال هاستینگ ست کردیم جهت بررسی سایت 24 ساعت بررسی شد و طبق گفته دوستان سنترال هیچ مشکلی نبوده

    مشکل اصلی این هست سایت ما یهو 2000 پروسس پرو میکنه بی دلیل که این مشکل در طی انتقال به میزبان دیگه کاملا برطرف شد و پروسس سایت از 50 تا بالاتر نیومده
    حالا جالبی کار اینجاست این دوستان همون زمان هم به ما هاست vip دادن که طی این مشکلات و تماس های ما با بخش فنی این دوستان و تماس بعد از چند روز تیکتی زدن که سایت شما بازدید بالایی دارد ارتقا بده به vip که چند سایت روی اون هست برای ما سوال شده بود که اون چیه این چیه

    حالا بنده فاکتور را پرداخت کردم و بعد از 9 روز کنسل زدم و به خاطر مشکلاتی که بازدید سایت را از 75 هزار تا رسونده به 40 هزارتا کنسل کردیم و خواهان بازگشت وجه شدیم که به ما گفتن تست 7 روز گذشته
    ولی تا اونجایی که بنده اطلاع دارم تست برای سایت هایی هست که تازه اومدن رو سرویس نه کسایی که 3 ماه هستن

    حالا از دوستان سوال دارم واقعا این هفت روز ملاک هست ؟ وقتی هیچ سخنی نگفتن جز این
    با سلام خدمت تمامی دوستان

    جناب rasoul123 من چند بار تو پست های انجمن های مختلف پست های شما رو دیدم و جوابی ندادم . اما انگار شما دنبال حاشیه سازی هستید پس من هم لازم دونستم که دوستان رو کامل روشن کنم .

    آقای rasoul123 مدیر سایت http://negahdl.com هستن که حدود چند ماه پیش (برای دومین بار) به سرورهای یوگیگ منتقل کردن .
    ایشون فقط دنبال سرویس ارزون یا ترجیحا رایگان هستن . قرار بود به ازای درج بنر در سایتشون ، بنده سرویس رو با 50 درصد تخفیف در اختیارشون قرار بدم . بنر رو تو سایتشون قرار دادیم اما چند روز بعد اینقدر تبلیغ دور بنر قرار دادن که بنر ما عملا قابل مشاهده نبود .
    باز هم بنده چیزی نگفتم و بهشون پیشنهاد دادیم که بنر آخر سایت قرار بگیره و با همون شرایط ماهیانه حدود 50 تومن برای سرویسی که حدود 4 گیگابایت رم مصرف میکند پرداخت کنند.
    البته لازم به توضیح هست که میزبانی این سایت چیزی جز هزینه برای ما نبوده و حتی یک مشتری هم از سمت بنر ایشون از یوگیگ سرویسی خریداری نکرد .

    ایشون در حال تمدید بودن که ما یک سرویس جدید به نام VIP برای یک سری سایت های بسیار پربازدیدمون اضافه کردیم و به تعدادی از کاربران تیکت دادیم که اگر مایل بودید به این سرویس ارتقا بدید . ایشون تا پیغام ارتقا رو دیدن شروع کردن به تیکت دادن که سرویس مشکل داره ، پول من رو پس بدید و سایت رو انتقال دادن .

    حالا سوالی از همکاران دارم :

    به چه علت یک شرکت تضمین بازگشت وجه تعیین میکند ؟

    ایا برای سرویسی که چند ماه بر روی سرور قرار دارد تضمین بازگشت وجهی هست ؟

    حرف آخر :
    جناب rasoul123 ، کیفیت یوگیگ و سرویس های آن برای مشتریان ثابت شده هست و شرکت بر پایه قوانین اداره میشه و نقض کردن قوانین شرکت تحت هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست .

    ترجیح میدم دیگه این بحث رو ادامه ندید وگرنه حرفهای بیشتری برای گفتن هست .

    موفق باشید .

  5. تعداد تشکر ها ازapi به دلیل پست مفید


  6. #14
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    hetzners rack
    نوشته ها
    2,739
    تشکر تشکر کرده 
    2,675
    تشکر تشکر شده 
    6,577
    تشکر شده در
    3,502 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    سلام.

    صحبت های یوزر api تایید می شود سایت ایشان نیز زمانی در سرور های میزبانی میشد و سایتشان مشکل نرم افزاری (از جانب mysql) داشت که تا حدودی توسط کاربر hamid.soltani92 (جناب سلطانی) برطرف گردید اما ایشان باز اعلام کردند که راضی نیستند و مشکلاتی ایجاد شد که واقعا مقصر ما نبودیم.

    به هر حال ان شاء الله از سرویس فعلی که دارید رضایت کافی را داشته باشید.

    موفق باشید.

  7. تعداد تشکر ها ازYas-Host به دلیل پست مفید


  8. #15
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    41
    تشکر تشکر کرده 
    126
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    24 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    نقل قول نوشته اصلی توسط api نمایش پست ها
    با سلام خدمت تمامی دوستان

    جناب rasoul123 من چند بار تو پست های انجمن های مختلف پست های شما رو دیدم و جوابی ندادم . اما انگار شما دنبال حاشیه سازی هستید پس من هم لازم دونستم که دوستان رو کامل روشن کنم .


    آقای rasoul123 مدیر سایت هستن که حدود چند ماه پیش (برای دومین بار) به سرورهای یوگیگ منتقل کردن .
    ایشون فقط دنبال سرویس ارزون یا ترجیحا رایگان هستن . قرار بود به ازای درج بنر در سایتشون ، بنده سرویس رو با 50 درصد تخفیف در اختیارشون قرار بدم . بنر رو تو سایتشون قرار دادیم اما چند روز بعد اینقدر تبلیغ دور بنر قرار دادن که بنر ما عملا قابل مشاهده نبود .
    باز هم بنده چیزی نگفتم و بهشون پیشنهاد دادیم که بنر آخر سایت قرار بگیره و با همون شرایط ماهیانه حدود 50 تومن برای سرویسی که حدود 4 گیگابایت رم مصرف میکند پرداخت کنند.
    البته لازم به توضیح هست که میزبانی این سایت چیزی جز هزینه برای ما نبوده و حتی یک مشتری هم از سمت بنر ایشون از یوگیگ سرویسی خریداری نکرد .

    ایشون در حال تمدید بودن که ما یک سرویس جدید به نام VIP برای یک سری سایت های بسیار پربازدیدمون اضافه کردیم و به تعدادی از کاربران تیکت دادیم که اگر مایل بودید به این سرویس ارتقا بدید . ایشون تا پیغام ارتقا رو دیدن شروع کردن به تیکت دادن که سرویس مشکل داره ، پول من رو پس بدید و سایت رو انتقال دادن .

    حالا سوالی از همکاران دارم :

    به چه علت یک شرکت تضمین بازگشت وجه تعیین میکند ؟

    ایا برای سرویسی که چند ماه بر روی سرور قرار دارد تضمین بازگشت وجهی هست ؟

    حرف آخر :
    جناب rasoul123 ، کیفیت یوگیگ و سرویس های آن برای مشتریان ثابت شده هست و شرکت بر پایه قوانین اداره میشه و نقض کردن قوانین شرکت تحت هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست .

    ترجیح میدم دیگه این بحث رو ادامه ندید وگرنه حرفهای بیشتری برای گفتن هست .

    موفق باشید .

    جناب خان پور شما تعارف نکن مگه جرم انجام شده که حرف برای گفتن باشه
    بنده هم لازم به ذکر هست که بگم هیچ مانیتوری روی سرورهای شما نیست و زمانی که سایت دو روزا کامل به خاطر پروسس عجیب و غریب پر هست و اصلا بالا نبوده یه تکیت زده نشده بود که این سایت مشکل داره
    اگر در جریان نیستید از تیم فنی تلفنی خودتون بپرسید چقدر تماس گرفتم که چرا مانیتور نمی شود گفتن چرا میشه اگر میشه پس اطلاع دادن لازمه هر کاری هست !
    بنده اصرار کردم که تخفیف بدید ؟ خود شما برای جذب سایت پر بازدید این کار را کردید یادتون که نرفته گفتید ما منابع اختصاصی میدیم

    و امام دیدی سرور پربازدید( که گفتید تیکت زدن پست سر هم) شما اصلا در جریان بودید سایت قبل این تیکت شما انتقال پیدا کرده(یک هفته قبل) بود به جای دیگه به خاطر مشکلات فراونی که ایجاد میکرد سرور

    و اما مشکل سرور شما که میگد از جانب سایت ما بود
    یادتون که هست مدیریت سرور سنترال هاستیک هم شاهد موضوع هستن که گفتن یک صدم حمله دیداسی روی سایت نیست ولی شما میگفتید حمله هست اسمان هاست هم تاکید کرد حمله ای نبوده ولی شما تاکید کردید حمله بوده
    الان در سرور اسمان هاست بدون یک صدم مشکل داره میزبانی میشه نه با رم چهار بلکه دو و پانصد پروسس نه 2000 پروس که پروسس بیشتر از 50 تا نشده !
    نقل قول نوشته اصلی توسط Yas-Host نمایش پست ها
    سلام.

    صحبت های یوزر api تایید می شود سایت ایشان نیز زمانی در سرور های میزبانی میشد و سایتشان مشکل نرم افزاری (از جانب mysql) داشت که تا حدودی توسط کاربر hamid.soltani92 (جناب سلطانی) برطرف گردید اما ایشان باز اعلام کردند که راضی نیستند و مشکلاتی ایجاد شد که واقعا مقصر ما نبودیم.

    به هر حال ان شاء الله از سرویس فعلی که دارید رضایت کافی را داشته باشید.

    موفق باشید.
    دوست عزیز خود شما شاهد نبودید سروتون کم اورد!
    ندید مای اسکول سرور قطع میشد!!
    ویرایش توسط rasoul123 : August 15th, 2015 در ساعت 22:19

  9. #16
    عضو انجمن api آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    130
    تشکر تشکر کرده 
    286
    تشکر تشکر شده 
    541
    تشکر شده در
    349 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    الان در سرور اسمان هاست بدون یک صدم مشکل داره میزبانی میشه نه با رم چهار بلکه دو و پانصد پروسس نه 2000 پروس که پروسس بیشتر از 50 تا نشده !
    حرف بنده رو توهین حساب نکنید . اما این حرف شما خنده دار هست .

    همکارانی که حداقل یک بار با cloudlinunx کار کردن میدونن که این سیستم در پنل شما منابع مصرفیتون رو نشون میده . وقتی منابع شما پر بوده یعنی داشتید مصرف میکردید . طوری نوشتید که انگار من نشستم منابع شما رو دستی پر کردم !

    بنده اصرار کردم که تخفیف بدید ؟ خود شما برای جذب سایت پر بازدید این کار را کردید یادتون که نرفته گفتید ما منابع اختصاصی میدیم
    دوست ندارم این مورد رو ثابت کنم . چون باید بگردم و از حرفاتون اسکرین شات بگیرم که از حوصله من خارج هست .

    اگر در جریان نیستید از تیم فنی تلفنی خودتون بپرسید چقدر تماس گرفتم که چرا مانیتور نمی شود گفتن چرا میشه اگر میشه پس اطلاع دادن لازمه هر کاری هست !
    انتظار شما این هست که من بشینم 24 ساعته سایت شما رو مانیتور و خطاگیری کنم ؟
    پس وظیفه شمایی که وبمستر هستید چی هست ؟
    پس منابع اختصاصی برای چی هست ؟ نمودار های مصرف چرا تو پنل هست ؟
    میخواین من به جای شما تو سایتتون پست بدم ؟


    بنده هم لازم به ذکر هست که بگم هیچ مانیتوری روی سرورهای شما نیست و زمانی که سایت دو روزا کامل به خاطر پروسس عجیب و غریب پر هست و اصلا بالا نبوده یه تکیت زده نشده بود که این سایت مشکل داره
    طبق شناختی که از شما دارم . شما شخصی نیستید که اگه سایت داون بشه تیکت ندید !


    یادتون که هست مدیریت سرور سنترال هاستیک هم شاهد موضوع هستن که گفتن یک صدم حمله دیداسی روی سایت نیست ولی شما میگفتید حمله هست اسمان هاست هم تاکید کرد حمله ای نبوده ولی شما تاکید کردید حمله بوده
    الان در سرور اسمان هاست بدون یک صدم مشکل داره میزبانی میشه نه با رم چهار بلکه دو و پانصد پروسس نه 2000 پروس که پروسس بیشتر از 50 تا نشده !
    مشکل شما این هست که هر شخصی هر چیزی به شما میگه بدون تحقیق و اطلاع ، قبول میکنید . نمونه اش تاپیک قبلی شما قبل از انتقال مجددتون رو یوگیگ هست که مشکل انجمن و کش داشتید !

    سنترال هاستینگ یا سایر دوستان هم از همکاران محترم ما هستند و دورادور باهاشون در ارتباط هستیم و همکاری داریم . اما فکر نمیکنم هیچ کدومشون به root سروری که شما روش بودید دسترسی داشته باشند که لاگ بخونن !

    انشالله سرویس دهنده جدیدتون بتونن بدون مشکل میزبانیتون رو انجام بدن .

  10. تعداد تشکر ها ازapi به دلیل پست مفید


  11. #17
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    41
    تشکر تشکر کرده 
    126
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    24 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    نقل قول نوشته اصلی توسط api نمایش پست ها
    حرف بنده رو توهین حساب نکنید . اما این حرف شما خنده دار هست .

    همکارانی که حداقل یک بار با cloudlinunx کار کردن میدونن که این سیستم در پنل شما منابع مصرفیتون رو نشون میده . وقتی منابع شما پر بوده یعنی داشتید مصرف میکردید . طوری نوشتید که انگار من نشستم منابع شما رو دستی پر کردم !
    اوکی شما درست میگی بنده هم میگم با این منابع میربانی شده


    دوست ندارم این مورد رو ثابت کنم . چون باید بگردم و از حرفاتون اسکرین شات بگیرم که از حوصله من خارج هست .



    انتظار شما این هست که من بشینم 24 ساعته سایت شما رو مانیتور و خطاگیری کنم ؟
    پس وظیفه شمایی که وبمستر هستید چی هست ؟
    پس منابع اختصاصی برای چی هست ؟ نمودار های مصرف چرا تو پنل هست ؟
    میخواین من به جای شما تو سایتتون پست بدم ؟


    انتظار این نیست شما بشینی نگاه کنی ولی حدقل کاری این هست که به مصرف سایت ها دقت کنید
    نباید گفته بشه دلیل پروسس چی هست وقتی حمله نیست !
    شما زحمت نکش


    طبق شناختی که از شما دارم . شما شخصی نیستید که اگه سایت داون بشه تیکت ندید !

    دقت نکردید اصلا ا شما دقت کردید گفتم تماس گرفتم بپرسید!

    مشکل شما این هست که هر شخصی هر چیزی به شما میگه بدون تحقیق و اطلاع ، قبول میکنید . نمونه اش تاپیک قبلی شما قبل از انتقال مجددتون رو یوگیگ هست که مشکل انجمن و کش داشتید !

    سنترال هاستینگ یا سایر دوستان هم از همکاران محترم ما هستند و دورادور باهاشون در ارتباط هستیم و همکاری داریم . اما فکر نمیکنم هیچ کدومشون به root سروری که شما روش بودید دسترسی داشته باشند که لاگ بخونن !

    انشالله سرویس دهنده جدیدتون بتونن بدون مشکل میزبانیتون رو انجام بدن .
    همچنین شما
    من نه بد گفتم گفتم فقط قوانین سرور ها چطوری هست بازگشت دارن یا نه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط api نمایش پست ها
    حرف بنده رو توهین حساب نکنید . اما این حرف شما خنده دار هست .

    همکارانی که حداقل یک بار با cloudlinunx کار کردن میدونن که این سیستم در پنل شما منابع مصرفیتون رو نشون میده . وقتی منابع شما پر بوده یعنی داشتید مصرف میکردید . طوری نوشتید که انگار من نشستم منابع شما رو دستی پر کردم !
    اوکی شما درست میگی بنده هم میگم با این منابع میربانی شده


    دوست ندارم این مورد رو ثابت کنم . چون باید بگردم و از حرفاتون اسکرین شات بگیرم که از حوصله من خارج هست .



    انتظار شما این هست که من بشینم 24 ساعته سایت شما رو مانیتور و خطاگیری کنم ؟
    پس وظیفه شمایی که وبمستر هستید چی هست ؟
    پس منابع اختصاصی برای چی هست ؟ نمودار های مصرف چرا تو پنل هست ؟
    میخواین من به جای شما تو سایتتون پست بدم ؟


    انتظار این نیست شما بشینی نگاه کنی ولی حدقل کاری این هست که به مصرف سایت ها دقت کنید
    نباید گفته بشه دلیل پروسس چی هست وقتی حمله نیست !
    شما زحمت نکش


    طبق شناختی که از شما دارم . شما شخصی نیستید که اگه سایت داون بشه تیکت ندید !

    دقت نکردید اصلا ا شما دقت کردید گفتم تماس گرفتم بپرسید!

    مشکل شما این هست که هر شخصی هر چیزی به شما میگه بدون تحقیق و اطلاع ، قبول میکنید . نمونه اش تاپیک قبلی شما قبل از انتقال مجددتون رو یوگیگ هست که مشکل انجمن و کش داشتید !

    سنترال هاستینگ یا سایر دوستان هم از همکاران محترم ما هستند و دورادور باهاشون در ارتباط هستیم و همکاری داریم . اما فکر نمیکنم هیچ کدومشون به root سروری که شما روش بودید دسترسی داشته باشند که لاگ بخونن !

    انشالله سرویس دهنده جدیدتون بتونن بدون مشکل میزبانیتون رو انجام بدن .
    همچنین شما
    من نه بد گفتم گفتم فقط قوانین سرور ها چطوری هست بازگشت دارن یا نه

  12. #18
    عضو انجمن api آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    130
    تشکر تشکر کرده 
    286
    تشکر تشکر شده 
    541
    تشکر شده در
    349 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    من نه بد گفتم گفتم فقط قوانین سرور ها چطوری هست بازگشت دارن یا نه
    من نه قصد دفاع دارم و نه چیز دیگه ای ، وقتی میگین مشکل بوده حتما بوده و شاید من بی اطلاعم .

    اگر قصد بدگفتن نداشتید میتونستید از تیتر بهتری برای تاپیک استفاده کنید یا پست های حاشیه ای دیگه ای تو سایر انجمن ها ایجاد نکنید.

    شما از تیکت پرسیدید که سرویستون مشمول بازگشت وجه میشه یا نه که پاسختون رو گرفتید .

    اینجا هم همکاران پاسختون رو دادن ، اما قصد ایجاد بحث های حاشیه ای داشتید .

    به هر حال سرویس شما تا پایان روز قرار داد مهلت دارد.

    انشالله همه وبمستر های ایرانی تو کارشون موفق باشن.

  13. تعداد تشکر ها ازapi به دلیل پست مفید


  14. #19
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    41
    تشکر تشکر کرده 
    126
    تشکر تشکر شده 
    36
    تشکر شده در
    24 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    نقل قول نوشته اصلی توسط api نمایش پست ها
    من نه قصد دفاع دارم و نه چیز دیگه ای ، وقتی میگین مشکل بوده حتما بوده و شاید من بی اطلاعم .

    اگر قصد بدگفتن نداشتید میتونستید از تیتر بهتری برای تاپیک استفاده کنید یا پست های حاشیه ای دیگه ای تو سایر انجمن ها ایجاد نکنید.

    شما از تیکت پرسیدید که سرویستون مشمول بازگشت وجه میشه یا نه که پاسختون رو گرفتید .

    اینجا هم همکاران پاسختون رو دادن ، اما قصد ایجاد بحث های حاشیه ای داشتید .

    به هر حال سرویس شما تا پایان روز قرار داد مهلت دارد.

    انشالله همه وبمستر های ایرانی تو کارشون موفق باشن.
    قبول دارم عنوان جالب نبود
    و کمی هم میشه گفته عصبی بود
    ما ارات داریم

  15. #20
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    4
    تشکر تشکر کرده 
    18
    تشکر تشکر شده 
    3
    تشکر شده در
    3 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم استراد وجه در هاستینگ یوگیگ !

    سلام اول بگم بایت پیام واقعا عذر میخوام و شدیدا شرمندم خواستم پیام بدم نشد
    استارتر عزیز من همین مشکل شمارو دارم میشه بگید الان از کجا هاست گرفتید
    بازم شرمنده

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: November 27th, 2016, 07:25
  2. با 100 میلیون میشه شرکت هاستینگ زد؟
    توسط mohamad_1990 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: August 14th, 2016, 02:06
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: September 16th, 2013, 22:41
  4. کدامین ؟ یوهاستینگ ، هاستینه یا اکس سه هاست ؟
    توسط parsepardaz در انجمن نمایندگی میزبانی وب
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: January 17th, 2013, 09:59

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •