
نوشته اصلی توسط
samansystems
همونطور که دوستان اطلاع دادن در حال جابجائی دفتر زرين پال هستيم تا ان شاء الله زرين پال ازين به بعد به طور مستقل از سامان سيستم به فعاليت خودش ادامه بده.
بر همين اساس ممکن هست تيکت ها با کمی تاخير پاسخ داده بشه.
در خصوص تماس تلفنی هم ديروز تعطيل بوده و در روزهای تعطيل امکان برقراری تماس تلفنی وجود نداره.
در مورد تراکنش هم اگر به مشکل خورده باشه همکاران برسی ميکنن و تسويه ميکنن. در کل مورد انقدر حاد نبوده که بخواد به اون عنوان عملکرد بسيار ضعيف بگيره.
به هر حال اين گزارش کوتاهی بود از وضعيت فعلی و اگر باعث بروز مشکل شده عذر خواهی ميکنيم.