سلام
موردی که شما فرمودید به دلیل بی سوادی تحویل دار و یا کارمند مربوطه بوده است !
به شخصه یک بار مبلغی به حساب بنده اشتباه واریز شده بود ، تحویدار مربوطه که کار را برای ارباب رجوع انجام داده بود. شماره تلفن را به مشتری داده بودند از سیستم. بعد از اینکه مشتری تماس حاصل نموده بود و پاسخی دریافت نکرده بودند. تحویلدار شخصا بدون حضور بنده اقدام به برداشت همان مبلغ از حساب نموده بود !
ضمن ارائه دادخواست به دایره بازرسی سرپرستی بانک مربوطه یک دادخواست نیز به دادسرا ارائه شد. ظرف 48 ساعت به دلیل ارائه اطلاعات شخصی بنده از سمت تحویلدار شعبه مربوطه و جهت رسیدگی بیشتر حکم تعلیق کارمند مربوطه تا اطلاع ثانوی را برای شعبه مورد نظر از طرف سرپرستی استان فکس نمودند و دقیقا 3 روز بعد نیز به دلیل برداشت وجه بدون حضور صاحب حساب با عنوان "سرقت از حساب اشخاص" حکم جلب کارمند مربوطه توسط بازپرس پرونده صادر شد . هر چند در روند رسیدگی رضایت اعلام شد اما سرپرستی بانک حکم اخراج دائم و ممنوعیت کار همیشگی کارمند مربوطه در کلیه ساختار اداری آن بانک صادر نمودند . در صورت عدم رضایت ، قاضی پرونده اعلام نمودند علاوه بر پرداخت مبلغ برداشتی از حساب ، برای ایشان حکم حبس نیز صادر خواهد شد
برخی موارد شاید خیلی کوچک و گاها طنر و مزاح به نظر برسد. زیرا به طور مثال کل این پروسه برای این کارمند ، فشردن چند دکمه کیبورد بوده است. اما همین چند دکمه ........
به هر حال این موضوع را بنده شرح دادم تا مطلع باشید همان شماره تلفن که فرمودید به صورت تلفنی به شما ارائه داده اند اگر صاحب حساب پیگیر شود تبعات بسیار زیادی برای کارمند دارد . اما برخی از این عزیزان اطلاعات کافی در این خصوص ندارند و بعد از انجام چنین اشتباهاتی و اعتراض صاحب حساب ، با جسارت تمام و لحن بسیار بدی نیز پاسخ می دهند در صورتی که .....
استارتر محترم شما نیز باید از طریق مرجع قضایی ( دادسرای جرائم رایانه ای ناحبه خود در شهر تهران پیگیر موضوع شوید
بهار هاست : بهاری نو در خدمات هاستینگ
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)