خب علت اصلی چی هست که دارن بد قولی میکنن ( کمردرد و سردرد و این قبیل موارد که به مشتری مربوط نمیشه ! / اگر نمیتونن انجام بدن برگشت هزینه بزنند ! ) با توجه اینکه میفرمایید بد قول نیست !
خب علت اصلی چی هست که دارن بد قولی میکنن ( کمردرد و سردرد و این قبیل موارد که به مشتری مربوط نمیشه ! / اگر نمیتونن انجام بدن برگشت هزینه بزنند ! ) با توجه اینکه میفرمایید بد قول نیست !
الان نزدیک 50 روز گذشته برگشت هزینه اصلا دردی از ما دوا نمیکنه مطمئنا بدیم یکی دیگه باز ممکن هست همین داستان رو داشته باشیم. دقیقا 3روز پیش دمو آنلاین دادن و با اینکه موارد گفته میشه یه ریزه کاری اوکی میکنن میره تا شب بعد به جای اینکه بشینه حلش کنه مدام عقب میندازه بله این موارد ربطی به مشتری نداره به همین دلیل گفتم خیلی باهاش راه اومدیم و ساختیم ولی خودش رو زرنگ حساب کرده
مطمئنا اسمی ازشون اینجا ببرم 98 درصد اینجا میشناسن این فرد رو ولی میخوام برخورد مناسب انجام بدم و حقیقتا بدونه که خستمون کرده از این همه بدقولی خودش هم ببینه که تایپیک زدیم چقدر اذیت کرده
ویرایش توسط saeed1988m : June 30th, 2015 در ساعت 22:17
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)