ممنونم بابت پاسخگویی
بنده هر دو ایمیلم رو چک کردم .
هم ایمیلی که در حال حاضر در مشخصات دامنه درج شده و هم ایمیلی که در مشخصات جدید وارد کردم ، اما متاسفانه در اینباکس هیچ یک اثری از ایمیل تایید نبود .
البته یکی دو روز پیش تعدادی ایمیل در پوشه اسپم رسیده بود که به طور اتوماتیک حذف شدند . بر فرض اگر ایمیل تایید در پوشه اسپم قرار گرفته ، با توجه به اینکه هنگام تغییر مجدد مشخصات دامنه با پیغامی که در بالا به اون اشاره شد مواجه میشم ، باید چه کاری انجام بدم تا دوباره ایمیل تایید ارسال شود ؟
متاسفانه پشتیبانی در فواصل زمانی طولانی پاسخگوی تیکت هاست و مورد بنده هم کمی فوری .