سلام و عرض ادب.
فرمایش دوستمون کاملا تایید میشه.
تا به حال ۲ مورد مشابه رو از نزدیک دیدم. اولا قوانین وضع شده عمومی به قوانین سرویسدهنده ارجحیت داره. ثانیا قوانین وبسایت سرویس دهنده توسط قاضی مورد قبول نیست. چرا که این متن میتونه هرلحظه که سرویس دهنده اراده کنه عوض بشه! این قوانین تنها در صورتی که در دفاتر اسناد رسمی به امضا و تایید برسه قابل قبول خواهند بود.
با توجه به تجربهای که دارم عرض میکنم:
استارتر محترم تاپیک، کاربر شما میتونه شکایت کنه و به احتمال خیلی زیاد شما ملزم به پرداخت جریمه خواهید شد.
سعی کنید به خوبی و خوشی مساله رو حل و فصل کنید.
ارادتمند.
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
█ سنترال هاستینگ - اولین سرویس دهنده DDoS Protected ایرانی!
█ شرکت ایمن میزبان راهبر کاسپین (شماره ثبت : 1799 شناسه ملی: 14006354907 )
بهار هاست : بهاری نو در خدمات هاستینگ
مشکل خودت داری پسرک !!!
اون زمانی هنوز سرور شما اوکی بود گفته بودید میخواین سرور رو دوباره کانفیگ کنید !!!
اما به خودت یک زحمت ندادی یک بکاپ بگیری و با آبروی همه بازی کردی این وسط .
این درکته ؟؟؟؟
اون موقع امکان گرفتن بکاپ و هر کاری بود اما خودتو زدی به اون راه .و هیچ اطلاعیه ای ندادی که میخوایم سرور رو فلان کنیم و بکاپ گیری کنید .
دوستان حالا قضاوت کنید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)