من سوالی که دارم از شما :
آیا اون نماینده که اعلام نارضایتی کرد 100% مشترک آن میزبان بوده و واقعا نماینده بوده ؟ شما مدرکی دیدید ؟
این تاپیک ها برای حرفه ها بی ارزشه و هیچ حرفه ای با استناد به این تاپیک ها خرید نمیکنه چون ممکنه 100 نفر بیان بگن بله عالیه ولی اصلا شما ببینید چند نفر آنها واقعا مشتری بوده اند و بقیه یا اکانت همان میزبان هست یا دوستانی آن میزبان یا ...
یا یک سری بدون دلیل حتی همکاران برای خراب کردن رغیبشون میان تخریب میکنند و الکی میزبانی را میبرند زیر سوال یا ...
پس میبینید مشکلات زیاد دارد چه بسی مشکلات قانونی و حقوقی برای انجمن و ...
شما از هر میزبانی میخواهید خرید کنید به سراغ نمونه مشتریان آن میزبان بروید و از همان ها با دلیل نظر بخواهید حتی نظر مثبت هم دلیل بخواهید.
موفق باشید