
نوشته اصلی توسط
peg1385
با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر