نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

موضوع: تجربه شما از سایت دیجی کالا !!!!!!!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه شما از سایت دیجی کالا !!!!!!!

    با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر

  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    282
    تشکر تشکر کرده 
    586
    تشکر تشکر شده 
    980
    تشکر شده در
    668 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه شما از سایت دیجی کالا !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط peg1385 نمایش پست ها
    با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر
    دقیقاً هدف شما از ایجاد اینگونه پست در تاپیک هایی با موضوع دیجی کالا چیه؟!

  3. #3
    عضو انجمن taksis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    253
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    1,152
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه شما از سایت دیجی کالا !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط peg1385 نمایش پست ها
    با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر
    من چندین و چندبار از دی جی کالا خرید کردم
    دوبار پیش اومد قطعه خراب بود تماس گرفتم باهاشون گفتن محصول رو بسته بندی کنید برگشت بدید به ما تا تعویض کنیم
    برگشت دادم عوض کردن یکی دیگه فرستادن همراهش یه جعبه خاک و گل هم فرستادن

  4. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    56
    تشکر تشکر کرده 
    309
    تشکر تشکر شده 
    163
    تشکر شده در
    111 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه شما از سایت دیجی کالا !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط peg1385 نمایش پست ها
    با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر
    سلام
    فقط شما نیستید شاکی هستید. من در چند انجمن دیگه هم تاپیکهای شکایت و عدم رسیدگی به شکایت های مشتریان رو دیدم
    درکتون میکنم

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •