
نوشته اصلی توسط
kool
سلام
در صورت امکان در مورد محدودیت ها و یا تخفیف ها و یا مشکلات احتمالی به صورت کلی توضیح بدید.
مثلا حداقل تعداد فروشی در نظر گرفته شده است که باید ماهانه آن تعداد توسط نماینده فروخته شود. (مبلغی جهت فعال سازی نمایندگی دریافت می شود؟)
جدول تعرفه ها به چه صورت خواهد بود؟ طبق سایت رسمی؟
چه دسترسی هایی به اکانت کاربران خود داریم و چه مواردی رو می توانیم خودمون اعمال و یا رفع مشکل کنیم؟
کاربرانی که در حال استفاده از سرویس شرکت های دیگر هستند چطور امکان تغییر و انتقال سریع وجود دارد؟ چون معمولا جمع آوری به سادگی انجام نمیدهند جهت نگهداشتن اجباری کاربر !