نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

موضوع: نحوه شکایت و دادخواست از یک شرکت هاستینگ

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    نوشته ها
    174
    تشکر تشکر کرده 
    51
    تشکر تشکر شده 
    28
    تشکر شده در
    25 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه شکایت و دادخواست از یک شرکت هاستینگ

    یعنی چی؟
    منظور این جمله چیه متوجه نشدم؟
    اکانت من که فعال هست و هیچ وقت متوقف نشده و سایت ها بالا هستند.

  2. #2
    عضو انجمن se7en-host آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Root
    نوشته ها
    331
    تشکر تشکر کرده 
    175
    تشکر تشکر شده 
    650
    تشکر شده در
    536 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه شکایت و دادخواست از یک شرکت هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط navid نمایش پست ها
    یعنی چی؟
    منظور این جمله چیه متوجه نشدم؟
    اکانت من که فعال هست و هیچ وقت متوقف نشده و سایت ها بالا هستند.
    تنها از طریق پرتال کاربران می باشد و امکان دیگری وجود ندارد
    یعنی بکاپ گیری بسته است و فقط با تیکت در
    پرتال کاربران می تونید بکاپ درخواست کنید
    پیشگامان آریانت داده پرداز خاورمیانه شماره ثبت 43713 ( شاپینگ سرور ) با 6 سال سابقه،دارای نماد اعتماد
    ارسال تیکت به بخش فروش|شماره تماس:42869221-061

  3. #3
    عضو دائم jahromweb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Jahrom <-> Tabriz
    نوشته ها
    1,310
    تشکر تشکر کرده 
    1,817
    تشکر تشکر شده 
    1,727
    تشکر شده در
    1,204 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه شکایت و دادخواست از یک شرکت هاستینگ

    عملیات بک آپ گیری و ایجاد نسخه پشتیبان برای سرویس های فعال تنها از طریق پرتال کاربران می باشد و امکان دیگری وجود ندارد و با لغو یا عدم تمدید سرویس این عملیات متوقف می شود.

    ۱)بکاپ از طریق پرتال کاربران (یعنی جایی که پرداخت ها انجام میشه - تیکت میزنید - سفارش میدید ) => یعنی باید تیکت بزنید و از طریق اون بکاپ بگیرید
    ۲)سرویس های فعال :‌باید سرویس فعال باشه (که شما هستنید)
    ۳)امکان دیگری وجود ندارد :‌یعنی نمیشه فول بکاپ یا بکاپ جزء به جزء از سی پنل گرفت و یا بکاپ ها رو دانلود کرد و یا از طریق whm اقدام کرد و ...
    ۴)با لغو یا عدم تمدید متوقف میشود : خوب اینم یعنی تمدید نکنید دیگه بکاپ نمیدن (که مشکلی نیست)

    در بند های بالا تر هم ذکر شده بود که برای ریستور یا انتقال بکاپ باید هزینه بدید
    => دریافت و ریستور هم هزینه دارد

    تنیجه ی نهایی :‌بکاپ فقط با تیکت هست اونم با هزینه و راه دیگری هم نیست
    موفق باشید

    - - - Updated - - -

    نمونه قوانینی که بکاپ گیری در اون ازاد هست :


    پشتیبان گیری از اطلاعات :

    به دلیل قرار دادن امکان پشتیبان گیری در تمامی سرویسها ، مسئولیت فایلها و پشتیبان گیری از آنها به عهده خود کاربران میباشد و **************
    هیچگونه مسئولیتی را نسبت به فایلهای شما وکاربران شما برعهده نخواهد گرفت. (هر چند بک آپ گیری در سرور بصورت منظم انجام می گیرد اما ما در قبال عدم وجود مشکل در فایل بک آپ مسئولیتی به عهده نخواهیم گرفت)

    به خاطر داشته باشید در صورتی که نحوه پشتیبان گیری از کل اطلاعات را نمیدانید این وظیفه شماست که نسبت به یادگیری آن اقدام نمایید. (در صورت درخواست، مسئولین سایت میتوانند بصورت رایگان به شما آموزش دهند.).

    • مسئولیت حفظ و تامین خواسته های مشتریان نمایندگان به عهده خود نماینده میباشد و ما هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیریم.
    • ********** برای سرویس های دانلود بک آپ ارائه نمیدهد !
    ParsConfig:Managed Servers,CacheServer,Server Administration
    IRDirectAdmin:Hosting Solutions
    M.Tamadon:09172593746


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: February 4th, 2014, 15:09
  2. یه سایت هاستینگ درست درمون میـــخـــــــــوام
    توسط amir_coolboy در انجمن درخواست سرویس
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: April 22nd, 2013, 00:57
  3. پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: February 17th, 2013, 23:50
  4. پاسخ ها: 78
    آخرين نوشته: January 21st, 2013, 19:09

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •