با سلام
دیجیکالا فروشگاه خوب و معتبری است اما مشکلاتی هم دارد
به طور مثال بنده همیشه خرید دارم و اکثرا لپ تاب طبق شرایط گارانتی قیمتشون اگر قیمت این محصول در فروشگاه معتبری کمتر باشد هر چقدر مابقی رو پرداخت میکنند من این موضوع رو پیگیری کردم
و به ایمیل گارانتی قیمت ایمیل زدم اول کمی درخواست های غیر معقول کردند اونها رو هم انجام دادیم از تاریخ 10/28/14 هنوز منتظر بررسی هستیم!(البته اختلاف زیاد نبود صرفا جهت بررسی بود)
یا مورد دیگه پشتیبانی تلفنی این شرکت است که کافیه دوتا سوال بپرسید دیگه...
یا مورد دیگر عدم اطلاع دقیق به مشتری مثلا در بخش گوشی ها 70 درصد مشخص نیست اقلام همراه دقیقا چیه و وقتی هم از پشتیبان سوال میشه متاسفانه جواب های غیر منطقی میدهند
یک مورد دیگر هم دارد به دلیل اینکه برخی اجناسشون کم فروش رفته یا زیاد خرید مونده هدیه هاش تماما تاریخ انقضا گذشته است مثلا شما مودم بخرید کارت تخفیف اسیا تکش حداقل مربوط به یکسال قبل است!
یک مورد دیگر هم اینکه تاریخ گارانتی 30 درصد محصولاتشون مشکل داره و ما که میپرسیدیم گفتند مشکل نداره از تاریخ خرید شما حساب میشه(انشالله که اینطوره!)
اما در حالت کلی دیجیکالا فروشگاه بسیار خوبی است و برای خرید 100% پیشنهاد میشود تا خرید از بازار!
یک سیاست هم دارد اینکه 70 درصد پیشنهاد های ویژه به دلیل افت قیمت است استفاده هم نکنید 70 درصد یک هفته بعدش قیمت فروشش همون میشه
تجربه خرید حدود 30 میلیون جنس در چند ماه داریم ما همه اینها بی شک تایید میشه !
موفق باشید