درود بر همه گی..
دوستان یک سوالی دارم از آنجایی که هرشرکتی باید حیطه ی کار خود را حفظ نمایید و اولین اصول اصلی هم مشتری مداری و پشتیبانی دقیق هستش، آیا استفاده از وایبر و یاهو مسنجر برای پشتیبانی های مشتری ها به نظر شما سطح کاری و اعتماد افراد را پائین می آورد نسبت به شرکت.؟
به صورت کامل عرض کنم که ما قرار هستش که بخش مسنجر برای شرکت راه اندازی کنیم اما از اونجایی که بحث اعتماد سازی و.. هستش میخواییم ببینیم شخص خریداری آیا با دیدن پشتیبانی های از قبیل یاهو مسنجر و وایبر و.. به غیر از پشتیبانی آنلاین دچار شک میشود یا خیر؟
با تشکر از شما.