:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
چند بار بر عکس شد موضوع
به نظر من دیجی کالا جلوی خیلی از گرون فروشی ها و کم فروش ها رو گرفته تا جایی پیش رفته که صدای خیلی ها در اومده
دنیا که به کار ناکسان راضی شد گوساله بمرد و کره خر قاضی شد
منظور از توضیع خود همون شرکت های وارد کننده هستن
مثل مادیران سام سرویس اواژنگ سازگار ویستا و .... این شرکت ها نمایندگی های رسمی کالا ها فوق توی ایران هستند و واردات هم از طریق قانونی انجام میدن.
تمام شرکت های که دیجی کالا از اونها کالا تهیه میکنه و نماندگی رسمی ازشون داره:
88102323 آرمان همراه آرین 88864810 آرمین درمان 64087 آژند سرویس 82191920 ال جی 87113 آواژنگ 24569 آوات 88945608-88806703 اوشن 88227390-94 آونگ 88840065 ایده آل 8300 ایران رهجو 43983000 ایزی 88500045-6 بهین تکنولوژی 22850440 پاپیون 22572356 تهران بوران 88908091 پانا 88928475-82 جی ال ایکس (ایرانیان اروند) 87706 داده پرداز رایانه متین 88904043 دیتا سرویس 88782010 دایا سیستم 88951789-88950228 دیمو 88227323 رینو 8701 سازگار 84048 سریر 88803970 شارلوت 988944174 فرادانش سامان 88776370 فراسو 22254810 فوجی فیلم 88713155 فونیران 22277722 کامتل 88915125 کیسان 88528515 کانن 88911378 گرین 89522 گلدیران 88341300 لادیز الکترونیک 2700 ماتریس 8732 مارشال 88330018 ماناتل 66347011-15 مایکروتل 88323432 متم اف 42940 مدیا پردازش 26401325 نامداران 66347449-66347486 نوکیا 87125000 ویستا 81028 هماهنگ 84030 همراه سرویس خاورمیانه
85685 یاس 22324472 یسنا
چرا اینقدر خودتون رو آزار میدید و بحث بی مورد می کنید؟
http://www.digikala.com/Page/Best-Price-Guarantee
http://www.digikala.com/Page/Guarantee_of_Origin
http://www.digikala.com/Page/Return-Policy
!GOODBYE FOREVER
!I HAVE NO WEBSITE
توضیح کامل راجع به دی جی کالا :
دیجی کالا کلا دو مدل جنسش رو تامین میکنه :
1. یکی گارانتی دار ها که معمولا میره مثلا 100 عدد 1000 عدد از یک گوشی میخره از شرکت اصلی نمایندگی و داخل انبار موجودیش رو تامین میکنه از داخل کشور اونجوری نیست که برا از مغازه ی نمایندگی دونه ای خرید کنه مسلما رو تعداد که خرید میکنه شاید ده تا سی درصد زیر قیمت خرید کنه یا بیشتر حتی ....
2. مستقیم از چین وارد میکنه که گارانتی تعویض خود دیجی کالا رو دارند و گارانتی خاص دیگه ای ندارند هرچند گارانتی خودش انصافا فوقالعادست و بی دردسر !!! که 70% اجناسش به این صورته
دیجی کالا مورد یک رو هم باز خودش میتونه وارد کنه ولی دلیل داره که از داخل میخره اونم اینه که گارانتیه ! چون شما مثلا یه گوشی نوت 4 دو میلیونی رو هیچ وقت نمیری با گارانتی 24 ساعت تعویض دیجی کالا بخری و مردم گارانتی یک ساله نمایندگی رو که آوازش از دی جی کالا بیشتره رو ترجیه میدن معمولا !
خیر و شرو هر عمل کز آدمی سر میزند *** آن عمل مزدش بزودی پشت در در میزند
درود
فکر نمیکنم عامل گرون فروشی باشه ، بنده بارها قیمت ها رو با بازار مقایسه کردم و اگر کمتر نبوده باشه بیشتر هم نبوده ، شخصا بنده تا الان بالای 10 میلیون تومان از این سایت خرید داشتم و قبلش کاملا هم تحقیق کردم و حسابی قبولش دارم.
اتفاقا چند روز پیش واسه کادو روز مادر یک چیزی سفارش دادم و توی پیشنهاد شگفت انگیر گفته بود 139 تومن ولی موقع پرداخت شد 143 هزار تومن و بنده هم چون تخفیف قابل توجهی در پیشنهاد شگفت انگیر گرفته بودم بیخیال این 4 تومن اضافه شدم ، چند ساعت بعد یکی از کارمنداشون تماس گرفت و علت اختلاف قیمت رو پرسید و شماره کارتم رو گرفت و گفت 3 روز دیگه 4 هزار تومن اضافی رو براتون واریز میکنیم و دیروز واریز شده بود.
کارشون خیلی درسته و انشالله حلالشون باشه.
سرور مجازی با بالاترین کیفیت از المان و امریکا
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت
TEL : 09355971597 site : abarserver.net
اصلا اگه وارد بازار کازرون بشید متوجه منظور من میشید. همه محصولات برقی رو بر اساس دیجیکالا و زیر قیمت دیجیکالا به ما می فروشن که نمیدونم چرا...؟
نظرات همه شما عزیزان درسته و با این وجود دیجیکالا عامل گران فروشی ها نیست (در بخش کالاهایی که از خارج وارد میکنه)
اما وارد بحث فروش سی دی و نرم افزار ها که میشیم یکم نظرات فرق میکنه
مثلا پشت یه سی دی نوشته قیمت 32 هزار تومان و دیجیکالا دقیقا همون قیمت رو به ما می فروشه. اما یه فروشگاه رو میشناسم که سی دی های اوریجینال رو میاره و به قیمت خیلی کم می فروشه
مثلا یه دی وی دی در دیجیکالا حدود 40 تومان بود اما از اون مغازه خریدم 2هزار تومان! (هر دو هم مثل هم هستن و هیچ کدوم رایت شده نیستن)
چرا اینقدر قیمت ها تفاوت داره؟
دوستدار کتاببلیان
استارتر عزيز شما محدود فكر مي كنيد ، به نظر من قبل اينكه هر موضوعي رو بخواهيد در سطح عمومي و انجمن مطرح كنيد ، با فردي نزديك مطرح كنيد ...
من طرفداري Dk رو نمي كنم ولي به هر حال شما بايد حيلي عوامل را در نظر بگيريد
مثلا عموما اينگونه است كه اگر كالايي در شهر x در امريكا است
dk بايد با هزينه شيپ داخلي محصول رو بيارد به شهر y ( انتقال داخلي )
جدا از بحث بسته بندي و هزار تا مشكل ديگه هزينه انتقال به دبي و سپس ايران و گمركي و ... را در نظر بگيريد و در اخر براي سود دهي ٢،٢ تا ٤ و بررسي خيلي عوامل قيمت نهايي مي دهند
مي بينيد كه قيمت هارو خيلي بهتر مي دهد
البته اين يك نظر شخصي بود
ولي تا انجا كه مي دانم dk اگر اين كار را بكند با اينكه انبوه وارد مي كند ولي صرفه اقتصادي ندارد
براي همين با كمك اسپانسر و همكاري با تامين كنندگان از كشور هاي ديگر و ... ، توانسته است تبديل به مرجع قيمت شود !
جالب است مثلا خيلي از مغازه داران هر شب ساعت ١٢ از پيشنهاد ويژه ديجي كالا خريد با تعداد بالا مي كنند تا با فروش خودشان سود كنند !
بنظرنم الان ديگه چند سالي شده هر كي تهران باشد براي خريد كالايي مثل موبايل به علاءالدين نمي رود !
يا مثلا ، لپتاپ مركز پايتخت - ميرداماد ،
سياست هاي درست ، پايداري و ايده هاي جديد و از همه مهمتر به نظرم طراحي سايت خوبشان همگي باعث پيشرفت در كار شده است .
بهتره با تصميم گيري عجولانه يك برند را زير سوال نبريم ! هيچكسي هم به جز مديران اصلي شركت نمي تواند با قطعيت اعلام كند كه فعاليت شركت چگونه است .
با سلام
دیجیکالا فروشگاه خوب و معتبری است اما مشکلاتی هم دارد
به طور مثال بنده همیشه خرید دارم و اکثرا لپ تاب طبق شرایط گارانتی قیمتشون اگر قیمت این محصول در فروشگاه معتبری کمتر باشد هر چقدر مابقی رو پرداخت میکنند من این موضوع رو پیگیری کردم
و به ایمیل گارانتی قیمت ایمیل زدم اول کمی درخواست های غیر معقول کردند اونها رو هم انجام دادیم از تاریخ 10/28/14 هنوز منتظر بررسی هستیم!(البته اختلاف زیاد نبود صرفا جهت بررسی بود)
یا مورد دیگه پشتیبانی تلفنی این شرکت است که کافیه دوتا سوال بپرسید دیگه...
یا مورد دیگر عدم اطلاع دقیق به مشتری مثلا در بخش گوشی ها 70 درصد مشخص نیست اقلام همراه دقیقا چیه و وقتی هم از پشتیبان سوال میشه متاسفانه جواب های غیر منطقی میدهند
یک مورد دیگر هم دارد به دلیل اینکه برخی اجناسشون کم فروش رفته یا زیاد خرید مونده هدیه هاش تماما تاریخ انقضا گذشته است مثلا شما مودم بخرید کارت تخفیف اسیا تکش حداقل مربوط به یکسال قبل است!
یک مورد دیگر هم اینکه تاریخ گارانتی 30 درصد محصولاتشون مشکل داره و ما که میپرسیدیم گفتند مشکل نداره از تاریخ خرید شما حساب میشه(انشالله که اینطوره!)
اما در حالت کلی دیجیکالا فروشگاه بسیار خوبی است و برای خرید 100% پیشنهاد میشود تا خرید از بازار!
یک سیاست هم دارد اینکه 70 درصد پیشنهاد های ویژه به دلیل افت قیمت است استفاده هم نکنید 70 درصد یک هفته بعدش قیمت فروشش همون میشه
تجربه خرید حدود 30 میلیون جنس در چند ماه داریم ما همه اینها بی شک تایید میشه !
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)