نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 112

موضوع: خريد از BurstNET™

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم rn4j1m1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,085
    تشکر تشکر کرده 
    189
    تشکر تشکر شده 
    1,870
    تشکر شده در
    956 پست

    پیش فرض پاسخ : خريد از BurstNET™

    این کد رو خودتون وارد موقع ثبت نام وارد کردین
    می خانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
    می خواری و مستی ره و رسم دیگری داشت

  2. #2
    عضو انجمن raspinah آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    178
    تشکر تشکر کرده 
    21
    تشکر تشکر شده 
    172
    تشکر شده در
    137 پست

    پیش فرض پاسخ : خريد از BurstNET™

    نقل قول نوشته اصلی توسط rn4j1m1 نمایش پست ها
    این کد رو خودتون وارد موقع ثبت نام وارد کردین
    یادم نیست ؛ اصلا این کد چی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آره فکر می کنم ؛ ولی من همینطوری یه کدی وارد کردم ؛ این کد چیه ؟

  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    20
    تشکر شده در
    17 پست

    پیش فرض پاسخ : خريد از BurstNET™

    نقل قول نوشته اصلی توسط raspinah نمایش پست ها
    اصلا این کد چی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ولی من همینطوری یه کدی وارد کردم ؛ این کد چیه ؟
    منظورش اینه:
    6DIGIT NUMERICAL Identification Pin Code
    بفارسی:
    6 رقم کارت ملی ( معمولا 6 رقم آخر)

  4. #4
    عضو انجمن raspinah آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    178
    تشکر تشکر کرده 
    21
    تشکر تشکر شده 
    172
    تشکر شده در
    137 پست

    پیش فرض پاسخ : خريد از BurstNET™

    دوستان من بعد از اینکه بورست سرور مجازیم را ارتقاع داده ، مدام سرورم را خاموش میکنه و این ایمیل را برام فرستاده

    لطفا حرفه ای ها بگن این ایمیل یعنی چی و بورست از من چی میخواد :

    VPS Heavy/Abusive User - Relocation Required

    RE: 22332.mynet.sitename.net / 1232323

    Please be advised that your VPS usage is currently affecting service to other clientele sharing the hardware node.

    Your service may have had to be suspended to cease such load on the hardware node, or it may be running excessively slow right now while still operational.

    Your VPS is causing a heavy load due to the sheer amount of processes, or resource intensive type of usage/processes. This not only slows down your own VPS, but all other VPS sharing the same system. This may not mean you are utilizing more than your allocated/purchased resources, although that is possible (in which case you may, or already have, receive a notice that you should upgrade your VPS package accordingly). Often, this is due to running processes that have heavy I/O usage, such as the Kloxo control panel, which cause heavy load on the node.

    To handle such issues, BurstNET has specifically set up hardware nodes to handle higher usage VPS accounts, such as yours. We would like to set you up a VPS on such a node, where you may continue to operate your service at such a usage level as you have been, without the worry of affecting the hardware node overall and/or other clientele as much. This however, would require us to set up a new VPS for you on the new hardware node, but would have different IP addresses as your current VPS. VPS primary IPs (two typically) cannot be relocated currently to new hardware nodes due to our specific network configuration on such. If required, we can leave your old node active (as long as the hardware node can handle it, as you may otherwise have to reduce load temporarily to do so...), so you may transfer data and/or wait for DNS to update/propagate. Otherwise, we can just remove/delete your old VPS, and create a fresh one for you on the new hardware node. Please advise how you would l
    ike to proceed with this, as soon as possible.

    NOTE: Typically this is a one time move/nuisance, and once moved to a hardware node specifically set up for such high-end usage, this should not be a concern moving forward.

    We appreciate your assistance with remedying this matter, and understanding our concerns.

    Please respond back to us as soon as possible, so we can attend to the issue as quickly as possible, as the issue is very well affecting service to other clientele, as well as your own service.

    لطفا کمک کنید ؟؟؟؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •