سلام
اول 3 هفته داون تایم به نظرم کمی اغراق باشه بعدش هم بکاپ هم ممکن هست خراب باشه.
اما درکل باید بگم که من درمورد 4 تا از این ها تجربه دارم (اسم نمیارم)
1) پشتیبانی بسیار بد
2) داون تایم 2 روزه و عدم پاسخ دهی پشتبان و مدیر فنی
3) اطلاعات بسیار کم (از نظر فنی ) پشتبانان (حتی نمیدانستند که سرویسی که قرار است ارائه شود از کدام مرکز داده هست و ...)
4)لیمیت بسیار شدید و حذف امکانات کاربردی از پنل
البته شاید بقیه همه خوب باشند و من بد شانس بودم ..
من خیلی از همکاران همین انجمن را بیشتر قبول دارم تا این ها