جناب Jahan Pay Co
زمانی که کاربران شما دارن در مورد موضوعی اظهار نظر ميکنن من و همکاران و کليه کاربران وظيفه خودمون ميدونيم که شفاف سازی کنيم.
اگر احساس ميکنيد اين اخلاق بچه گانه هست که قطعا هم هست ازين بچه هایی که دارن تاپيک رو به بيراهه ميکشونن خواهش کنيد که بحثی در موردزرين کارت، تسويه آنی، کارمزد و سود زرين پال نکنن و هر مشکلی در اين باره دارن در تاپيک مجزا مطرح کنن.
ضمنا تاريخچه تاپيک رو هم يکدور برسی کنيد و ببينيد چه شخص يا اشخاصی ابتدا در مورد زرين پال و زرين کارت در تاپيک اظهار نظر کردن و اگر شما از ابتدا به اون کاربران تذکر ميداديد الان نياز به شفاف سازی از سمت ما نبود.
ضمن اينکه من باز از شما عذر خواهی ميکنم که تاپيک شما به بيراهه رفته ولی بايد به شما اين اطمينان رو بدم تا زمانی که کاربرانی در اين تاپيک بخوان موردی رو در رابطه با خدمات زرين پال مطرح کنن ما وظيفه خودمون ميدونيم شفاف سازی لازم رو انجام بديم.
اگر دقت هم کنيد مشاهده ميکنيد ما فقط پست هایی که مخاطب اونها رو ما قرار دادن پاسخ ميديم و برای بقيه پست ها حق نداريم حرفی بزنيم![]()