زرین پال خیلی سیستم خوبه بوده و هست ولی مشکل شما این هست که تو تبلیغات و معرفی امکانات سیستموتون شفاف عمل نمیکیند و سعی میکنید با بزرگ کردن امکاناتی ضعف و ضرر های اون رو بپوشونید و هر وقت هم کسی سوال ازتون در مورد این موارد میکنه فقط در جواب همون موارد رو دوباره پر رنگ میکیند
کاری که خیلی از بانک های شرکت ها تو تبلیغاتشون انجام میدن ولی شما باید این مورد رو مدنظر داشته باشید که کاربر ها و استفاده کننده های سیستم ها و خدمات شما مردم عام نیستند.
مثلا مثل بانک های که میگن وام با درصد پایین میدن و کلی تبلیغات ولی وقتی میریم و مراحل وام رو انجام میدین یه مقدار پول به عنوان کارمز میگیرن که آخرش بیشتر از وام 20 و چند درصدی میشه
خوب شما چرا در مورد این که این کارت بر عکس تمام کارت های بانکی سود بانکی بهش تعلق نمیگیره تو سایت و تبلیغاتتون شفاف سازی نمیکنید؟(من وقتی زرین کارت گرفتم تا وقتی ۱ ماه استفاده نکرده بودم متوجه این مثلا نشدم و فکر میکردم مثل کارت بانکی سود روز شمار هم روش میاد وقتی متوجه شدم که بعد یک ماه دیدم هیچ سودی نمیاد و با یک حساب سر انگشتی دیدم سود بانکی که از دست دادم خیلی بیشتر از اون کارمز ۱-۲ درصدی هست)
و با سوال از ریس بانک آینده که خودم هم اونجا حساب دارم فرودن این کارت زیر مجموعه یک حساب مادر هست و سود کل کارت ها به حساب مادر واریز میشه
کاربر های که جذب زرین کارت شدن عموما از این مساله اطلاع ندارم و دقت لازم رو ندام و دارن با زرین کارت کار میکنند و سرمایه هاشون هم داخل زرین کارت نگه میدارن به این عنوان که با استفاده از زرین کارت دیگه کارمزد ۱-۲ درصدی به درگا های واسطه نمیدن! در صورتی که سود بانکی که دارن از طرف دیگه از دست میدن روزانه ۱۰ درصد به صورت روز شمار هست.
وقتی پولی که تو زرین کارت میمونه و سود بانکی که از دست میره خیلی بیشتر از کارمزد هست (آیا این تبلیغ بدون کارمز بودن نوعی فریب نیست)
تسویه آنی وقتی فقط به زرین کارت هست و به بقیه حساب ها تسویه آنی نمیدید ارزشی نداره (به نظر شخصی بنده)
اگر درگاهی تسویه حساب آنی به همه کارت های بانکی بده (سیباپال یه مدت میداد) اون هست که ارزش داره