خب پس دیگه مشکل معلومه بزرگوار
تنها چیزی که مشترک نیست بین شما و شرکت مودم هست
تنظیمات مودم رو ی ریست کنید انشالله درست میشه
خب پس دیگه مشکل معلومه بزرگوار
تنها چیزی که مشترک نیست بین شما و شرکت مودم هست
تنظیمات مودم رو ی ریست کنید انشالله درست میشه
اتفاقا دیروز که با شاتل تنکابن تماس گرفتم وهاب جان خودشون مودم من رو ریست کردن و گفتن تست کنم ... اما درست نشده بود ! مجدد خودم بعدش به کل ریست کردم و مجدد تنظیم کردم اما فایده نداشت !
خودشون که میگفتن مشکل عجیبه :| ... ظاهرا راه حلی برای این مشکل ما وجود نداره
باز هم ممنونم وهاب جان که وقت گذاشتی برامون![]()
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram : @IrServerCo
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)