ضد ویروسهای دیگر و صد در صد غیر اورجینال و جعلی کردی .
کسپرسکی و فروشنده هاش برای اینکه فقط بازار ایران رو داشتن باید کاری میکردن که کاربرهای ایرانی رو ی جوری برای مدت زیادی به بقیه شرکتهای ضد ویروس مخصوصآ غولهای ضد ویروس بدبین کنن و برای همین سالهاست که نسخه ها و لایسنسهای جعلی و تقلبی بقیه ضد ویروس ها مخصوصآ کمپانی های بزرگ و معتبر ضد ویروس رو به صورت تقلبی و جعلی تو بازار و در بسته های نرم افزاری و غیره توزیع میکنن .
اینقدر تو این کار غرق شدن که کسپرسکی برای اینکه همین 4 تا مشتریش رو به وب سایت فروش آنلاینش هدایت کنه تو لایسنسهایی که تو بسته بندی های خودش میذاشت هم دست برد .
توزیع لایسنسهای 200 روزه : یک اشتباه ساده یا یک کلاهبرداری برنامه ریزی شده ؟
ی هدف دیگش این بود که بازار اعتبارش رو از دست بده تا نتونه ضد ویروسهای دیگه رو جایگزین کسپرسکی کنن .
از طرفی برای اینکه کاربرهای ایرانی با شرکتهای معتبر امنیتی آشنا نشدن دست به هر کاری زدن .
از خریدن خبرنگارای حوزه فناوری گرفته تا رسانه ها و نفوذ به کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه ای و مرکز ماهر .
مواردش هم به طور مشخص بارها و بارها اعلام شده .
این ی نمونشه :
ادامه رفتار خصمانه و تبعیض آمیز مرکز ماهر با برخی شرکتهای معتبر آنتی ویروس
اینقدر حرکتشون چیپ و مسخره هستش : اسم ترندمیکرو رو از خود خبری که ترندمیکرو منتشر کرده و نقل شده حذف کردن .
اگر هم الان میبینی هنوز 4 تا کاربر ضد ویروسهای این شرکت در پیت رو میخرن فقط به خاطر استفاده کسپرسکی و فروشنده هاش از ترفندهای کثیف خبری و تبلیغاتی هستش یا 4 تا سازمان هستن که کسپرسکی بهشون مفت و قسطی میفروشه . در خیلی از موارد پول فروشنده کسپرسکی رو 1-2 سال بعد میدن .
3 تا لینک زیر رو ببینی بیشتر روشن میشی دوست عزیز :
یک کارشناس خبره امنیتی ، ادعاهای کسپرسکی درباره ویروس Mask را زیر سوال برد .
کسپرسکی سر نیویورک تایمز هم کلاه گذاشت .
سوء استفاده کسپرسکی از نام یک ایرانی فعال حوزه امنیت اطلاعات
و این لینک هم اختصاصی میدم حالش رو ببری
سیاستها و فعالیتهای کسپرسکی
- - - Updated - - -
ضد ویروسهای دیگر و صد در صد غیر اورجینال و جعلی کردی .
کسپرسکی و فروشنده هاش برای اینکه فقط بازار ایران رو داشتن باید کاری میکردن که کاربرهای ایرانی رو ی جوری برای مدت زیادی به بقیه شرکتهای ضد ویروس مخصوصآ غولهای ضد ویروس بدبین کنن و برای همین سالهاست که نسخه ها و لایسنسهای جعلی و تقلبی بقیه ضد ویروس ها مخصوصآ کمپانی های بزرگ و معتبر ضد ویروس رو به صورت تقلبی و جعلی تو بازار و در بسته های نرم افزاری و غیره توزیع میکنن .
اینقدر تو این کار غرق شدن که کسپرسکی برای اینکه همین 4 تا مشتریش رو به وب سایت فروش آنلاینش هدایت کنه تو لایسنسهایی که تو بسته بندی های خودش میذاشت هم دست برد .
توزیع لایسنسهای 200 روزه : یک اشتباه ساده یا یک کلاهبرداری برنامه ریزی شده ؟
ی هدف دیگش این بود که بازار اعتبارش رو از دست بده تا نتونه ضد ویروسهای دیگه رو جایگزین کسپرسکی کنن .
از طرفی برای اینکه کاربرهای ایرانی با شرکتهای معتبر امنیتی آشنا نشدن دست به هر کاری زدن .
از خریدن خبرنگارای حوزه فناوری گرفته تا رسانه ها و نفوذ به کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه ای و مرکز ماهر .
مواردش هم به طور مشخص بارها و بارها اعلام شده .
این ی نمونشه :
ادامه رفتار خصمانه و تبعیض آمیز مرکز ماهر با برخی شرکتهای معتبر آنتی ویروس
اینقدر حرکتشون چیپ و مسخره هستش : اسم ترندمیکرو رو از خود خبری که ترندمیکرو منتشر کرده و نقل شده حذف کردن .
اگر هم الان میبینی هنوز 4 تا کاربر ضد ویروسهای این شرکت در پیت رو میخرن فقط به خاطر استفاده کسپرسکی و فروشنده هاش از ترفندهای کثیف خبری و تبلیغاتی هستش یا 4 تا سازمان هستن که کسپرسکی بهشون مفت و قسطی میفروشه . در خیلی از موارد پول فروشنده کسپرسکی رو 1-2 سال بعد میدن .
3 تا لینک زیر رو ببینی بیشتر روشن میشی دوست عزیز :
یک کارشناس خبره امنیتی ، ادعاهای کسپرسکی درباره ویروس Mask را زیر سوال برد .
کسپرسکی سر نیویورک تایمز هم کلاه گذاشت .
سوء استفاده کسپرسکی از نام یک ایرانی فعال حوزه امنیت اطلاعات
و این لینک هم اختصاصی میدم حالش رو ببری
سیاستها و فعالیتهای کسپرسکی
- - - Updated - - -
همینجوری کسی کسپرسکی نمیخره مگه تو 4 تا کشور مثل ایران که بهتره محصولات فاقد کیفیت و دارای نقص های امنیتی مثل کسپرسکی رو بخرن .
ی کاربر یا ی شرکت یا سازمان تو اروپا و آمریکا و آسیای جنوب شرقی هنوز اینقدر بی سواد و ساده لوح نشده که امنیت سازمانش رو بده دست ی شرکت تازه تاسیس و در پیت روسی اونهم کسپرسکی که سابقه کلاهبرداری و انتشار صدها خبر دروغ داره و در سالهای اخیر صدها نمایندش رو از دست داده و دهها کارمند و مدیرش استعفاء دادن .
درسته مهندس جان ؟
- - - Updated - - -