-
February 20th, 2015, 11:22
#31
-
تعداد تشکر ها از smhnw به دلیل پست مفید
-
February 20th, 2015 11:22
# ADS
-
February 20th, 2015, 11:24
#32
پاسخ : تاپ هاست

نوشته اصلی توسط
smhnw
پشتیبانی 0 !!!
کیفیت سرویس ها 0 !!!!
یه برخورد باهاشون داشتیم اصلا حرفه ای برخورد نکردند !
از نظر من دارید پولتون رو توی سطل آشغال میریزید
با تشکر

البته شما گویا خودتون هاستینگ دارید و گفتن این عبارات از یک رقیب بعید نیست!!!!
در هر صورت از شما بابت نظراتتون متشکریم و انشالله سعی می کنیم خدمات هاستینگمان را از شما قوی تر کنیم تا باز هم بیشتر مایه ی ناراحتیتون بشیم
-
تعداد تشکر ها از tophost به دلیل پست مفید
-
February 20th, 2015, 11:53
#33
عضو دائم
پاسخ : تاپ هاست
باسلام
همکاران عزیز واقعا تخریب یک دیگر زشت هست!
خوبه که یکی درمورد شما سوال کنه همه تخریب کنند؟
برخی از همکاران که تخریب کردن خودشون ریسلرند و تا مدتی قبل غبیشون زده بود و مدیر سرور دنبالشون بود که پول ریسلر رو بدن.
خوبه یک تایپک درمورد خودشون یکی بزنه و ما هم بیایم همین حرف ها رو بزنیم؟ خوشحال میشن؟
درضمن تاپیک هم کمی قدیمی هست ادامه ندید بهتره.
پشنهاد میدم که مدیران ببندند یا حذف کنند .
درپایان : هر هاستینگی مزایا و معایب خودش رو داره بهتره همکارا به فکر رفع عیب های خودشون باشن نه پیدا کردن عیب بقیه.
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها ازjahromweb به دلیل پست مفید
-
February 20th, 2015, 12:00
#34
پاسخ : تاپ هاست

نوشته اصلی توسط
jahromweb
باسلام
همکاران عزیز واقعا تخریب یک دیگر زشت هست!
خوبه که یکی درمورد شما سوال کنه همه تخریب کنند؟
برخی از همکاران که تخریب کردن خودشون ریسلرند و تا مدتی قبل غبیشون زده بود و مدیر سرور دنبالشون بود که پول ریسلر رو بدن.
خوبه یک تایپک درمورد خودشون یکی بزنه و ما هم بیایم همین حرف ها رو بزنیم؟ خوشحال میشن؟
درضمن تاپیک هم کمی قدیمی هست ادامه ندید بهتره.
پشنهاد میدم که مدیران ببندند یا حذف کنند .
درپایان : هر هاستینگی مزایا و معایب خودش رو داره بهتره همکارا به فکر رفع عیب های خودشون باشن نه پیدا کردن عیب بقیه.
موفق باشید
پاسخ شما درسته
و هر شرکت هاستینگی برای خودش یه چیز داره و همه میگن که مال بهتره و مال اونا خوب نیست ولی مهمتر از همه کیفیته اگه کیفیت خوب باشه تایید میشه.
برای مطمئن شدن از کیفیت تاپ هاست از مشتریان اون شرکت بپرسید بهتره.
-
-
February 27th, 2015, 23:25
#35
پاسخ : تاپ هاست

نوشته اصلی توسط
smhnw
دوست عزیز سرقت سایت gta0020 یادتونه ؟

تیکتا رو که ماشاالله بعد قرن ها جواب میدادید !
جالبه چند تا از دوستان هاست رایگان XZN رو به تاپ هاست ترجیح دادند

مثل
HOME
دوست عزیز اصلا قصد بنده و همکاران تخریب نبوده !
فقط قصد بنده به شخصه اینه که شما به خودتون بیاید !
همون تقریبا یک سال پیش هم سرورتون آن چنان تعریفی نداشت !
سرقت سایت gta0020 ؟؟؟؟!!!
از شما ***یده شده؟؟!!! خیلی جالبه!! فکر می کنم این موردی که شما می فرمائید کاملا حقوقیه و اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده بوده شما می توانستید شکایت کنید!!!
تا جایی که خاطرم هست در مورد سایت مذکور یکی از دوستان مالک دامنه که برای دامنه هاست خریده بود قصد سرقت دامنه را از مالک اصلی داشت ( که احتمالا شما بودید!! ) که مالک اصلی پس از مکاتبه با ما و ارائه مدارک لازم مشخصات هاست به وی داده شد.
در هر صورت فکر نمی کنم اگر چنین اتفاقی افتاده بود شما الان پیگیری نمی کردید!!!
در مورد پاسخگویی به تیکت ها هم پاسخ های لازم داده شده و مثل همه هاستینگ ها که زمان مشخصی برای پاسخگویی تعیین می کنند ما هم زمان مشخصی داریم و در صورتی که سئوال مشتری در حیطه مسئولیت های ما باشد به سرعت پاسخ می دهیم
در مورد سایتی که هاست xzn را ترجیح داده یک نگاهی به سایتش انداختیم و دیدیم که خطای زیر را می دهدService Temporarily Unavailable
که این خطا خودش به انداز کافی گویا هست و نیازی نمی بینیم جوابی بدهیم
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
jahromweb
باسلام
همکاران عزیز واقعا تخریب یک دیگر زشت هست!
خوبه که یکی درمورد شما سوال کنه همه تخریب کنند؟
برخی از همکاران که تخریب کردن خودشون ریسلرند و تا مدتی قبل غبیشون زده بود و مدیر سرور دنبالشون بود که پول ریسلر رو بدن.
خوبه یک تایپک درمورد خودشون یکی بزنه و ما هم بیایم همین حرف ها رو بزنیم؟ خوشحال میشن؟
درضمن تاپیک هم کمی قدیمی هست ادامه ندید بهتره.
پشنهاد میدم که مدیران ببندند یا حذف کنند .
درپایان : هر هاستینگی مزایا و معایب خودش رو داره بهتره همکارا به فکر رفع عیب های خودشون باشن نه پیدا کردن عیب بقیه.
موفق باشید
با سلام
فقط می تونم بگم که خط به خط این متن جای تامل و تشکر دارد ( مخصوصا 4 خط اول !!!)
بنده هم بارها خواستم بپرسم کدامیک از این دوستان منتقد تا حالا یک سرور اختصاصی داشتند و مشکلات سرور اختصاصی از قبیل (بلاک ای پی توسط دیتا سنتر به دلیل مواجه با انواع و اقسام اسکریپت های مخرب، اسپم و ....) را لمس کردند !! ولی شرم مانع شد!!
ضمن تشکر از فرمایشات شما دوست عزیز امید واریم که در این تیکت انتقاد های سازنده را بشنویم و الا پراندن یک کلمه ( که فلان سرقت را یادتونه) بدون هیچ سند و مدرک !!!! کار اسانیست و همه قادر به انجام این کار می باشند.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
smhnw
دوست عزیز سرقت سایت gta0020 یادتونه ؟

تیکتا رو که ماشاالله بعد قرن ها جواب میدادید !
جالبه چند تا از دوستان هاست رایگان XZN رو به تاپ هاست ترجیح دادند

مثل
HOME
دوست عزیز اصلا قصد بنده و همکاران تخریب نبوده !
فقط قصد بنده به شخصه اینه که شما به خودتون بیاید !
همون تقریبا یک سال پیش هم سرورتون آن چنان تعریفی نداشت !
ضمن احترام برای شما و همکارانتون ولی فکر می کنم بهتر باشه اجازه بدید یک سال از شروع کارتون و ثبت دامنتون بگذره و بعد اقدام به تخریب دیگران و زدن اتهامات واهی کنید!!!!!!
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
yasser1234
پاسخ شما درسته
و هر شرکت هاستینگی برای خودش یه چیز داره و همه میگن که مال بهتره و مال اونا خوب نیست ولی مهمتر از همه کیفیته اگه کیفیت خوب باشه تایید میشه.
برای مطمئن شدن از کیفیت تاپ هاست از مشتریان اون شرکت بپرسید بهتره.
موافقیم
ویرایش توسط tophost : February 27th, 2015 در ساعت 23:17
-
تعداد تشکر ها از tophost به دلیل پست مفید
-
February 28th, 2015, 01:05
#36
پاسخ : تاپ هاست
سلام
به نظر من هر چیزی تو این دنیا ی نقص هایی داره چون توسط آدم ساخته شده ک خودش هم جایز الخطاست
ولی نکته ای ک هست اینکه همه بعد از فهمیدن ایرادت خودمون یا چیزایی ک ساختیم اون ایراد و برطرف میکنیم
و این یک پروسه طولانی مدتته و تقریبا تا روزی ک زنده ایم در جهت کامل کردن خودمون یا ساخته هامون تلاش میکنیم باز هم نمیتونیم کامله کامل بشیم
به نظر من این تاپیک ها واسه فهمیدن ایرادت هاستینگ خیلی خوبه ( به شرطی که توهین و نیش و کنایه توش نباشه )
چون هیچکس مثل رقیب آدم نقطه ضعف های آدم و نمیدوننه
و من فکر میکنم مدیر تاپ هاست با این تاپیک به خیلی از مشکلات پی برد و این شاید رو بازدیدکننده ها تاثیر منفی بزاره ( نظرات تند دوستان ) ولی رو کیفیت کار این هاستینگ بی شک تاثیر مثبت خواهد گذشت
ولی کاش این گفته ها در سایه ی ادب و احترام باشه .
من به عنوان کسی که تازه از خدماتش استفاده میکنم (حدودا 3 ماه )
ازش راضیم
درسته تیکت هام یکم دیر پاسخ داده شده ولی از ساعتی که بهم قول دادن تجاوز نکرده (پس رو حرفشون بودن و این خیلی ارزشمنده )
درسته گاهی وقتا سرعت لوودش پایینه ( ولی بخاطر پول کمی که گرفتن حقم دارن ک خدماتشون ضعیف باشه یا بشه )
اما اهل دروغ نبودن و پشتیبانیش با اعصاب آروم و با احترام کامل بدون هیچ عذر و بهانه ای ب سوالات من یکی جواب دادن
باز من معتقدم هر شرکتی در راه رسیدن به موفقیت به کلی مشکل بر میخوره و درست نیست باخاطر مشکلات اونارو بازخواست کنیم
من فقط نظر شخصیمو گفتم همین
بدرود
-
تعداد تشکر ها از TexPic به دلیل پست مفید
-
March 2nd, 2015, 22:55
#37
پاسخ : تاپ هاست
سلام
لازم دانستم اینجا یک نکته آموزشی را یاد اوری کنم
وقتی به دلیل زدن اشتباه پسورد سی پنل نمی توانید وارد سایت و سی پنل شوید به معنای این نیست که سرور قطع است!!! بلکه در چنین شرایطی احتمالا ای پی شما توسط سرور بلاک شده است و دسترسی تون به سایت و سی پنلتون قطع شده
این عدم دسترسی فقط برای شماست و برای سایرین نمی باشد و باید تیکت کنید تا ای پی تون از بلاک خارج شود
با تشکر
تاپ هاست
-
-
March 2nd, 2015, 23:12
#38
عضو انجمن
پاسخ : تاپ هاست
هی روزگار.....
سال ۷۹ که اولین صفحه سایتمو کد نویسی کردم چند وقت دنبال یه هاستینگ بودم.....
نمیخواستم از بین چند هاستینگ یکی رو انتخاب کنم ها.میخواستم فقط یکیشو پیدا کنم.
حالا الحمدالله با وجود این انجمن و گوگل و سایت های انالیز خیلی کاره سختی نیست انتخاب یک هاستینگ خوب
این دوست عزیزمون هم یکی از سرور هاش درگیر بوده مشکل پیش اومده براش
والا بالله درست نیست این حرفا
خب هممون مشکل داریم.ارزون فروشی این مشکلات رو هم داره.باید حالی بعضیا بکنی اقا جان از تو سی پنل نمیشه پست گذاشت تو سایت
ولی خب به هرحال
مدیریت تاپ هاست هم حالا طی یک ایمیل یا پیامک یا پاسخدهی تیکت ها میبایست این مشکل رو اعلام میکرد
و حالا بعد از اینکه مشکل رفع شد برای دلجویی از کاربر هاش به تعداد روز هایی که مشکل برای مشتریان اون سرور پیش اومده بود یه تخفیفی برای کاربر ها قایل میشد یا چند روز به مهلت تمدید سرویس ها اضافه میکرد.مثلا چهار روز سرور قطع بوده ایشون شش روز به کاربر ها اضافه میکرد
-
تعداد تشکر ها از taksis به دلیل پست مفید
-
March 3rd, 2015, 01:24
#39
پاسخ : تاپ هاست

نوشته اصلی توسط
taksis
هی روزگار.....
سال ۷۹ که اولین صفحه سایتمو کد نویسی کردم چند وقت دنبال یه هاستینگ بودم.....
نمیخواستم از بین چند هاستینگ یکی رو انتخاب کنم ها.میخواستم فقط یکیشو پیدا کنم.
حالا الحمدالله با وجود این انجمن و گوگل و سایت های انالیز خیلی کاره سختی نیست انتخاب یک هاستینگ خوب
این دوست عزیزمون هم یکی از سرور هاش درگیر بوده مشکل پیش اومده براش
والا بالله درست نیست این حرفا
خب هممون مشکل داریم.ارزون فروشی این مشکلات رو هم داره.باید حالی بعضیا بکنی اقا جان از تو سی پنل نمیشه پست گذاشت تو سایت
ولی خب به هرحال
مدیریت تاپ هاست هم حالا طی یک ایمیل یا پیامک یا پاسخدهی تیکت ها میبایست این مشکل رو اعلام میکرد
و حالا بعد از اینکه مشکل رفع شد برای دلجویی از کاربر هاش به تعداد روز هایی که مشکل برای مشتریان اون سرور پیش اومده بود یه تخفیفی برای کاربر ها قایل میشد یا چند روز به مهلت تمدید سرویس ها اضافه میکرد.مثلا چهار روز سرور قطع بوده ایشون شش روز به کاربر ها اضافه میکرد
سلام
از تذکرات مفیدتون واقعا ممنونم
خیلی خوبه که امثال شما بزرگواران مارو درک می کنند (مخصوصا ان تیکه ارسال پست از سی پنل حرف دل ما بود)
باور بفرمائید هم از طریق اطلاعیه اعلام کردیم و هم در خصوص دلجویی گاهی اتفاق افتاده برخی هاست های تمدید نشده را تا یک ماه مسدود نکردیم!!!
مورد داشتیم طرف بعد از 3 ماه امده و سایتش که مسدود بوده را باز کردیم در حالی که برخی همکاران در هاستینگ های دیگر ظرف 3 روز سایت را از سرورشون پاک می کنند!!!
توقعات هم از ما خیلی بالاست مثلا مشتری که یک هاست 4 تومانی گرفته از ما می خواهد که مراحل ساخت یک سایت را با جزئیات از طریق تیکت برایش توضیح دهیم!!! یا اینکه دامنه ملی که سفارش داده چرا ثبت نشده!! (حالا اصلا شناسه نیک نذاشته موقع سفارش ... ادم یاد آن جوک میفته که به طرف مگن برو حساب باز کن تا ما .... یا اینکه دامنه ای که ثبت کردیم و به دلیل عدم ارسال مدارک شناسایی یا تعهد نامه توسط نیک از سبد حذف شده را باید کلی توضیح بدیم و ...)
یا مثلا مشتری میاد میگه چرا سایت من کند باز میشه الا و بلا مشکل از هاست!!! بررسی که می کنیم می بینیم قالب مشکل داره یا اینکه حجم صفحه اول سایتش 4 مگه!!!! به خدا گاهی پیش آمده که ما به یک مشتری بیش از یک ساعت داشتیم مشورت در خصوص بهینه کردن قالب سایتش می دادیم!!!!
یکی میاد میگه رمز سی پنلمو عوض کنید!! (خودش بلد نیست عوض کنه!!) یکی میاد میگه این دامنه را پارک کن!!!
خلاصه همه فکر می کنند این کارها وظیفه هاست است در حالی که نیست... اگرم بخواهیم بگیم نیست میشه کافر و پشتیبانی ضعیف!!!!
به خاطر چنین سئوالاتی بود که محدودست زمانی در ارسال تیکت قرار دادیم و تیکت های با اولویت بالاتر را زودتر پاسخ می دهیم
............
خلاصه خوشحالیم که دوستانی هم هستند که ما رو درک می کنند و انصاف دارند
موفق باشید
تاپ هاست
-
تعداد تشکر ها از tophost به دلیل پست مفید
-
September 28th, 2015, 03:42
#40
عضو جدید
پاسخ : تاپ هاست
با سلام چند زمان زیادی از ایجاد این تاپیک گذشته است لازم دونستم تجربیاتم را از این سرویس دهنده بگویم
چون من دنبال یک هاست ارزان بودم از همین انجمن با این ارائه دهنده آشنا شدم و سرویسی خریداری نمودم(بی تحقیق به دلیل قیمت ارزان !!!!)
- پشتیبانی بسیار ضعیف(پاسخگویی به تیکت حداقل 24 ساعت)
- پایداری در حد 50%(امکان داره 5 روز سایت بالا نیایید)
-از همه مهمتر میزبانی سایت ها بر روی vps که این خود باعث بسیاری از ضعف ها است مثل ( عدم ارسال ایمیل ها به درستی که اکثر اوقات به کل ایمیل های ارسالی fail میشه امنیت پایین و کانفیگ ضعیف و ناسازگازی اکثر اسکریپت ها و الا ماشا...)
در آخر باید بگم درست است قیمت ارزان بسیار خوب است و خوشایند همه ولی با این مشکلات بزرگ بهتر است کسی اقدام به فروش سرویسی این چنین نکند (رایگان ارائه دهد نقدی هم وارد نیست بنده از حول حلیم افتادم تو دیگ )
در آخر تصمیم گیرنده شما دوستانی که این تاپیک را مطالعه میکنید هستید.
موفق و پیروز باشید
ویرایش توسط xxhacker : September 28th, 2015 در ساعت 03:54
-