مدیر ارشد گوگل مت کاتز در وبلاگ خود در آخرین آپدیت های مرغ مگس خوار و پاندا لزوم چگالی کلمات را اعلام نموده است. آنوقت شما می گید منسوخ شده !!
بله . از نظر متن بارها و بارها اعلام شده که از Duplicate Content محتوای تکراری خودداری نمایید. و اصلی ترین مسئله هم محتوای تازه است. اما اینکه نحوه نگارش هیچ تاثیری نداشته باشد اصلا چنین نیست. در هر شرایطی که باشد، سئو سایت با استفاده از چگالی کلمات صفحه توسط ربات ها سنجیده می شود.
قوی ترین وب سایت های چک نمودن سئو نظیر
SEO Tools, Software and Articles - SEO Site Checkup | SeoSiteCheckup.com
https://moz.com/researchtools/ose
و ...
یکی از اصلی ترین فاکتورهای چک نمودن صفحه را چگالی کلمات می دانند.
از طرفی چون این مسئله توسط ربات انجام می شود مسلماً قائده و قانون دارد و چگالی کلمات دقیقاً دارای قائده و قانون است ...
موفق باشید
- - - Updated - - -
کاملاً حرف شما تایید میشه. هیچ ترفندی که منجر به گول زدن گوگل شود، نتایج درستی نمی دهد. سه مشخصه اصلی سئو علم، زمان، منطق می باشد.
می بایست علم آنرا داشته باشید و از طریق وبلاگ های شرکت گوگل خود را آپدیت نمایید ( اضافه نمودن 4 خط به htaccess منجر به پیشرفت سئو نمی شود.)
سئو در زمان کم اصلاً نتیجه نمی دهد. سئو باید همیشگی باشد. ممکن است عرض چند ماه یک سایت کلاً بهینه شود، اما بهینه سازی برای مطالب جدید نیز باید همیشه تکرار شود)
استفاده از روش های منطقی است که جزو سئو های کلاه سفید بشمار می آید. فهمیدن روش های استفاده منطقی برای گوگل کاری ندارد. با چند دقیقه فکر می بینید که براحتی و از چه روشی می تواند متوجه ترفند شما شود و سایت شما را پنالایز کند (به عنوان مثال خرید بک لینک: سایتی که به شما لینک می دهد می بایست از لحاظ موضوعی با شما در یک مسیر باشد. تعداد لینک های خروجی Follow در این سایت باید بسیار کم باشد. اگر سایتی باشد که تعداد تبلیغات زیادی به صورت Follow و NoFollow داشته باشد. گوگل با یک نگاه تعداد لینک های خروجی سایت را متوجه شده و تاثیر آنرا بر روی سایت شما لحاظ نمی دهد. از طرفی فقط یک سایت نباید به شما لینک بدهد. بنابراین تبادل لینک با سایت های همکار و هم موضوع، نوشتن پست میهمان در اینگونه سایت ها که جزو معمولی ترین روش های دریافت بک لینک است، جزو بهترین روش های دریافت بک لینک نیز محسوب می شود !!! )
موفق باشید
بله منسوخه نه به معنی اینکه کلا چگالی مهم نیست.اینکه اهمیت به اینکه چقدر کلمه کلیدی بذارید تو متن منسوخه.در همون سایت متز کاتز درباره چگالی، برای پرهیز از keyword stuffing گفته شده نه اینکه حتما بیایید انقدر درصد استفاده کنید.اصلش اینه که طبیعی نوشته بشه.برای کاربر.نه گوگل.
سایت های چک کردن سئو هم وحی منزل نیستن.چک کردنشون برای تراکم کلمات کلیدی در متن دلیل بر اهمیت تراکم نیست.سایتهایی که تحلیل می کنن یه استانداردی مثلا 4 درصد مشخص می کنن و رتبه میدن.ممکنه هم 4 درصد خوب باشه.منظور من عدد تعیین نکردن برای چگالی کلمات کلیدی و طبیعی نوشتنه.تو یه متن شاید حداکثر یک بار کلمه کلیدی بیاد شاید نیاز بشه که بارها اون کلمه تکرار بشه.
سایت هایی هم کهمثال زدید، ندیدم نوشته باشه یکی از اصلی ترین فاکتور های چک کردن صفحه تراکم کلمات کلیدیه.(خود صفحه چک کردن رو میگم نه آموزش های داخلی موز و ... ).بگن هم واس خودشون گفتن
بله درست است، چگالی در حد درصد معنا ندارد. اما موتورهای جستجوگر ربات هستند. اگر بخواهیم رتبه سایت خود را در موتورهای جستجوگر بالا ببریم که در نتیجه افزایش بازدید داشته باشیم، باید چگالی کلمات را اهمیت بیشتری بدهیم
در زبان فارسی حروف اضافه زیادی وجود دارد
وقتی حروف اضافه تکرار شود، ارزش کلمات کلیدی پایین می آید و از نظر ربات های جستجوگر ارزش صفحه به کلمات استفاده شده در آن است
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)