نقل قول نوشته اصلی توسط yeganehha نمایش پست ها
با تایید نظر همکاران بنده این نظر دارم

دوست عزیز طبق قوانین تجارت الکترونیک شما مسیولید وجه را برگردانید و اگر خسارای به شما وارد شده و یا برای انتقال وجه کارمزد باید بدهید . از وجه پرداخت شده موارد فوق را کسر کرده و وجه را برگردانید .

اشتباه دیگر شما صحبت با ایشان در یاهو هست که زیاد اطمینان بخش نیست .

موردی که ایشان می فرمایند هاست دریافت نکردند به دلیل عدم اشنایی با این واژه هست .
درصورتی که ایشان شکایت می کنند به هر طریقی باید بگم امکان شکایت هست ولی چون شما هاست تحویل دادید به جایی نمی رسن و فقط دوندگی ممکن داشته باشه

در کل نظر بنده این هست که وجه را برای ایشان ارسال نمایید و شماره پیگیری را حتما یاداشت کنید و از خدمات دهی بعدی به ایشان خودداری کنید

این را فراموش نکنید که حتی اگر کاربر بی احترامی کرد شما باید در کمال احترام و جدیت و قاطعیت پاسخ دهید و در صورت تکرار هیچ وجهی برنگردونید و قبل از 48 ساعت از زمان درخواست شکایتی مبنی بر بی احترامی کاربر کنید


ولی در کل هم دهن همچین افرادی نشید
سلام
عزیز کجای تجارت الکترونیک این قانون هست دقیقا؟
هر کس مسئول اعمال خودش هست و هر سرویس دهنده ای برای سرویس های خودش قوانینی رو میزاره
حالا شما یه قانونی بزاری تو سایتتون آیا من کپی کنم به دردم میخوره؟
البته قصد بی احترامی به شما ندارم فقط جهت شفاف سازی بود چنین قانونی رو جایی ننوشتن!
این دوستمون هم اگه تو سایتش زده بازگشت با دلیل پس بدون دلیل میتونن پس ندن! به هیچ مشکلی هم نمیخورند
با نظر بقیه دوستان هم که میگن پشتیبانی از طریق پورتال کاربری کاملا موافقم
شما هم نظر همه رو شنیدید عزیز اگه قانونی تو سایتتون هست که اگه با دلیل باشه پس میدیم و بدون دلیل نمیدیم طبق همون عمل کنید
یا اینکه در صورتی که کاربر بی احترامی کنه به شما یا همکارانتون اکانتش رو میبندید
نظرات رو شندید حالا باید تصمیم بگیرید.
موفق باشید