نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: ناسازگاری مشتری

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن yeganehha آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    187
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    183
    تشکر شده در
    145 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    با تایید نظر همکاران بنده این نظر دارم

    دوست عزیز طبق قوانین تجارت الکترونیک شما مسیولید وجه را برگردانید و اگر خسارای به شما وارد شده و یا برای انتقال وجه کارمزد باید بدهید . از وجه پرداخت شده موارد فوق را کسر کرده و وجه را برگردانید .

    اشتباه دیگر شما صحبت با ایشان در یاهو هست که زیاد اطمینان بخش نیست .

    موردی که ایشان می فرمایند هاست دریافت نکردند به دلیل عدم اشنایی با این واژه هست .
    درصورتی که ایشان شکایت می کنند به هر طریقی باید بگم امکان شکایت هست ولی چون شما هاست تحویل دادید به جایی نمی رسن و فقط دوندگی ممکن داشته باشه

    در کل نظر بنده این هست که وجه را برای ایشان ارسال نمایید و شماره پیگیری را حتما یاداشت کنید و از خدمات دهی بعدی به ایشان خودداری کنید

    این را فراموش نکنید که حتی اگر کاربر بی احترامی کرد شما باید در کمال احترام و جدیت و قاطعیت پاسخ دهید و در صورت تکرار هیچ وجهی برنگردونید و قبل از 48 ساعت از زمان درخواست شکایتی مبنی بر بی احترامی کاربر کنید


    ولی در کل هم دهن همچین افرادی نشید

  2. #2
    عضو جدید hell.machine آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تلگرام
    نوشته ها
    90
    تشکر تشکر کرده 
    56
    تشکر تشکر شده 
    157
    تشکر شده در
    119 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    نقل قول نوشته اصلی توسط yeganehha نمایش پست ها
    با تایید نظر همکاران بنده این نظر دارم

    دوست عزیز طبق قوانین تجارت الکترونیک شما مسیولید وجه را برگردانید و اگر خسارای به شما وارد شده و یا برای انتقال وجه کارمزد باید بدهید . از وجه پرداخت شده موارد فوق را کسر کرده و وجه را برگردانید .

    اشتباه دیگر شما صحبت با ایشان در یاهو هست که زیاد اطمینان بخش نیست .

    موردی که ایشان می فرمایند هاست دریافت نکردند به دلیل عدم اشنایی با این واژه هست .
    درصورتی که ایشان شکایت می کنند به هر طریقی باید بگم امکان شکایت هست ولی چون شما هاست تحویل دادید به جایی نمی رسن و فقط دوندگی ممکن داشته باشه

    در کل نظر بنده این هست که وجه را برای ایشان ارسال نمایید و شماره پیگیری را حتما یاداشت کنید و از خدمات دهی بعدی به ایشان خودداری کنید

    این را فراموش نکنید که حتی اگر کاربر بی احترامی کرد شما باید در کمال احترام و جدیت و قاطعیت پاسخ دهید و در صورت تکرار هیچ وجهی برنگردونید و قبل از 48 ساعت از زمان درخواست شکایتی مبنی بر بی احترامی کاربر کنید


    ولی در کل هم دهن همچین افرادی نشید
    سلام
    عزیز کجای تجارت الکترونیک این قانون هست دقیقا؟
    هر کس مسئول اعمال خودش هست و هر سرویس دهنده ای برای سرویس های خودش قوانینی رو میزاره
    حالا شما یه قانونی بزاری تو سایتتون آیا من کپی کنم به دردم میخوره؟
    البته قصد بی احترامی به شما ندارم فقط جهت شفاف سازی بود چنین قانونی رو جایی ننوشتن!
    این دوستمون هم اگه تو سایتش زده بازگشت با دلیل پس بدون دلیل میتونن پس ندن! به هیچ مشکلی هم نمیخورند
    با نظر بقیه دوستان هم که میگن پشتیبانی از طریق پورتال کاربری کاملا موافقم
    شما هم نظر همه رو شنیدید عزیز اگه قانونی تو سایتتون هست که اگه با دلیل باشه پس میدیم و بدون دلیل نمیدیم طبق همون عمل کنید
    یا اینکه در صورتی که کاربر بی احترامی کنه به شما یا همکارانتون اکانتش رو میبندید
    نظرات رو شندید حالا باید تصمیم بگیرید.
    موفق باشید
    چیزی که سرنوشت انسان را می سازد"استعداد هایش "نیست"انتخاب هایش"است ...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •