نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: ناسازگاری مشتری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #26
    عضو انجمن sht-design آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    My Love Iran ...
    نوشته ها
    412
    تشکر تشکر کرده 
    78
    تشکر تشکر شده 
    848
    تشکر شده در
    592 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    شما بهشون اعلام کنید که اول بره از داداشش بپرسه که هاست چیه بعدش به شما بگه هاست رو به من ندادی !

    خدا رو شکر همین اول فهمیدید ، سرویسشون را کنسل کنید و پولشونو برگشت بزنید
    چون اگر شما بهشون سرویس رو میدادید اون وقت اول بدبختیتون بود چون مشتریتون چیزی از سرویس هاستش نمیدونست
    پیشنهاد میشود برای پشتیبانی مشتریان از طریق سایت فقط اقدام کنید ، ما چند بار پشتیبانی تلفنی دادیم بعدش پشیمون شدیم
    اگر مشتری درخواست خودشو توی سایت بده همه حرف هاش نگه داری میشه ، حتی همین حرفش خودش تهدید حساب میشه و میتونستید بر علیه ایشون ازش استفاده کنید

  2. تعداد تشکر ها ازsht-design به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •