شما بهشون اعلام کنید که اول بره از داداشش بپرسه که هاست چیه بعدش به شما بگه هاست رو به من ندادی !
خدا رو شکر همین اول فهمیدید ، سرویسشون را کنسل کنید و پولشونو برگشت بزنید
چون اگر شما بهشون سرویس رو میدادید اون وقت اول بدبختیتون بود چون مشتریتون چیزی از سرویس هاستش نمیدونست
پیشنهاد میشود برای پشتیبانی مشتریان از طریق سایت فقط اقدام کنید ، ما چند بار پشتیبانی تلفنی دادیم بعدش پشیمون شدیم
اگر مشتری درخواست خودشو توی سایت بده همه حرف هاش نگه داری میشه ، حتی همین حرفش خودش تهدید حساب میشه و میتونستید بر علیه ایشون ازش استفاده کنید






پاسخ با نقل قول