نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: ناسازگاری مشتری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #24
    عضو انجمن hostfire آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    904
    تشکر تشکر کرده 
    2,277
    تشکر تشکر شده 
    3,056
    تشکر شده در
    1,915 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    برگشت نزنید به هیچ وجه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط yeganehha نمایش پست ها
    با تایید نظر همکاران بنده این نظر دارم

    دوست عزیز طبق قوانین تجارت الکترونیک شما مسیولید وجه را برگردانید و اگر خسارای به شما وارد شده و یا برای انتقال وجه کارمزد باید بدهید . از وجه پرداخت شده موارد فوق را کسر کرده و وجه را برگردانید .

    اشتباه دیگر شما صحبت با ایشان در یاهو هست که زیاد اطمینان بخش نیست .


    موردی که ایشان می فرمایند هاست دریافت نکردند به دلیل عدم اشنایی با این واژه هست .
    درصورتی که ایشان شکایت می کنند به هر طریقی باید بگم امکان شکایت هست ولی چون شما هاست تحویل دادید به جایی نمی رسن و فقط دوندگی ممکن داشته باشه

    در کل نظر بنده این هست که وجه را برای ایشان ارسال نمایید و شماره پیگیری را حتما یاداشت کنید و از خدمات دهی بعدی به ایشان خودداری کنید

    این را فراموش نکنید که حتی اگر کاربر بی احترامی کرد شما باید در کمال احترام و جدیت و قاطعیت پاسخ دهید و در صورت تکرار هیچ وجهی برنگردونید و قبل از 48 ساعت از زمان درخواست شکایتی مبنی بر بی احترامی کاربر کنید


    ولی در کل هم دهن همچین افرادی نشید
    اگر در سایت ذکر شده باشه که بازگشت وجه فقط در صورت ارائه دلیل موجه ، خدا هم به روی زمین بیاید نمیتواند وجه را پس بگیرید
    همچین قانونی هم تو تجارت الکترونیک نیست !!
    خیر و شرو هر عمل کز آدمی سر میزند *** آن عمل مزدش بزودی پشت در در میزند

  2. تعداد تشکر ها ازhostfire به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •