نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: ناسازگاری مشتری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #20
    عضو دائم Mr.Te0 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    1,490
    تشکر تشکر کرده 
    259
    تشکر تشکر شده 
    2,950
    تشکر شده در
    1,526 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    اولین اشتباه شما خرید و فروش از طریق سرویس های پیام رسان نظیر یاهو است.
    قوانین سایت شما باید کامل باشند و برای تایید هم لینک ان در فرم ثبت نام مشتریان بهتر است وجود داشته باشد.
    اگر شرایط عوت وجه دارید به صورت کامل و صریح در قوانین توضیح دهید.
    سعی کنید راه ارتباطی شما و مشتری فقط و فقط از طریق پرتابل کاربری سایت باشد.
    با رعایت موارد بالا از لحاظ قانونی کاملا حق با شما خواهد بود.
    info.mehranfar@gmail.com



  2. تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •