-
January 7th, 2015, 13:51
#11
عضو جدید
پاسخ : ناسازگاری مشتری
سلام
طبق قوانین سایتتون باهاش برخورد کنید
اگه گفتید برای بازگشت وجه دلیل موجه باشه باید با دلیل پس بدید اگه نه که خیر
بعد اینکه تو پلیس فتای کشور آشنا داشته باشند مگه میشه کسی رو به جرم نکرده دستگیر کنند یا پرونده سازی کنند؟؟؟؟
اینم بگم کسی که تو فتا آشنا داشته باشه نمیاد بگه من داداشم اونجاست میرم شکایت میکنم حالا فرض کنیم داشته باشند مگه شما سرویس ایشونو ندادید؟
موقع سفارش ایشون همه تعهد ها رو میدن
ما در کل هرچی تو قوانین سایتمون درج کردیم همونو انجام میدیم و جز این عمل نمیکنیم
مشتری هم اینقدر باید فهمیده باشه که بدونه وقتی خرید میکنه یعنی همه قوانین و شرایط رو پذیرفته
به هر حال با خودتونه میتونید پس بدید و ندید
اون دیگه و وجدان کاری و قوانین سایت شما برمیگرده که هیچ کس به جز خود شما نمیتونه تصمیم بگیره
موفق باشید
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد"استعداد هایش "نیست"انتخاب هایش"است ...
-
تعداد تشکر ها از hell.machine به دلیل پست مفید
-
January 7th, 2015 13:51
# ADS
-
January 7th, 2015, 13:57
#12
پاسخ : ناسازگاری مشتری
حرف شما درست.
ولی به شرطی هست که مشتری حداقل یه بار وارد شده باشه و ببینه که اصلا سرعت چطوره.
ایشون اصلا نگاهم نکردند به هاست.فقط یه بار وارد شدن.گفتند این که یه دایرکت ادمینه چیه به من تحویل دادی؟نمیدونم هاست رو چی تصور کردند ایشون.
-
تعداد تشکر ها از javanhack به دلیل پست مفید
-
January 7th, 2015, 14:08
#13
پاسخ : ناسازگاری مشتری

نوشته اصلی توسط
javanhack
حرف شما درست.
ولی به شرطی هست که مشتری حداقل یه بار وارد شده باشه و ببینه که اصلا سرعت چطوره.
ایشون اصلا نگاهم نکردند به هاست.فقط یه بار وارد شدن.گفتند این که یه دایرکت ادمینه چیه به من تحویل دادی؟نمیدونم هاست رو چی تصور کردند ایشون.
این حتما فکر کرده هاست خوردنیه دیده نیومده دستش میگه پولمو رو میخوام
خوب دایرکت ادمین کنترل پنل هاست هستش دیگه یا حتما هاستی که ایشون بهتون معرفی کردن فرق میکنه
-
تعداد تشکر ها از hossein6151 به دلیل پست مفید
-
January 7th, 2015, 14:12
#14
عضو انجمن
پاسخ : ناسازگاری مشتری
درود
بدون مدرک که کاری نمیتونه بکنه ، ولی بهتره شما فروتنی خودتون رو بهشون نشون بدید و با این جور افراد کلا نباید بحث کرد و فکر و ذهن خودتون رو درگیر یه مساله بیهوده کنید.
-
تعداد تشکر ها ازda6276 به دلیل پست مفید
-
January 7th, 2015, 14:31
#15
عضو انجمن
پاسخ : ناسازگاری مشتری
پول رو با کثر کارمزد ها برگشت بدین
و اصلا وقت خودتون رو صرف چنین چیزهایی نکنین هر چی هم پیام اینا داد جواب ندین شما
-
-
January 7th, 2015, 14:34
#16
پاسخ : ناسازگاری مشتری
یک قانونی هست تو نت خیلی بهش پایبندیم مشتری حتی فحش هم داد بهش بی احترامی نمیکنیم
بهتره بهش برگردونید به درده سرش نمیارزه
-
تعداد تشکر ها از wenhost به دلیل پست مفید
-
January 7th, 2015, 14:45
#17
-
تعداد تشکر ها از chaleshtor به دلیل پست مفید
-
January 7th, 2015, 14:56
#18
عضو انجمن
پاسخ : ناسازگاری مشتری
درصدی از پول رو کم کرده و بقیه رو باز گردانید
بهترین راه همین هست
-
تعداد تشکر ها از pc30 به دلیل پست مفید
-
January 8th, 2015, 06:50
#19
عضو دائم
پاسخ : ناسازگاری مشتری
اولین اشتباه شما خرید و فروش از طریق سرویس های پیام رسان نظیر یاهو است.
قوانین سایت شما باید کامل باشند و برای تایید هم لینک ان در فرم ثبت نام مشتریان بهتر است وجود داشته باشد.
اگر شرایط عوت وجه دارید به صورت کامل و صریح در قوانین توضیح دهید.
سعی کنید راه ارتباطی شما و مشتری فقط و فقط از طریق پرتابل کاربری سایت باشد.
با رعایت موارد بالا از لحاظ قانونی کاملا حق با شما خواهد بود.
-
تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید
-
January 8th, 2015, 07:30
#20
عضو انجمن
پاسخ : ناسازگاری مشتری

نوشته اصلی توسط
javanhack
ببینید دلیل ایشون مبنی بر برگشت وجه:
شما هیچ هاستی به من تحویل ندادی.فقط یه پنل دایرکت ادمین به من دادی.
پس من چی باید به ایشون میدادم؟
مدارک کاملا موجود است که بنده به ایشون هاست رو تحویل دادم.
شما تو قوانینتون بازگشت وجه تا چند روز دارید؟
-