-
January 4th, 2015, 21:47
#11
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
با تشکر از همه اساتید. بحث اصلی سر این موضوع است که شرکتی با این همه تبلیغات و... نباید این طور راحت اطلاعات مشتریان رو به باد بده....
و مشتری رو اینقدر به دردسر بندازه شاید من بهمین خاطر هم این پروژه و هم اعتبارم رو از دست بدم چون مشتری که این حرفا رو نمیفهمه و میگه میخواستی یه شرکت مطمئن انتخاب کنی(بیشترین مشکل من الان این قضیست و همینطور وقت و اطلاعاتی که تلف شده)
لازم به ذکر است که از شرکت قبلیم که شاید اندازه این شرکت جدید سر وصدا و تبلیغات نداشت واقعا راضی بودم و هر وقت که خواستم آخرین بکاپ رو ریستور کردن و این کار چند بار اتفاق افتاد و هردفعه مرتب بکاپ رو میدادن...
همین امروز دوباره با شرکت جدید تماس گرفتم و پرسیدم کی بکاپ میگیرید؟و گفتن که بکاپ هفتگی داریم ولی خودتون هم بکاپ بگیرید که ما شرمندتون نشیم احیانا!)
پس با توجه به همه مطالبی که دوستان گفتن و تلفن بالا که ذکر کردم دیگه نمیتونم واقعا هیچ ادعایی داشته باشم؟؟؟و مسوول این اتفاق خودم هستم؟؟؟(اتفاقی که هرگز درطول 3 سالی که مشترک هاست قبلی بودم رخ نداد!!!)
- - - Updated - - -
این هم آخرین تیکت پشتیبان شرکت:
بکاپ هفتگی بصورت لوکال داخل خود سرور ذخیره می گردد که متاسفانه بهمراه اطلاعات هاست از بین رفته است. بجهت دلجویی از شما کاربر گرامی یک ماه به تاریخ سررسید سرویس اضافه گردید.در صورتی که بکاپی از هاست خود در اختیار دارید لطفا ما را مطلع نمایید.
-
-
January 4th, 2015 21:47
# ADS
-
January 4th, 2015, 21:50
#12
عضو انجمن
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
وظیفه بک اپ گیری با خود یوزره
ولی قبل خرید نماید اعتماد و شماره ثبت چک کنید
خیلی مهمه
-
-
January 4th, 2015, 21:56
#13
عضو دائم
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
alikarimi8
با تشکر از همه اساتید. بحث اصلی سر این موضوع است که شرکتی با این همه تبلیغات و... نباید این طور راحت اطلاعات مشتریان رو به باد بده....
و مشتری رو اینقدر به دردسر بندازه شاید من بهمین خاطر هم این پروژه و هم اعتبارم رو از دست بدم چون مشتری که این حرفا رو نمیفهمه و میگه میخواستی یه شرکت مطمئن انتخاب کنی(بیشترین مشکل من الان این قضیست و همینطور وقت و اطلاعاتی که تلف شده)
لازم به ذکر است که از شرکت قبلیم که شاید اندازه این شرکت جدید سر وصدا و تبلیغات نداشت واقعا راضی بودم و هر وقت که خواستم آخرین بکاپ رو ریستور کردن و این کار چند بار اتفاق افتاد و هردفعه مرتب بکاپ رو میدادن...
همین امروز دوباره با شرکت جدید تماس گرفتم و پرسیدم کی بکاپ میگیرید؟و گفتن که بکاپ هفتگی داریم ولی خودتون هم بکاپ بگیرید که ما شرمندتون نشیم احیانا!)
پس با توجه به همه مطالبی که دوستان گفتن و تلفن بالا که ذکر کردم دیگه نمیتونم واقعا هیچ ادعایی داشته باشم؟؟؟و مسوول این اتفاق خودم هستم؟؟؟(اتفاقی که هرگز درطول 3 سالی که مشترک هاست قبلی بودم رخ نداد!!!)
- - - Updated - - -
این هم آخرین تیکت پشتیبان شرکت:
بکاپ هفتگی بصورت لوکال داخل خود سرور ذخیره می گردد که متاسفانه بهمراه اطلاعات هاست از بین رفته است. بجهت دلجویی از شما کاربر گرامی یک ماه به تاریخ سررسید سرویس اضافه گردید.در صورتی که بکاپی از هاست خود در اختیار دارید لطفا ما را مطلع نمایید.
ذکر کردم که خدمتتون چون این شرکت سرو صدا دارد نباید حتما کارش هم خوب باشه. پول برای تبلیغات میتواند هر سر و صدایی ایجاد کند.
چرا همان هاستینگ قبلی نماندید ؟
به هر حال کاری از دستتون بر نمیاد در این صورت و اون یک ماه هاست اضافه هم که پیشنهاد دادند جالب بود (یک سیستم مثلا اختصاصی چند میلیونی بر باد بره و میزبان یک ماه رایگان هاست 5 یا اصلا 100 هزار تومانی بده.)
در صورت تمایل اسم هاستینگ را پیغام خصوصی کنید.
باتشکر
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
January 5th, 2015, 11:12
#14
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
آخرین ایمیل شرکت: نظرتون چیه؟؟؟
مشترک گرامی،
بدلیل اینکه شما یک هاست فعال در سرور ***** دارید، این ایمیل را دریافت نمودهاید. همانطور که مطلع هستید، عصر پنج شنبه، ۱۱دیماه**** قطع شد. بلافاصله بررسیهای معمول در این زمینه آغاز شد تا مشکل توسط بخش پشتیبانی رفع گردد. بررسی نشان داد که سرور اصلی ما که **** و چند سرورمجازی داخلی شرکت برروی آن نگهداری میشوند از دسترس خارج شده است. در پیگیری دقیقتر موضوع که یک اشکال نرم افزاری در سیستم اتوماسیون دیتاسنتر باعث شده است که این سرور از دسترس خارج شود. تقارن این اتفاق با تعطیلات اول سال میلادی، باعث شد که پیگیری آن از طریق دیتاسنتر به روز جمعه موکول شود، روز جمعه مشخص شد که اطلاعات سرور ما به صورت اشتباه توسط دیتاسنتر بصورت کامل حذف گشته و غیرقابل بازگشت میباشد. بلافاصله سرور جدید برای سرویس دهی آماده شد و اطلاعات از اخرین نسخهی پشتیبان راه دور **** بازگردانی گشت. روند بازگردانی تا شنبه شب به طول انجامید و در این زمان اغلب وب سایتها در دسترس قرار گرفتند. همانطور که مطلع هستید **** بصورت هفتگی از تمام اطلاعات سرورهای خود نسخه پشتیبان تهیه میکند که در همان سرور نگهداری میشوند و یک نسخه ماهیانه نیز در پشتیبان راه دور نگهداری میشود. در حادثهی رخداده، ما مجبور به بازگردانی اطلاعات ۱۱دسامبر شدیم که آخرین و تنها نسخهی موجود از اطلاعات بود. به این ترتیب وب سایتهایی که پس از ۱۱دسامبر تغییر نموده یا ایجاد شده اند، نیاز دارند تا نسخهی backup خود را در اختیار **** قراردهند تا بازگردانی انجام شود.
با پوزش مجدد از این رخداد، ما بزودی تغییراتی را در سیستم و زمانهای backup گیری اعمال خواهیم نمود که به اطلاع تمام مشتریان خواهد رسید. همچنین ۱ماه به تاریخ سرویس تمام مشتریانی که در اطلاعات آنها در این سرور بوده است اضافه خواهد شد. با پوزش مجدد از تمام مشتریان بابت اتفاقی که رخ داد.
باتشکر از همکاری شما
ویرایش توسط alikarimi8 : January 5th, 2015 در ساعت 11:18
-
-
January 5th, 2015, 11:15
#15
عضو دائم
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
alikarimi8
آخرین ایمیل شرکت: نظرتون چیه؟؟؟
مشترک گرامی،
بدلیل اینکه شما یک هاست فعال در سرور ***** دارید، این ایمیل را دریافت نمودهاید. همانطور که مطلع هستید، عصر پنج شنبه، ۱۱دیماه**** قطع شد. بلافاصله بررسیهای معمول در این زمینه آغاز شد تا مشکل توسط بخش پشتیبانی رفع گردد. بررسی نشان داد که سرور اصلی ما که **** و چند سرورمجازی داخلی شرکت برروی آن نگهداری میشوند از دسترس خارج شده است. در پیگیری دقیقتر موضوع که یک اشکال نرم افزاری در سیستم اتوماسیون دیتاسنتر باعث شده است که این سرور از دسترس خارج شود. تقارن این اتفاق با تعطیلات اول سال میلادی، باعث شد که پیگیری آن از طریق دیتاسنتر به روز جمعه موکول شود، روز جمعه مشخص شد که اطلاعات سرور ما به صورت اشتباه توسط دیتاسنتر بصورت کامل حذف گشته و غیرقابل بازگشت میباشد. بلافاصله سرور جدید برای سرویس دهی آماده شد و اطلاعات از اخرین نسخهی پشتیبان راه دور **** بازگردانی گشت. روند بازگردانی تا شنبه شب به طول انجامید و در این زمان اغلب وب سایتها در دسترس قرار گرفتند. همانطور که مطلع هستید ایران سرور بصورت هفتگی از تمام اطلاعات سرورهای خود نسخه پشتیبان تهیه میکند که در همان سرور نگهداری میشوند و یک نسخه ماهیانه نیز در پشتیبان راه دور نگهداری میشود. در حادثهی رخداده، ما مجبور به بازگردانی اطلاعات ۱۱دسامبر شدیم که آخرین و تنها نسخهی موجود از اطلاعات بود. به این ترتیب وب سایتهایی که پس از ۱۱دسامبر تغییر نموده یا ایجاد شده اند، نیاز دارند تا نسخهی backup خود را در اختیار **** قراردهند تا بازگردانی انجام شود.
با پوزش مجدد از این رخداد، ما بزودی تغییراتی را در سیستم و زمانهای backup گیری اعمال خواهیم نمود که به اطلاع تمام مشتریان خواهد رسید. همچنین ۱ماه به تاریخ سرویس تمام مشتریانی که در اطلاعات آنها در این سرور بوده است اضافه خواهد شد. با پوزش مجدد از تمام مشتریان بابت اتفاقی که رخ داد.
باتشکر از همکاری شما
خیلی جالبه.
روز پنجشنبه چند تا سرورشون این جوری شده ؟
از روز چهارشنبه برخی مشتریهای اختصاصیشون هم مشکل هارد خوردند (یعنی پنجشنبه که گفتند ما یک روز قبل اطلاع داشتیم و ... عجب!!!) طبق همان مواردی که در پیغام خصوصی گفتم خدمتتون در جریان این مشتریان هستیم.
یه جای کار مشکل داره اما در کل نمیتونید کاری کنید و اطلاعاتتون رفته.
موفق باشید
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید
-
January 5th, 2015, 11:19
#16
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
سلام
فقط جهت اطلاع: در متن نام شرکت رو حذف کردید ولی در قسمتی از متن فراموش کردید حذف کنید. اطلاع دادم تا در صورت تمایل حذف کنید
اما در مورد متن:
اگر سیستم اتوماسیون مشکل داشته فقط سروری که هاست شما روی آن بوده حذف شده یا سرور های دیگری هم حذف شده؟
-
تعداد تشکر ها از m0rt3za به دلیل پست مفید
-
January 5th, 2015, 11:22
#17
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
من میدونم دیگه نمیتونم اطلاعات رو برگردونم.میخاستم ببینم الان چکار کنم که دیگه اینقدر راحت اطلاعات امثال من پاک نشه و شرکت وظیفش چیه در قبال ما...
-
-
January 5th, 2015, 11:27
#18
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
alikarimi8
من میدونم دیگه نمیتونم اطلاعات رو برگردونم.میخاستم ببینم الان چکار کنم که دیگه اینقدر راحت اطلاعات امثال من پاک نشه و شرکت وظیفش چیه در قبال ما...
شما تنها کاری که میتونید انجام بدید اینه که از این به بعد خودتان هم بکاپ تهیه کنید
-
-
January 5th, 2015, 11:29
#19
عضو دائم
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
alikarimi8
من میدونم دیگه نمیتونم اطلاعات رو برگردونم.میخاستم ببینم الان چکار کنم که دیگه اینقدر راحت اطلاعات امثال من پاک نشه و شرکت وظیفش چیه در قبال ما...
وظیفه انجام شده اما با کوتاهی یک سری افراد این میان :
1. بکاب گیری اشتباه
2. حذف اطلاعات توسط دیتاسنتر (البته طبق نقل قول شما)
------------
شرکت بکاب گرفته.
این که بکاب هفتگی هم روی همان لوکال گرفته از کم خردی خودشان هست. بکاب چه ساعتی چه سالی اسمش روی ان هست و بکاب هست و باید جایی باشد که مشکلی پیش نیاد یا حداقل روی همان سرور روی یک هارد جداگانه گرفته شود لوکال روی همان هارد و فرمت شدن و ... علت آن مشخص هست.
به هر حال هر شرکتی ممکن هست به چنین مشکلاتی بخورد و تجربه کسب کند انشالله فکر نکنم دفعه بعد تکرار کنند حداقل این مورد را.
در جریان باشید که از این به بعد خودتان همیشه بکاب بگیرید.
موفق باشید
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید
-
January 5th, 2015, 11:34
#20
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
سپاس دقیقا سوال من همین بود که مگر نه اینکه بکاپ باید روی یکه سرور دیگه باشه!!! که پاسخ دادید...
-