نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط alikarimi8 نمایش پست ها
    با سلام 20 روز پیش شرکت هاستینگ خود را عوض کردم و سایت را به هاست جدید انتقال دادم.(که شرکت جدید یکی از معروفترین سرویس دهنده ها می باشد).از 3 4 روز پیش سایت بالا نیومد و شرکت گفت که سرور سایت شما از کار افتاده تا امروز که مشکل سرور برطرف شد اما سایت ما همچنان بالا نمیاد.تیکت که فرستادم گفتن با توجه به مشکل سرور متاسفانه اطلاعات شما از هاست پاک شده و اگر بکاپ دارید بدید تا ما ریستور کنیم و برای دلجویی از شما به زمان سر رسید یک ماه اضافه خواهد شد!!!.درواقع علیرغم اینکه همه شرکت های هاستینگ بکاپ هفتگی می گیرند این شرکت بکاپ هفتگی نگرفتند و گفتند بکاپ ما مربوط به یک ماه قبل است و شما یک ماه قبل عضو سرویس ما نبوده اید(اگر همین الان با شرکت تماس بگیرید می گویند بکاپ هفتگی داریم).تو این دو هفته هم کلی مطلب و تغییرات در سایتم انجام دادم و واقعا وقت گذاشتم و حالا کل سایت روی هوا رفته!!!!.حال آیا می تونم درخواست غرامت کنم ؟حق با کیه به نظرتون چطوری حقم رو بگیرم؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید.با سپاس
    سلام

    چند مورد زیر :

    1. همیشه بهترین شرکت ها حتما جزو لیست top20 هاستینگ نباید باشند و آنها هم مشکل دارند.
    2. این مشکلات ممکن هست برای هر شرکتی پیش بیاد
    3. کاربری که اطلاعاتش مهم هست خودش هم باید همیشه بکاب بگیرد
    4. اگر شرکت ذکر کرده که بکاب هفتگی هست و الان میگه خیر ماهانه هست دروغی بیش برای جذبتون روز اول نبوده، شرکت وظیفه بکاب گیری دارد اما هیچ وقت تضمین نمیتواند بکند که بکاب سالم باشد (به دلیل تعداد مشتری زیاد) و اگر ذکر کند موقع خرید که هفتگی هست و بدون هیچ اطلاعی از قبل سیستم خود را به ماهانه تغییر بدهد و در اصل بکاب هفتگی نگیرد مقصر هست.(صحبت سر سالم بودن یا نبودن بکاب نیست صحبت سر حرفی هست که موقع خرید گفتند و اطلاعی هم در مورد تبدیل سیاست از هفتگی به ماهانه نداده اند.)

    باتشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : January 4th, 2015 در ساعت 19:36
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن !MihanIt! آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    محل سکونت
    Cd /Root/zainabiun
    نوشته ها
    516
    تشکر تشکر کرده 
    797
    تشکر تشکر شده 
    1,064
    تشکر شده در
    811 پست

    پیش فرض پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    سلام

    چند مورد زیر :

    1. همیشه بهترین شرکت ها حتما جزو لیست top20 هاستینگ نباید باشند و آنها هم مشکل دارند.
    2. این مشکلات ممکن هست برای هر شرکتی پیش بیاد
    3. کاربری که اطلاعاتش مهم هست خودش هم باید همیشه بکاب بگیرد
    4. اگر شرکت ذکر کرده که بکاب هفتگی هست و الان میگه خیر ماهانه هست دروغی بیش برای جذبتون روز اول نبوده، شرکت وظیفه بکاب گیری دارد اما هیچ وقت تضمین نمیتواند بکند که بکاب سالم باشد (به دلیل تعداد مشتری زیاد) و اگر ذکر کند موقع خرید که هفتگی هست و بدون هیچ اطلاعی از قبل سیستم خود را به ماهانه تغییر بدهد و در اصل بکاب هفتگی نگیرد مقصر هست.(صحبت سر سالم بودن یا نبودن بکاب نیست صحبت سر حرفی هست که موقع خرید گفتند و اطلاعی هم در مورد تبدیل سیاست از هفتگی به ماهانه نداده اند.)

    باتشکر
    ...
    ویرایش توسط !MihanIt! : January 4th, 2015 در ساعت 19:52 دلیل: ندیدن موضوع:(
    |تبلیغ در کانال های +400 هزار تلگرام
    | شماره : 08337279040
    |سانی سرور تضمین پشتیبانی و کیفیت / Saniserver.com

  4. تعداد تشکر ها از !MihanIt! به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط !MihanIt! نمایش پست ها
    حرف شما کاملا درست ولی شرکتی که تعدادی پرسنل و.. داره باید رو حرفش باشه
    وقتی تو مراحل خرید مسئله ای هست که نوشته بک آپ گیری هفتگی
    خوب شرکت موظف هست این قول رو عملی کند.
    خب مورد 4 هم منظور بنده همین بود دیگه الان مشکل کجاست ؟ :-/

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    سلام

    چند مورد زیر :

    1. همیشه بهترین شرکت ها حتما جزو لیست top20 هاستینگ نباید باشند و آنها هم مشکل دارند.
    2. این مشکلات ممکن هست برای هر شرکتی پیش بیاد
    3. کاربری که اطلاعاتش مهم هست خودش هم باید همیشه بکاب بگیرد
    4. اگر شرکت ذکر کرده که بکاب هفتگی هست و الان میگه خیر ماهانه هست دروغی بیش برای جذبتون روز اول نبوده، شرکت وظیفه بکاب گیری دارد اما هیچ وقت تضمین نمیتواند بکند که بکاب سالم باشد (به دلیل تعداد مشتری زیاد) و اگر ذکر کند موقع خرید که هفتگی هست و بدون هیچ اطلاعی از قبل سیستم خود را به ماهانه تغییر بدهد و در اصل بکاب هفتگی نگیرد مقصر هست.(صحبت سر سالم بودن یا نبودن بکاب نیست صحبت سر حرفی هست که موقع خرید گفتند و اطلاعی هم در مورد تبدیل سیاست از هفتگی به ماهانه نداده اند.)

    باتشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  6. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: September 9th, 2013, 08:19
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: September 7th, 2013, 18:52
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  4. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •