-
January 4th, 2015, 19:25
#1
داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
با سلام 20 روز پیش شرکت هاستینگ خود را عوض کردم و سایت را به هاست جدید انتقال دادم.(که شرکت جدید یکی از معروفترین سرویس دهنده ها می باشد).از 3 4 روز پیش سایت بالا نیومد و شرکت گفت که سرور سایت شما از کار افتاده تا امروز که مشکل سرور برطرف شد اما سایت ما همچنان بالا نمیاد.تیکت که فرستادم گفتن با توجه به مشکل سرور متاسفانه اطلاعات شما از هاست پاک شده و اگر بکاپ دارید بدید تا ما ریستور کنیم و برای دلجویی از شما به زمان سر رسید یک ماه اضافه خواهد شد!!!.درواقع علیرغم اینکه همه شرکت های هاستینگ بکاپ هفتگی می گیرند این شرکت بکاپ هفتگی نگرفتند و گفتند بکاپ ما مربوط به یک ماه قبل است و شما یک ماه قبل عضو سرویس ما نبوده اید(اگر همین الان با شرکت تماس بگیرید می گویند بکاپ هفتگی داریم).تو این دو هفته هم کلی مطلب و تغییرات در سایتم انجام دادم و واقعا وقت گذاشتم و حالا کل سایت روی هوا رفته!!!!.حال آیا می تونم درخواست غرامت کنم ؟حق با کیه به نظرتون چطوری حقم رو بگیرم؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید.با سپاس
-
تعداد تشکر ها از alikarimi8 به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015 19:25
# ADS
-
January 4th, 2015, 19:28
#2
عضو انجمن
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
سلام کاری نمیشه کرد اگر بک اپی ندارین مشخص هست که شما باید از نو شروع کنین
یا از شرکت قبلی بپرسین بک اپ قبلی شمارو دارن یا نه و بگیرین
ارادت
ویرایش توسط 007 : January 4th, 2015 در ساعت 19:31
-
تعداد تشکر ها از 007 به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:29
#3
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
اسم شرکت خصوصی کنید
هیچ هاستینگی وظیفه بک آپ گیری نداره و این مشکل مربوط به شما هست من در کنار دانلود فایل یا فیلم ها یک شب هم اختصاص به دانلود بک آپ سایتم می کنم تا مطمئن باشم حداقل یک نسخه سالم ماهانه از سایتم داخل سیستم خودم دارم
-
تعداد تشکر ها از aminrt4 به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:29
#4
عضو انجمن
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
درود
ببینید معمولا هاستینگ ها به صورت روزانه و هفتگی بک آپ میگیرند
بعضی از همکارا چون فضا بک اپ محدود دارند هفتگی فقط میگیرند
کلا وظیفه بک آپ با شما هستش ولی خب برای جذب مشتری و موارد دیگه بک آپ گیری توسط خودمون انجام میشه
یعنی اگر قرار داد کاریشون گفتند که بک آپ گیری میشه پس باید بدن حداقل بک آپ 7 روز پیش رو باید داشته باشند در غیر این صورت ...
در کل باید میگم بک آپ گیری وظیفه نیستش که قسمت از جذب مشتری و اعتماد سازی هستش
-
تعداد تشکر ها از xphost به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:34
#5
عضو دائم
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
alikarimi8
با سلام 20 روز پیش شرکت هاستینگ خود را عوض کردم و سایت را به هاست جدید انتقال دادم.(که شرکت جدید یکی از معروفترین سرویس دهنده ها می باشد).از 3 4 روز پیش سایت بالا نیومد و شرکت گفت که سرور سایت شما از کار افتاده تا امروز که مشکل سرور برطرف شد اما سایت ما همچنان بالا نمیاد.تیکت که فرستادم گفتن با توجه به مشکل سرور متاسفانه اطلاعات شما از هاست پاک شده و اگر بکاپ دارید بدید تا ما ریستور کنیم و برای دلجویی از شما به زمان سر رسید یک ماه اضافه خواهد شد!!!.درواقع علیرغم اینکه همه شرکت های هاستینگ بکاپ هفتگی می گیرند این شرکت بکاپ هفتگی نگرفتند و گفتند بکاپ ما مربوط به یک ماه قبل است و شما یک ماه قبل عضو سرویس ما نبوده اید(اگر همین الان با شرکت تماس بگیرید می گویند بکاپ هفتگی داریم).تو این دو هفته هم کلی مطلب و تغییرات در سایتم انجام دادم و واقعا وقت گذاشتم و حالا کل سایت روی هوا رفته!!!!.حال آیا می تونم درخواست غرامت کنم ؟حق با کیه به نظرتون چطوری حقم رو بگیرم؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید.با سپاس
سلام
چند مورد زیر :
1. همیشه بهترین شرکت ها حتما جزو لیست top20 هاستینگ نباید باشند و آنها هم مشکل دارند.
2. این مشکلات ممکن هست برای هر شرکتی پیش بیاد
3. کاربری که اطلاعاتش مهم هست خودش هم باید همیشه بکاب بگیرد
4. اگر شرکت ذکر کرده که بکاب هفتگی هست و الان میگه خیر ماهانه هست دروغی بیش برای جذبتون روز اول نبوده، شرکت وظیفه بکاب گیری دارد اما هیچ وقت تضمین نمیتواند بکند که بکاب سالم باشد (به دلیل تعداد مشتری زیاد) و اگر ذکر کند موقع خرید که هفتگی هست و بدون هیچ اطلاعی از قبل سیستم خود را به ماهانه تغییر بدهد و در اصل بکاب هفتگی نگیرد مقصر هست.(صحبت سر سالم بودن یا نبودن بکاب نیست صحبت سر حرفی هست که موقع خرید گفتند و اطلاعی هم در مورد تبدیل سیاست از هفتگی به ماهانه نداده اند.)
باتشکر
ویرایش توسط RoobinaServer : January 4th, 2015 در ساعت 19:36
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:37
#6
عضو جدید
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
سلام
عزیز شما از هر شرکتی سرویس میگیرید خودتون یه نسخه از اطلاعات سایتتون رو تو سیستم خودتون دخیره کنید
الان درسته بگن ما هفتگی یا روزانه میگیریم که بیشتر کار تبلیغاتی هست چون خیلی ها به قول دوستمون فضای بک آپ کافی ندارند که روزانه بک آپ بگیرند و ماهانه میگیرند
هیچ کاریش هم نمیشه کرد فقط باید با اون هاستینگی که قبل از تعویض هاست کار می کردید تماس بگیری شاید بک آپ داشته باشند
در غیر اینصورت باید از 0 شروع کنید!
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد"استعداد هایش "نیست"انتخاب هایش"است ...
-
تعداد تشکر ها از hell.machine به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:42
#7
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
هیچ وقت به بکاپ هاستینگ ها اعتماد نکنید اگه سایتتون براتون مهمه باید ازش بکاپ میگرفتین و در سیستم خودتون یا حداقل در سرور دیگه ای نگهداری میکردین کاری نمیشه کرد اگر واقعاً حق با شماست حداقل به enamad گزارش کنید و یا مراجع دیگری (در حد گزارش) به فکر غرامت و چیز دیگه نباشید.
-
تعداد تشکر ها از سرزمین به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:47
#8
عضو انجمن
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
سلام
چند مورد زیر :
1. همیشه بهترین شرکت ها حتما جزو لیست top20 هاستینگ نباید باشند و آنها هم مشکل دارند.
2. این مشکلات ممکن هست برای هر شرکتی پیش بیاد
3. کاربری که اطلاعاتش مهم هست خودش هم باید همیشه بکاب بگیرد
4. اگر شرکت ذکر کرده که بکاب هفتگی هست و الان میگه خیر ماهانه هست دروغی بیش برای جذبتون روز اول نبوده، شرکت وظیفه بکاب گیری دارد اما هیچ وقت تضمین نمیتواند بکند که بکاب سالم باشد (به دلیل تعداد مشتری زیاد) و اگر ذکر کند موقع خرید که هفتگی هست و بدون هیچ اطلاعی از قبل سیستم خود را به ماهانه تغییر بدهد و در اصل بکاب هفتگی نگیرد مقصر هست.(صحبت سر سالم بودن یا نبودن بکاب نیست صحبت سر حرفی هست که موقع خرید گفتند و اطلاعی هم در مورد تبدیل سیاست از هفتگی به ماهانه نداده اند.)
باتشکر
...
ویرایش توسط !MihanIt! : January 4th, 2015 در ساعت 19:52
دلیل: ندیدن موضوع:(
-
تعداد تشکر ها از !MihanIt! به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:49
#9
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟
سلام
اول قوانین این هاستینگ رو بخونید
در قوانین باید نحوه بکاپ گیری ذکر شده باشه
مثلا نوشته به صورت هفتگی البته این بند هم اضافه میشه معمولا که هیچ تضمینی برای سالم بودن بکاپ نیست
و در کل فکر نمیکنم بتونید غرامت بگیرید.
به مدیر سرور قبلی تیکت بزنید شاید هنوز بکاپ هاست شما از سرور بکاپ آن ها حذف نشده باشه
-
تعداد تشکر ها از m0rt3za به دلیل پست مفید
-
January 4th, 2015, 19:49
#10
عضو دائم
پاسخ : داستان مشکل من با شرکت هاستینگ!!!چه کنم؟

نوشته اصلی توسط
!MihanIt!
حرف شما کاملا درست ولی شرکتی که تعدادی پرسنل و.. داره باید رو حرفش باشه
وقتی تو مراحل خرید مسئله ای هست که نوشته بک آپ گیری هفتگی
خوب شرکت موظف هست این قول رو عملی کند.
خب مورد 4 هم منظور بنده همین بود دیگه الان مشکل کجاست ؟ :-/

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
سلام
چند مورد زیر :
1. همیشه بهترین شرکت ها حتما جزو لیست top20 هاستینگ نباید باشند و آنها هم مشکل دارند.
2. این مشکلات ممکن هست برای هر شرکتی پیش بیاد
3. کاربری که اطلاعاتش مهم هست خودش هم باید همیشه بکاب بگیرد
4. اگر شرکت ذکر کرده که بکاب هفتگی هست و الان میگه خیر ماهانه هست دروغی بیش برای جذبتون روز اول نبوده، شرکت وظیفه بکاب گیری دارد اما هیچ وقت تضمین نمیتواند بکند که بکاب سالم باشد (به دلیل تعداد مشتری زیاد) و اگر ذکر کند موقع خرید که هفتگی هست و بدون هیچ اطلاعی از قبل سیستم خود را به ماهانه تغییر بدهد و در اصل بکاب هفتگی نگیرد مقصر هست.(صحبت سر سالم بودن یا نبودن بکاب نیست صحبت سر حرفی هست که موقع خرید گفتند و اطلاعی هم در مورد تبدیل سیاست از هفتگی به ماهانه نداده اند.)
باتشکر
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید