اگر منظورتون سرویس خودتون ( زرین پال ) هست :
بنده تراکنش های بالایی ندارم
در نتیجه تسویه آنی هم آنچنان برای بنده مهم نیست .
بدون کارمزد اگر اشتباه نکنم نیاز به خرید زرین کارت هست
که با توجه به تسویه های بپایین بنده هزینه ای که بابت زرین کارت پرداخت می کنم به اندازه کارمزدی هست که شاید توی 6 ماه از بنده دریافت بشه .
مشکل بزرگ شما این هست که افرادی که استفاده اندک دارند رو مد نظر قرار نمیدید و بیشتر روی افرادی تمرکز دارید که استفاده بالایی دارند .
افرادی که تراکنش های کمتری دارند تعداد بالاتری رو به خودشون اختصاص می دن که در مجموع شاید سود خیلی بیشتری داشته باشه .
در نتیجه باید به این گروه توجه بشه .
به نظر بنده بزرگترین مشکل شما این مورد هست .
اگر اشتباه می کنم تصحیح کنید .
يعنی در 6 ماه ورودی حساب شما کمتر از 1 مليون تومان هست ؟
چون اگر در 6 ماه 1 مليون ورودی داشته باشيد کارمزد اون بين 10 هزار تومان تا 25 هزار تومان هست.
در حالی که هزينه زرين کارت فقط 10500 تومان هست.
- - - Updated - - -
کل کل باعث رقابت و افزايش کفيت سرويس دهی هست
همين کل کل هست که باعث پيشرفت سرويس ها و ارائه سرويس های جديد و نو ميشه.
اين کل کل باعث کاهش کارمزد ها و در نهايت حذف اونها
افزايش سرعت پاسخگویی به تيکت ها و به زير 1 ساعت رسوندن زمان متوسط اونها
ارائه راهکارهای جديد نظير USSD، نرم افزار موبايل، درگاه های مستقيم (با نام و لوگوی سايت ها)
تسويه های سريعتر و بعضا آنی
و ....
شده.
ویرایش توسط samansystems : December 25th, 2014 در ساعت 18:28
بله دلیل نمیشه بنده تمامی سرویس هایی که به کاربران ارائه میدم ورودی بالایی داشته باشند .
به عنوان مثال :
بنده به عنوان یک تازه کار قصد شروع کاری رو دارم .
تراکنش های بنده اصلا مبلغ بالایی نیست و درامد بالایی هم ندارم .
به دنبال درگاهی خواهم بود که راحت تر و بدون دردسر بتونم ازش استفاده کنم .
در نتیجه سرویس دهنده ای رو انتخاب می کنم که شاید توی 6 ماه ( 6 ماه نه 3 ماه ) کارمزدی معادل 10 تومان رو از بنده دریافت کنه .
خیلی ها این کار رو انجام میدن در صورتی که با خرید یک کارت 10 تومانی میتونن بعد از 3 ماه سود کنن .
فعالیت های تجاری به این صورت فقط نباید سود طرف و یا بهتر بودن نسبت به یک نفر دیگه رو مد نظر قرار داد .
باید ذهنیت و نحوه تصمیم گیری افراد فعال توی این زمینه رو مد نظر قرار داد و بر اساس اون پیش رفت .
با از دست دادن افراد تازه کار هم در آینده مشکل دیگری خواهد بود :
همین افراد بعد از مدتی به درامد های بالاتری میرسند و کارمزد بیشتری دریافت میدن .
خیلی وقت ها به دلیل اعتماد و فعالیتی که با همین درگاه های با کارمزد داشتند ، درگاه خودشون رو عوض نمی کنن و به دلایل مختلف مثل تنبلی ، اعتماد ، عدم تمایل به تغییر و ... روی همون درگاه باقی می مونن .
به نظر بالا کدوم سرویس سود بیشتری میبره ؟
درگاهی که زحمت کشیده و امکانات مختلف ارائه داده یا درگاهی که چندان قابلیت های مختلفی ارائه نمیده ؟
مهم ترین اصل توی این فعالیت دادن حق انتخاب به کاربر هست .
شاید کاربر توی تصمیم گیری های تجاری خوب نباشه و تصمیم درستی نگیره .
بدون شک امکان این که این دسته از افراد رو به دسته افرادی که تصمیم گیری های خوبی می کنن و یا ... بسیار دشوار هست ولی قرار دادن حق انتخاب و چند حالت بودن سرویس ساده تر و بسیار پر سود تر هست .
حتی با وجود این قابلیت باز هم کاربر ها بیشتر شما رو مد نظر قرار میدن و حتی شاید هیچکس از اون استفاده نکنه .
این ها نکته هایی بودند که توی این مدت به عنوان تجربه کسب کردم .
امیدوارم به شما توی بهتر کردن سرویستون کمک کنه .
نکته دیگه بود بنده در خدمتتون هستم .
من به شما اطمينان ميدم ورودی حساب شما در 6 ماه بيش از 1 مليون تومان هست.
با اين حال اگر واقعا ورودی حساب شما در اين مدت کمتر از اين رقم هست احتمالا فعاليت شما هنوز به صورت جدی شروع نشده.
ان شاء الله هر زمان که فعاليت رو بصورت جدی شروع کنيد خودتون ميتونيد از بين سرويس های موجود و با کارمزد های مختلف سرويس با کارمزد پايين تر و با تسويه سريعتر رو انتخاب کنيد.
زرين پال به عنوان تنها سرويس دهنده ای که سرويس بدون کارمزد با تسويه آنی رو ميده، خوشحال ميشه که بتونه شما رو هم در بين پذيرنده های خودش داشته باشه.
خوب پس شما هنوز ترجيح ميديد کارمزد رو پرداخت کنيد ولی زير بار تغيير نريد ولی:
زرين پال به عنوان تنها سرويس دهنده ای که سرويس بدون کارمزد با تسويه آنی رو ميده، خوشحال ميشه که بتونه شما رو هم در بين پذيرنده های خودش داشته باشه.
يک آفر ويژه برای شما پيام خصوصی شد تا ان شاء الله روند خوشحال شدن ما و نپرداختن کارمزد توسط شما سريعتر انجام بشه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)