پنل کاربری که شما ارائه میدهید . در اصل پنل نمایندگی محصوب میشود ( مساوی با محدودیت های پشتیانی دیتاسنتر و عملیاتی بر روی سرور است = قطع ارتباط با پشتیبانی دیتاسنتر ) . آیا شما متعهد میشوید که به جای پشتیبانی دیتاسنتر جوابگوی ما باشید .
پنل کاربری مستقیم خود دیتاسنتر هتزنر : Robot/en – Hetzner DokuWiki
و پنلی که شما به ما ارائه میدهید :
که فقط سه عدد از منوهای آن فعال است :
1 - Servers
2 - Traffic statistics
3 - FAQ
که قسمت ( SUPPORT (FAQ به این صفحه لینک میشود : Robot/en – Hetzner DokuWiki
و مانند دیتاسنترهای دیگر بخش گفتگوی آنلاین یا تیکت ( دیتاسنتر ایکس ال هاست و ... که ما سرور داشتیم ) موجود نمیباشد .