من بیشتر از پول ناراحت سبک برخوردشون هستم ! اینطور که پیداست چندین نفر دیگه هم به مشکل برخوردن ..

* تو هر سیستمی مشکل پیش میاد اما کسی که میاد مسولیت درگاه پرداخت یه دانشگاه رو می پذیره نباید سیستمش اینقدر کشکی باشه که یکی بگه اره واریز شده ، یکی بگه کارت به کارت بوده ، یکی بگه مشکی نیست ، یه اپراتور دیگه بگه نمی دونم ...(هر اپراتور یه چیزی گفت !)

* بعدش ها اونا باس به افرادی که مشکل پیش امده خودشون زنگ بزنن ، اگر ادامه می دادم معادل شهریه باس هزینه تلفن هم می دادم ..

و ..