-
December 14th, 2014, 19:00
#1
چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
عرض شود چند روز پیش (روز بیستم ) با کارت بانک ملی شهریه دانشگاه پیام نور خواهرم رو واریز کردم . اما مبلغ شهریه کم نشد ! پول به کارت هم برنگشت خورد . زنگ زدم به 84080-021 پس از مدت ها انتظار یه اقایی برداشتند و گفتند که مسول فنی امون یکشنبه می تونه حلش کنه !! و تایید کرد که این مبلغ واریز شده و مشکلی هست که باید حل بشه ..
امروز صبح مجدد زنگ زدم به شرکتشون و گفتند بررسی می کنیم شما ساعت 3 زنگ بزن .
ساعت 3 که همین جریان دیر برداشتنشون بود منم با لحن عصبانی پرسیدم : حل شد یا نه ؟ فهمیدم اینم یه اپراتور جدید ( با کد 108) و نسبتا" خوش برخورد - ایشونم پیگیری کرد که
که یه شماره داد گفت با اقای دین محمدی تماس بگیر - زنگ زدیم به دین محمدی و خانمی برداشت گفت همکارش هستم شما سه ساعت دیگه زنگ بزن تا اون موقع حلش می کنم
نیم ساعت پیش به همون شماره زنگ زدم کسی جواب نداد ، دوباره با کلی مکافات داخلی 9 رو گرفتم و اپراتور جدیدی گوشی رو برداشت
و ایشون ادعا می کنه که تو سیستم نوشته شده این شهریه کارت به کارت شده و اینترنتی نبوده ! همچنین مدعی است که شهریه پرداخت شده و مشکلی نیست
در حالی که تو سایت تراکنش ناموفق دیده میشه ...
ممنون میشم روال حل این مشکل رو بهم بگین
-
تعداد تشکر ها از Mr_mehran به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014 19:00
# ADS
-
December 14th, 2014, 19:37
#2
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
این موارد همیشه در همه درگاه های بانکی دیده شده است.
بعد از مدتی برمیگردد نگران نباشید.
-
تعداد تشکر ها ازYas-Host به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 19:40
#3
عضو انجمن
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
وقتی میگه پرداخت شده خب ابتدا شما با دانشگاه هماهنگ کن بعد
-
تعداد تشکر ها از chaleshtor به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 19:52
#4
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
پول که غيب نشده. دانشگاه بايد پيگيری کنه!
به خاطر همين دلايل هست که ميگيم از درگاه های استفاده کنيد که بتونه تراکنش رو برای مشتری و فروشنده تضمين کنه و ريسک موارد اينچنينی رو کاهش بده.
در عين حال هم کارمزدی نگيره و به فروشنده تسويه سريع بده
ویرایش توسط samansystems : December 15th, 2014 در ساعت 10:04
-
تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 19:59
#5
عضو انجمن
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
واریزی یا بر میگرده یا اینکه به حساب دانشگاه خوابیده
این پروسه زمانی شاید تا 72 ساعت هم زمان ببره
کاکوهاست -کیفیت هدف ماست 07132319174/با 11 سال سابقه در زمینه هاستینگ
فروش سرور مجازی از کشورهای هلند،انگلستان،لهستان،سوئد ،امارات ،ایران
-
تعداد تشکر ها از k-h به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 20:01
#6
عضو انجمن
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
عزیز بعضی اوقات تا 72 ساعت پول برگشت میشه
این دو رور تعطیل بوده صبور باشید شبکه شتاپ خودش مجزا از بانک ها کار می کنه نیاز به شکایت نیست به شتاب زنک بزنید
سرور اختصاصی و مجازی ایران و خارج
تهران ، بزرگراه چمران ، خ باقرخان ، پ 64 ، واحد 13
-
تعداد تشکر ها ازmobinhost.in به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 20:20
#7
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟

نوشته اصلی توسط
samansystems
به خاطر همين دلايل هست که ميگيم از درگاه های استفاده کنيد که بتونه تراکنش رو برای مشتری و فروشنده تضمين کنه و ريسک موارد اينچنينی رو کاهش بده.
در عين حال هم کارمزدی نگيره و به فروشنده تسويه سريع بده

سلام،دقیقا متوجه نشدم!
1 - چه ارتباطی با درگاهی که شهریه پرداخت شده باهاش داره؟!مگه دانشگاه ها از واسطه استفاده میکنن؟!
2- به فرض استفاده شما اگر مشکل اینچنینی پیش بیاد و اگر فرض!بانک قبول نکنه از جیب میزارید؟
تشکر
ارائه سرورهای اختصاصی از هلند و کانادا با پنل کامل و مستقیم
-
تعداد تشکر ها از mrasol به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 20:28
#8
مدیر ارشد
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟

نوشته اصلی توسط
samansystems
به خاطر همين دلايل هست که ميگيم از درگاه های استفاده کنيد که بتونه تراکنش رو برای مشتری و فروشنده تضمين کنه و ريسک موارد اينچنينی رو کاهش بده.
در عين حال هم کارمزدی نگيره و به فروشنده تسويه سريع بده

سلام
تاپیک را کامل مطالعه نفرمودید ! ایشان فروشنده نیست که از درگاه استفاده کند ! ( به عنوان پذیرنده ) !
تنها به عنوان یک مشتری از درگاه دانشگاه برای پرداخت شهریه استفاده نموده است !!!
ویرایش توسط Ramin : December 14th, 2014 در ساعت 20:38
-
تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 20:33
#9
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟

نوشته اصلی توسط
Raminn
سلام
تاپیک را کامل مطالعه نفرمودید ! ایشان فروشنده نیست که از درگاه استفاده کند ! ( به عنوان پذیرنده ) !
تنها به عنوان یک مشتری از درگاه دانشگاه برای دانشگاه استفاده نموده است !!!
اين ديد ميتونه در مشتريان هم ايجاد بشه که تنها از درگاه هایی پرداخت خودشون رو انجام بدن که بعد از خريد اگر مشکلی خورد بتونن پيگيری کنن
-
تعداد تشکر ها از samansystems به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2014, 20:33
#10
پاسخ : چطوری باید از درگاه پرداخت بانک سامان شکایت کنم ؟
دو حالت داره
یا سیستم به شما کد رهگیری داده و میتونید کد رو بدید به دانشگاه و ....
حالت دوم اینه که سیستم به شما کد نداده که باید از بانک پیگیری کنی
اصولا تیکی تاکا این بین صورت میگیره
اما شما زنگ بزن سیستم شکایات و بازرسی بانک در این صورت قطعا جواب میگیری
-
تعداد تشکر ها از hfiroozib به دلیل پست مفید