سرویس exim رو یه بار ریست بدین و مطمعن بشید که فعاله .
اگه سرور رو با واسطه خرید کردین بهش بگید که چک کنه ببینه پورت ۲۵ بلاک نیست .
برای حل موقت مشکل میتونید تنظیمات رو روی smtp قرار بدین و از این روش ایمیلها رو ارسال کنین که خب این راه حل موقت هستش چون مشتریهاتون هم همواره مشکل ارسال ایمیل از هاست رو خواهند داشت .
احتمال بلاک شدن آی پی هم کمه چون نمیشه که همزمان هر ۳ سرویس دهنده بلاکش کرده باشن اما بعید نیست و در این صورت بهتره که آی پی جدید درخواست بدید .
شما از سرویس جیمیل یا یاهو یه ایمیل به ایمیل هاستتون ارسال کنید ، ببینید ایمیل رو دریافت میکنید ؟
من احتمال میدم پورت ۲۵ شما از طرف سرویس دهنده مسدود باشه .





پاسخ با نقل قول