-
November 29th, 2014, 14:13
#51
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
خیلی بازار کثیف شده
طرف ip سرور جدید رو بن میکنه نتونی انتقال بدی
کاری کردن دیگه مشتری حرف هاستینگ رو باور نمیکنه
یکی 2 بار چنین حرکت هایی رو زدن طرف میخواست بیاد روی سرور من مدیر سرور هی بن میکرد خواستیم با بچه ها دست عنایت رو به سر کلش بکشیم دیگه بیخیال شدیم
البته غیر از موضوع انتقال که ساسپند میشه در صورت وجود مشکل بعضی جاها هم فضای بالا رو ارزون میدن واسه جذب مشتری
نمیتونن بک آپ بگیرن دیگه بک آپی ندارن بدن و .. مشکلات خودش
موقع خرید خالی بندی توی سایت بیداد میکنه
صداقت نیست
-
تعداد تشکر ها از raminramz به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014 14:13
# ADS
-
November 29th, 2014, 14:31
#52
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
به شخصه به کسی نمیتونم اعتماد کنم حتی شرکت ها درسته بالاخره باید با یک شرکت کار کرد و ازش سرویس گرفت اما ...
چند وقت پیش بود یه vps انگلیس گرفتم اون موقع انگار Redstation سرور ها رو ارزون میداد همه رفته بودن گرفته بودن چند نفری اومدن توی همین انجمن آفر زدن و سرویس می فروختن البته گول خوردم و با قیمت 100 تومن + 100 تومن کانفیگ، vps با رم 16 گرفتم (مثلاً) یک ماه نشد جمع کرد رفت در کل میخوام بگم داریم با چه هدفی زندگی میکنیم؟ یه چیزی میگم که اکثراً با این جمله من مخالفن به خاطر اینکه فرهنگ ما داره از دست میره
بله فرهنگ ما داره از دست میره چند نفر از همین آقایونی که در این تاپیک آفر دادن من رو در تاپیکای دیگه مسخره کردن و به سخره گرفتن ایرادی نداره من به پای جهالتشون میذارم اما فرهنگ ما این طور نیست این اخلاق ها از جای دیگه ای وارد این کشور شده و متأسفانه داره گند میزنه به مردمی که نمیدونن داریم از دین فاصله میگیریم
هر گلی زدیم به سر خودمون زدیم و هر چه کردیم نتیجه اون رو میبینم
باور داشته باشیم که نتیجه کارمون رو میبینیم.
ویرایش توسط سرزمین : November 29th, 2014 در ساعت 14:37
-
تعداد تشکر ها از سرزمین به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 14:53
#53
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
متاسفانه بودن همکارنماهایی که دو ماه سرویس میدادن و میرفتن و پول مشتری رو میکشیدن بالا
شماره تماس پشتیبانی هم خاموش !
خیلی از این موارد رو دیدیم همه ما ، در هر ماه بیشتر از 4-5 تا تاپیک در مورد این موضوعات باز میشه
به شخصه شده که نداشتیم پول اینترنت و سرور و از این چیزا رو بدیم (از درآمد فروش) ولی جمع نکردیم بریم
پول رو از جیب خودمون دادیم و ضرر کردیم اما حاضر نشدیم چند روز بعدش بیان بگن کسی از فلان سایت خبر داره ؟! یا کلا ه برداری فلان سایت یا سایت فلان هاستینگ بالا نمیاد
بعدش چند نفر بیان توی تاپیک بگن آره این طرف پول منو بالا کشید و رفت!!
حداقل اعتبارمون رو پیش مشتری های خودمون الکی به دست نیاوردیم که راحت بخواهیم از دست بدیم
البته هستند دوستانی که اینقدر فشار روحی ، عصبی و مالی بهشون میاد که یوزر هاشون رو میفروشن به کسی دیگه و خداحافظ هاستینگ!
دوست عزیزمون که میگه شاید مشتری تصادف کرد و نتونست بکآپ بگیره آیا این مشتری شماره تماسی از سرویس دهنده نداره که بخواد بهش زنگ بزنه بگه که بکآپ رو بگیر برام و لینکشو برام توی یه تیکت جدید یا ایمیل ارسال کن الان تصادف کردم میدم یکی از دوستان دانلود کنه ؟
شما برید به این هاستینگ های خارجی بگید من مشکل داشتم نتونستم بیام و بکآپ بگیرم ، به نظرتون اونا میگن بفرما عزیزم قربون قد و بالات بیا اصلا کل سرور بکآپمون مال تو!!!!
اگر همین سرویس گیرنده که بکآپ نداره زنگ میزد قبلش میگفت من مشکل پیش اومده برام سرویسم داره تمام میشه نیستم پشت سیستم که بکآپ بگیرم ، آیا شما زحمت دادن لینک بکآپ رو میکشید ؟ اگه میگفت مطمئین باشین سرویس دهنده های ما اینجور نیستن که بگن نه
-
تعداد تشکر ها از sht-design به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 15:01
#54
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
sht-design
متاسفانه بودن همکارنماهایی که دو ماه سرویس میدادن و میرفتن و پول مشتری رو میکشیدن بالا
شماره تماس پشتیبانی هم خاموش !
خیلی از این موارد رو دیدیم همه ما ، در هر ماه بیشتر از 4-5 تا تاپیک در مورد این موضوعات باز میشه
به شخصه شده که نداشتیم پول اینترنت و سرور و از این چیزا رو بدیم (از درآمد فروش) ولی جمع نکردیم بریم
پول رو از جیب خودمون دادیم و ضرر کردیم اما حاضر نشدیم چند روز بعدش بیان بگن کسی از فلان سایت خبر داره ؟! یا کلا ه برداری فلان سایت یا سایت فلان هاستینگ بالا نمیاد
بعدش چند نفر بیان توی تاپیک بگن آره این طرف پول منو بالا کشید و رفت!!
حداقل اعتبارمون رو پیش مشتری های خودمون الکی به دست نیاوردیم که راحت بخواهیم از دست بدیم
البته هستند دوستانی که اینقدر فشار روحی ، عصبی و مالی بهشون میاد که یوزر هاشون رو میفروشن به کسی دیگه و خداحافظ هاستینگ!
دوست عزیزمون که میگه شاید مشتری تصادف کرد و نتونست بکآپ بگیره آیا این مشتری شماره تماسی از سرویس دهنده نداره که بخواد بهش زنگ بزنه بگه که بکآپ رو بگیر برام و لینکشو برام توی یه تیکت جدید یا ایمیل ارسال کن الان تصادف کردم میدم یکی از دوستان دانلود کنه ؟
شما برید به این هاستینگ های خارجی بگید من مشکل داشتم نتونستم بیام و بکآپ بگیرم ، به نظرتون اونا میگن بفرما عزیزم قربون قد و بالات بیا اصلا کل سرور بکآپمون مال تو!!!!
اگر همین سرویس گیرنده که بکآپ نداره زنگ میزد قبلش میگفت من مشکل پیش اومده برام سرویسم داره تمام میشه نیستم پشت سیستم که بکآپ بگیرم ، آیا شما زحمت دادن لینک بکآپ رو میکشید ؟ اگه میگفت مطمئین باشین سرویس دهنده های ما اینجور نیستن که بگن نه
دوست عزیز چرا قصه میگید؟
اصلا صحبت بنده چه ربطی به بک اپ دهی خارجی و ایرانی داره؟
خلاصه کلام
اگر کاربر نخواست رو سرورتون بمونه واسه چند هزارتومن نیاید ابروی خودتونو ببریدو
به زور ازش پول بگیرید. تصادف یا هرمشکلیم داشت شما مادرش نیستید بهتون زنگ بزنه
حالا تصادف یا هرچی مشکل مشتری به خودش مربوطه. شما وجدان داشتی بهش کمک میکنی
نکردی ام نکن اقا عین اینهمه هاست معتبر !!! اعتبار خودت زیر سوال میره واسه چندهزارتومن
دیگه اینهمه قصه گفتن نداره که. خواهی پند گیر خواهی...
یاعلی
-
تعداد تشکر ها از Netfollower به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 15:06
#55
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
! Omid StaR !
دوست عزیز چرا قصه میگید؟
اصلا صحبت بنده چه ربطی به بک اپ دهی خارجی و ایرانی داره؟
خلاصه کلام
اگر کاربر نخواست رو سرورتون بمونه واسه چند هزارتومن نیاید ابروی خودتونو ببریدو
به زور ازش پول بگیرید. تصادف یا هرمشکلیم داشت شما مادرش نیستید بهتون زنگ بزنه
حالا تصادف یا هرچی مشکل مشتری به خودش مربوطه. شما وجدان داشتی بهش کمک میکنی
نکردی ام نکن اقا عین اینهمه هاست معتبر !!! اعتبار خودت زیر سوال میره واسه چندهزارتومن
دیگه اینهمه قصه گفتن نداره که. خواهی پند گیر خواهی...
یاعلی
بنده با شما دعوا ندارم عزیز که اینجوری برخورد میکنید با من!
ما مادر مشتری نیستیم ولی به قول شما اگر مشکل واسش پیش میامد زنگ میزد نه اینکه بخواد بعد از اتمام سرویسش بیاد و بر سر گرفتن بکآپ دعوا کنه
وقتی کاربر قبول قوانین کرد باید به سرویس دهنده احترام بگذاره تا احترام ببینه
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از sht-design به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 16:51
#56
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
البته یک بحثم بحث قانون مسدودیته که من خودم برای این موضوع فکری کردم
رفاقتی نباید باز کرد سایت رو باید طرحی قرار داد که ... (بحث دوست شدن با مشتری و سواستفاده پیش نیاد)
طرح ضامن مالی روگذاشتم طرف میتونه 5 روز بعد از ساسپند سرویسش رو فعال کنه بک آپ بگیره و ...
5 روز برای مشکلات احتمالی البته برای 2 3 بار نه سواستفاده بشه
ویرایش توسط raminramz : November 29th, 2014 در ساعت 16:54
-
-
November 29th, 2014, 17:02
#57
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
raminramz
البته یک بحثم بحث قانون مسدودیته که من خودم برای این موضوع فکری کردم
رفاقتی نباید باز کرد سایت رو باید طرحی قرار داد که ... (بحث دوست شدن با مشتری و سواستفاده پیش نیاد)
طرح ضامن مالی روگذاشتم طرف میتونه 5 روز بعد از ساسپند سرویسش رو فعال کنه بک آپ بگیره و ...
5 روز برای مشکلات احتمالی البته برای 2 3 بار نه سواستفاده بشه
این موضوع هم طرح خوبی هست البته بنده یک نظر دیگه هم دارم
میشه مشتری هارو دسته بندی کرد ، مثلا مشتری یک سرویس ماهانه که هر ماه به مدت 7-8 ماه سرویسش رو زودتر از موعد هم تمدید میکنه باید توی مشتری های خوب اون سرویس دهنده و اگر یکبار درخواست کرد برای یک هفته مثلا سر رسیدش رو دیرتر پرداخت کنه بهش احترام گذاشت
مشتری هایی که چند سرویس دارند رو میشه جزو مشتری های باوفا حساب کرد اما مثلا یک مشتری که فقط یک ماه بوده ، سرویسش رو دیرتر تمدید کرده نمیشه باهاش خیلی هم دوستانه برخورد کرد
احترام ، احترام میاره . به این میگن احترام متقابل
-
-
November 29th, 2014, 17:07
#58
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
sht-design
این موضوع هم طرح خوبی هست البته بنده یک نظر دیگه هم دارم
میشه مشتری هارو دسته بندی کرد ، مثلا مشتری یک سرویس ماهانه که هر ماه به مدت 7-8 ماه سرویسش رو زودتر از موعد هم تمدید میکنه باید توی مشتری های خوب اون سرویس دهنده و اگر یکبار درخواست کرد برای یک هفته مثلا سر رسیدش رو دیرتر پرداخت کنه بهش احترام گذاشت
مشتری هایی که چند سرویس دارند رو میشه جزو مشتری های باوفا حساب کرد اما مثلا یک مشتری که فقط یک ماه بوده ، سرویسش رو دیرتر تمدید کرده نمیشه باهاش خیلی هم دوستانه برخورد کرد
احترام ، احترام میاره . به این میگن احترام متقابل

بعد از 2 3 بار معلوم میشه مشتری از کدام دستست دیگه
2 3 بار به بعد دیگه اهمیت نمیدیم
-
تعداد تشکر ها از raminramz به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 17:53
#59
عضو جدید
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
من تو کار هاستینگ نیستم چون میدونم سودی نداره ولی یوزر چند ساله هستم
الان بیشتر هاستینگ ها دارند کمیت رو فدای کیفیت میکنند! تو این گرونی سرور رم 1 گیگ رو میدن 18500! هر کی میبینه میگه خیلی عالی ولی استفاده میکنه از اون شرکت زده میشه!
صنف و این کارا هم فایده نداره تو ایران! الان مثلا رایانه صنف خیلی منسجمی داره ؟ نصب ویندوز 15000 تومن بعد یارو 30 تومن میگیره میگه برنامه کاربردی (rar adobe reader) نصب کردم یکی هم 5 تومن میگیره ! ما ایرانیا اگه محدودیت توی چیزی برامون نباشه طرفش نمیریم.
به کجا میریم ؟ داخل همین انجمن یکی از دوستان برای انتقال 10 مگ دیتابیس mysql با phpmyadmin سی و پنج هزارتومان می گرفتند (شرکت کاملا معتبر که هنوز هم هستند)
به کجا میریم ؟ شماره الکی مینویسیم اسمشو میزاریم شماره ثبت! تازه با تاییدیه از وزارت ارشاد
به کجا میریم ؟ پشتیبانی زده 24/7 دو روز یک بار جواب میدن اونم از نوع پیچوندن!
به کجا میریم ؟ پشتیبانی دقیقه ای هست ولی کاربردی نیست و کار رو راه نمیندازند... فقط اسم دقیقه ای بودن رو حفظ کردن
-
تعداد تشکر ها از mehrangta به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 18:06
#60
عضو دائم
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
mehrangta
من تو کار هاستینگ نیستم چون میدونم سودی نداره ولی یوزر چند ساله هستم
الان بیشتر هاستینگ ها دارند کمیت رو فدای کیفیت میکنند! تو این گرونی سرور رم 1 گیگ رو میدن 18500! هر کی میبینه میگه خیلی عالی ولی استفاده میکنه از اون شرکت زده میشه!
شاید اون شرکتی که میده 18500 سخت افزار خودش باشه و خودش اصله کاری باشه و بالاتر از اون کسی نیست و هزینه ها دست خودشه و بخواد هم بتونه اصلا 10 گیگ رایگان بده.
این به گرونی مربوط نمیشه ، زمانی مربوط میشه که سرور اجاره ای باشه.
خیلی ها هم همین 18500 یا حتی رم 512 هم زیادشونه و توان مالی ندارند.
هرکسی باید قبل خرید قوانین هر شرکتی را کامل و صحیح بخواند و بر اساس نیاز خودش خرید کند و قبل آن تحقیق کند، نمیشه به خاطر یک سری مشتری که نیاز بالایی دارند مشتری هایی که نیاز چندانی ندارند هزینه بالایی الکی بپردازند و ضرر کنند.
با بقیه حرفاتون موافقم 
موفق باشید
باتشکر
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید