نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
با سلام و احترام

همانطور که مشتری از خودش دفاع میکنه شما هم میتوانید از خودتون دفاع کنید این دیگه بر میگرده به نحوه مدیریت شما و نحوه جذب مشتری شما. (به هر کسی سرویس ندهید.)

خیلی راحت به چنین افرادی سرویس ندهید.

اگر این فرهنگ عدم سرویس دادن به مشتریهای بد دهن و طلب کار جا بیفته

و برعکس برای مشتری هم فرهنگ تحقیق و جستجو در مورد سوابق و کیفیت یک سرویس دهنده و عدم خرید از میزبان های بد دهن و طلب کار جا بیفته

هیچ مشکلی به نظرم حل نشدی نیست و مشکلات خیلی کمتر میشود.

شما سعی کنید اولین نفر باشید در این امر ...(هر کسی بگه من اولین نفر هستم کم کم همه همین کار را میکنند.)

با تشکر
عزیزجان
مطمئن باشید سرویس دهنده ها معتبر همینکار رو میکنند
در ارسال قبلی هم بنده همین را گفتم
ولی متاسفانه بیشتر ارائه دهنده های هاست دیگر از قشر دانش آموزان هستند !
مشتری هم که همسن و سال خودشان است خلاصه بگویم میشنند و سر این چیزها (پول پفک و بستنی )باهم بحث میکنند ( در طراحی وب این موارد 100برابر است)
در این بین ابروی قشر پیشکسوتی که در این مورد کار کردند می رود
و همان مشتری کم سن و سال و بی ادب فردا می رود و همین اخلاق هارا برای یک سرویس دهنده معتبر پیاده میکند !