
 نوشته اصلی توسط 
RoobinaServer
					 
				 
				با سلام و احترام
همانطور که مشتری از خودش دفاع میکنه شما هم میتوانید از خودتون دفاع کنید این دیگه بر میگرده به نحوه مدیریت شما و نحوه جذب مشتری شما. (به هر کسی سرویس ندهید.)
خیلی راحت به چنین افرادی سرویس ندهید.
اگر این فرهنگ عدم سرویس دادن به مشتریهای بد دهن و طلب کار جا بیفته
و برعکس برای مشتری هم فرهنگ تحقیق و جستجو در مورد سوابق و کیفیت یک سرویس دهنده و عدم خرید از میزبان های بد دهن و طلب کار جا بیفته
هیچ مشکلی به نظرم حل نشدی نیست و مشکلات خیلی کمتر میشود.
شما سعی کنید اولین نفر باشید در این امر ...(هر کسی بگه من اولین نفر هستم کم کم همه همین کار را میکنند.)
با تشکر