 
			
			 
  
  
			
			 
  
  پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
 پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
				یکی دیگه از پستهایی که من توش به قول شما همکارامو خراب کردمو بیارید اینجا
میخواید من هزار پست که از همکارا تعریف کردمو بیارم؟
برای مثال امروز صبح http://www.webhostingtalk.ir/f118/129850/#post1228955
من گفتم دروغ نگید و قیمت درست بدید
به جرات میگم کسی ارزون بده یعنی ریسلره تموم شد رفت
کسی دیوانه نیست که میلیونی هزینه ی سرور و لایسنس بده بعد بیاد هاست 1400 تومنی بده و بعد فحشم بخوره از مشتری .دیسک کمرم بگیره
ویرایش توسط Ashkankamangar.ir : November 29th, 2014 در ساعت 12:32
 
			
			 
  
  پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
 پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
				1400 ؟
هاست نامحدود ماهی 1 هزار تومان هم دیدم.
بعد مثلا فرض کنید مشتریشون کیا هستند ؟ حتما مثلا ادارات دولتی. :ی
رسیلر دیسکش کجا بود. میگیره در میرهتاپیک های اینجوری زیاد هست. مشکل دیسک کمر رو اون بدبخت میزبان اصلی میگیره و هرچه قدر هم هزینه بگیره هیچی سلامتی نمیشه (حالا مشتری بیاد بگه یک سایته دیگه چه خبره ماهی 5 تومن)
انشالله فرهنگ از پایه درست میشه... ما همچنان در انتظاریم که چنین تاپیک هایی دیگه نیاد بالا.
با تشکر
ویرایش توسط RoobinaServer : November 29th, 2014 در ساعت 12:59
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)