نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    نقل قول نوشته اصلی توسط vps247 نمایش پست ها
    سلام
    همیشه تاپیک باز میکنیم و از این و ان سرویس دهنده انتقاد میکنیم
    یکبار هم بزارید برعکس سرویس دهنده مظلوم صحبت کنه


    ماشاالله مردم ما برای خوراکی از خیار گرفته تا پیتزا و اسنک و ساندویچ و.... حسابی پول میدن
    برای شکم هیچ کم نمیزارن
    سر مغازه های خوراکی و... که هم که ماشالله میبینید چه خبره و چه بازار داغی ارند


    حالا یه سرویس دهنده هاست که با هزار بدبختی و قرض و کلی هزینه های سگین سرور
    و 24 ساعت از تفریح و زندگیش خدایی زده
    از سلامتی چشم و کمر و گردنش گذشته میایم یه هاست 5000 تومنی می خریم


    اولا که توقع داریم کل این هاست را برامون اموزش بده
    اصلا انگار فرق اموزشگاه و خدمات هاست را نمی دونیم


    حالا اینها به کنار کاش حواسمون نباشه بگیم خدای نکرده یکم لحنمون عوض بشه بگیم مشتری عزیز بالای چشمت ابرو هست


    انواع و اقسام توهین و ناسزا و پر رو بازی مشتری را تحمل کنیم
    به خاطر ضعف اطلاعات مشتری میاد میگه اقا این سرویسی که به من دادید به دردم نمیخوره پول منو پس بده!!!
    تو قانون هست چون هفت روز نگذشته باید پول منو پس بدی




    خدایی کدوم قانون از من سرویس دهنده حمایت میکنه؟
    با سلام و احترام

    همانطور که مشتری از خودش دفاع میکنه شما هم میتوانید از خودتون دفاع کنید این دیگه بر میگرده به نحوه مدیریت شما و نحوه جذب مشتری شما. (به هر کسی سرویس ندهید.)

    خیلی راحت به چنین افرادی سرویس ندهید.

    اگر این فرهنگ عدم سرویس دادن به مشتریهای بد دهن و طلب کار جا بیفته

    و برعکس برای مشتری هم فرهنگ تحقیق و جستجو در مورد سوابق و کیفیت یک سرویس دهنده و عدم خرید از میزبان های بد دهن و طلب کار جا بیفته

    هیچ مشکلی به نظرم حل نشدی نیست و مشکلات خیلی کمتر میشود.

    شما سعی کنید اولین نفر باشید در این امر ...(هر کسی بگه من اولین نفر هستم کم کم همه همین کار را میکنند.)

    با تشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن Netfollower آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    Nevermind
    نوشته ها
    205
    تشکر تشکر کرده 
    1,063
    تشکر تشکر شده 
    1,673
    تشکر شده در
    812 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    با سلام و احترام

    همانطور که مشتری از خودش دفاع میکنه شما هم میتوانید از خودتون دفاع کنید این دیگه بر میگرده به نحوه مدیریت شما و نحوه جذب مشتری شما. (به هر کسی سرویس ندهید.)

    خیلی راحت به چنین افرادی سرویس ندهید.

    اگر این فرهنگ عدم سرویس دادن به مشتریهای بد دهن و طلب کار جا بیفته

    و برعکس برای مشتری هم فرهنگ تحقیق و جستجو در مورد سوابق و کیفیت یک سرویس دهنده و عدم خرید از میزبان های بد دهن و طلب کار جا بیفته

    هیچ مشکلی به نظرم حل نشدی نیست و مشکلات خیلی کمتر میشود.

    شما سعی کنید اولین نفر باشید در این امر ...(هر کسی بگه من اولین نفر هستم کم کم همه همین کار را میکنند.)

    با تشکر
    عزیزجان
    مطمئن باشید سرویس دهنده ها معتبر همینکار رو میکنند
    در ارسال قبلی هم بنده همین را گفتم
    ولی متاسفانه بیشتر ارائه دهنده های هاست دیگر از قشر دانش آموزان هستند !
    مشتری هم که همسن و سال خودشان است خلاصه بگویم میشنند و سر این چیزها (پول پفک و بستنی )باهم بحث میکنند ( در طراحی وب این موارد 100برابر است)
    در این بین ابروی قشر پیشکسوتی که در این مورد کار کردند می رود
    و همان مشتری کم سن و سال و بی ادب فردا می رود و همین اخلاق هارا برای یک سرویس دهنده معتبر پیاده میکند !

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •