نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    نوشته ها
    16
    تشکر تشکر کرده 
    85
    تشکر تشکر شده 
    54
    تشکر شده در
    40 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrshad.ho نمایش پست ها
    قیمت استاندارد قرار بدید و قوانین محکم هنگام خرید قرار بدید تا مشتراین حرفه ای از شما خرید کنند و این مشکلات رو نداشته باشید
    مثلا قیمت سرور رم 1 گیگ رو میدن 20 تومان یا کمتر و وقتی مشکل پیش میاد هر چی بچه هست شروع می کنند به فحاشی
    با صحبت های جناب جعفری کاملاً موافقم

    من خودم ریسلر هاستینگ داشتم و چون قیمتهام مناسب بود انواع و اقسام مشتریهای غیر حرفه ای رو داشتم
    یه مشتری داشتم بهم میگفت شما وظیفتونه به ما آموزش سی پنل بدید!! منم گفتم شما مگه ماشین میخری فروشنده بهت رانندگی یاد میده؟!

    در کل اگه حرفه ای برخورد کنید قیمتهای مناسب و قوانین محکم قرار بدید مشتری حرفه ای هم خواهید داشت سعی کنید با مشتری تونم خیلی گرم نگیرید که توقعش بالا بره!

  2. تعداد تشکر ها از merman به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •