با صحبت های جناب جعفری کاملاً موافقم
من خودم ریسلر هاستینگ داشتم و چون قیمتهام مناسب بود انواع و اقسام مشتریهای غیر حرفه ای رو داشتم
یه مشتری داشتم بهم میگفت شما وظیفتونه به ما آموزش سی پنل بدید!! منم گفتم شما مگه ماشین میخری فروشنده بهت رانندگی یاد میده؟!
در کل اگه حرفه ای برخورد کنید قیمتهای مناسب و قوانین محکم قرار بدید مشتری حرفه ای هم خواهید داشت سعی کنید با مشتری تونم خیلی گرم نگیرید که توقعش بالا بره!





 
			
			 
  
  پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
 پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو
				 نوشته اصلی توسط mehrshad.ho
 نوشته اصلی توسط mehrshad.ho
					
 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول