فروشنده ها وقتی دارن با کمترین قیمت چیزی رو عرضه میکنن که نمی بایست عرضه بشه
باید روش های دیگری مثل همین روش ها رو استفاده کنن برای درآوردن خرج زن و بچشون یا خورد و خوراک خودشون
درضمن کسی که طرف اینترنت خودش باید بدونه که باید هزینه کنه چه هزارتومن چه بیشتر
کمی با مشتری را بیایم بد نیست قبل این که سر فاکتورش بیاد تیکت بده بگه من کمی دیرتر پرداخت می کنم بگیم مشکل خودته سر تاریخ سرویست خودکار بسته میشه ؟! یعنی واقعا whmcs این امکان رو نداره بعد از cron سرویس رو ساسپند نگه ؟
شما فکر میکنی اگر یک شب پول نداشته باشی و بری توی ان+یک سوپر از شهرتون حاضر میشه یک ظرف ماست مجانی بهت بده بگی پولشو بعدا میارم!
هرهاستینگی اگر طرف مشتری اش دایم باشه و فهمیده و برای مشتری اش صبر میکنه ولی قرار نیست ادم از این خوبی ها برای کسایی کنه که یک ماه با بدبختی
هرروز نق زدن هر روز وقت پشتیبانی رو گرفتن و کلی بهشون سوال جواب دادی و سر ماه میخواد جابجا شه و توقع داره این مشکلاتم ما براش رفع کنیم.
هر هاستینگی برای مشتریش صبر میکنه اگر با هاستینگ هماهنگ کنن .
درضمن من مخالف این موضوع هستم که اینجور خوبی هایی با مشتری شه مشتری باید بدونه تا موقعی پول نداره رفتنش توی بنگاه برای خرید ماشین بیخودی هست
و هم وقت خودش تلف میشه و هم وقت بنگاهی رو هدر میده