-
November 29th, 2014, 01:43
#41
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
امشب جناب کوچک زاده با من تماس گرفتن و
برای همکاری درمورد یک پروژه فرهنگسازی صحبت کردند !
قرار هم هست از همین سایت شروع شود !
بنده هم این تاپیک و هم این طرح رو تقدیر میکنم و خوشحالم هنوزم کسانی هستند که
جز خودشان به چیز دیگری هم فکر کنند....
و تاسف برای عزیزانی که جز حاشیه به چیزی فکر نمیکنند و فکر نکره صحبت کرده و همیشه
دنبال تخریب دیگران است. ولی از قدیم گفتن "دریا با دهان..."
صحبتی نمیماند دیگر. اقتضای سن عزیزان است ! که نسنجیده سخن کنند و فکر نکرده حرف بزنند
و اکثر تاپیک هارا هم همین اقایون وارد حاشیه میکنند
-
تعداد تشکر ها از Netfollower به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014 01:43
# ADS
-
November 29th, 2014, 02:04
#42
عضو دائم
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
ما خیلی با مشتری ها همکاری می کنیم و حتی اگر بلد نباشد خودمان بکاپ می گیریم و لینک دانلود به آنها می دهیم. فضا نیاز داشته باشند همکاری می کنیم.
اما مشکلاتی هست که برخی سایت های بسیار حجیم وقت و بی وقت می خواهند بکاپ بگیرند و عملکرد سرور را مختل می کنند و در این موارد ما بکاپ گیری را می بندیم و به درخواست مشتری بکاپ در زمان خلوتی سرور می گیریم.
-
تعداد تشکر ها ازshivahost به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 02:12
#43
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
shivahost
ما خیلی با مشتری ها همکاری می کنیم و حتی اگر بلد نباشد خودمان بکاپ می گیریم و لینک دانلود به آنها می دهیم. فضا نیاز داشته باشند همکاری می کنیم.
اما مشکلاتی هست که برخی سایت های بسیار حجیم وقت و بی وقت می خواهند بکاپ بگیرند و عملکرد سرور را مختل می کنند و در این موارد ما بکاپ گیری را می بندیم و به درخواست مشتری بکاپ در زمان خلوتی سرور می گیریم.
کل بحث ما سر بک آپ دادن نبود
سر این که ما داریم به کجا میریم
این بود که دوستان چه کاری هایی دارن تا ...
بهتون پیشنهاد می کنم کل این تاپیک رو از اول دنبال کنید
http://www.webhostingtalk.ir/f118/12...ml#post1228530
ولی کار شما هم بسیار کار دستی هست درباره با بک آپ دادن به کاربر ها امید وارم هیشه این راهو ادامه بدید و امید وارم که بعضی از دوستان از این که در صفحه قوانین .... استفاده می کنن لغزنده گی برای دیگران ایجاد نکنند
ممنون که در این تاپیک و این بحث شرکت کردین
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
-
تعداد تشکر ها از downloaddl به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 04:40
#44
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
فروشنده ها وقتی دارن با کمترین قیمت چیزی رو عرضه میکنن که نمی بایست عرضه بشه
باید روش های دیگری مثل همین روش ها رو استفاده کنن برای درآوردن خرج زن و بچشون یا خورد و خوراک خودشون
درضمن کسی که طرف اینترنت خودش باید بدونه که باید هزینه کنه چه هزارتومن چه بیشتر
کمی با مشتری را بیایم بد نیست قبل این که سر فاکتورش بیاد تیکت بده بگه من کمی دیرتر پرداخت می کنم بگیم مشکل خودته سر تاریخ سرویست خودکار بسته میشه ؟! یعنی واقعا whmcs این امکان رو نداره بعد از cron سرویس رو ساسپند نگه ؟
شما فکر میکنی اگر یک شب پول نداشته باشی و بری توی ان+یک سوپر از شهرتون حاضر میشه یک ظرف ماست مجانی بهت بده بگی پولشو بعدا میارم!
هرهاستینگی اگر طرف مشتری اش دایم باشه و فهمیده و برای مشتری اش صبر میکنه ولی قرار نیست ادم از این خوبی ها برای کسایی کنه که یک ماه با بدبختی
هرروز نق زدن هر روز وقت پشتیبانی رو گرفتن و کلی بهشون سوال جواب دادی و سر ماه میخواد جابجا شه و توقع داره این مشکلاتم ما براش رفع کنیم.
هر هاستینگی برای مشتریش صبر میکنه اگر با هاستینگ هماهنگ کنن .
درضمن من مخالف این موضوع هستم که اینجور خوبی هایی با مشتری شه مشتری باید بدونه تا موقعی پول نداره رفتنش توی بنگاه برای خرید ماشین بیخودی هست
و هم وقت خودش تلف میشه و هم وقت بنگاهی رو هدر میده
ویرایش توسط ULTRAWEB : November 29th, 2014 در ساعت 04:44
-
-
November 29th, 2014, 10:49
#45
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
حرف های خیلی خوبی زدید ما هم بارها با این مشکل رو به رو شدیم که مشتری از ما سرویس می گیره و می گه سرویس دهنده قبلی به ما بک آپ رو نمیده!!!
واقعا این پولا خوردن نداره
شرکت های هاستینگ باید هر زمانی بدون دریافت هزینه بک آپ هارو در اختیار کاربراشون قرار بدن
ساران هاستینگ
09382294343 | 02128423379 تماس در ساعات اداری
شرکت ساران داده پردازان ارجان - ثبت 3325 | دارای نماد اعتماد الکترونیکی
-
تعداد تشکر ها از parsvia به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 12:54
#46
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
من به عنوان یه وبمستر که نزدیک 10 ساله تو نت حضور فعال دارم واقعا از دست خیلی از مدیران هاستینگ ها شاکی ام!
تا حالا با هر هاستینگی که کار کردم دقیقا همین بلای بکاپ ندادن و مشکلات پس ندادن پول رو داشتم!
یادمه یه سرویس داشتم حدود دو سال پیش که 5 روز مونده بود زمانش تموم بشه پشتیبانش از قصد اینقدر مشکل رو طول داد تا زمان هاست تموم شد و برای بکاپ کلی هزینه گرفت! جالب بود که من میگفتم میخوام هاست رو تمدید کنم اما با یه پلن پایین تر و میگفت که امکانش نیست!
این جاهایی که سر یه بکاپ از ملت پول میگیرن مطمئن باشند که پیشرفت نمیکنند و هرکسی که بره دیگه پشت سرش رو نگاه نمیکنه و برنمیگرده!
جایی بوده که مدتی سرویس داشتم و کنسل کردم رفتم با جاهای دیگه کار کردم اما وقتی رفتار و کیفیت کارشون رو با هاستینگ مورد نظر مقایسه کردم مجاب شدم که دوباره بیام ازشون سرویس بگیرم و الان خدا رو شکر بیشتر از یک ساله که سرویس دارم و از کیفیت و پشتیبانیشون راضی ام.
هر بار هم بخوام سرویس جدید بگیرم اول سعی میکنم از همین جا سرویس بگیرم.
به نظر من حتی اگه مشتری بچه بود، نفهم بود ، بی ادب بود یا بی فرهنگ یا هر چیز دیگه ای بهتره که باهاش راه بیایید. فردا این مشتری میره از جای دیگه سرویس میگیره وقتی اونجا باهاش خوب برخورد نمیشه مقایسه میکنه و برمیگرده از شما مجدد سرویس میگیره!
-
تعداد تشکر ها ازMaysam.M به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 13:33
#47
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
سلام
ابتده بگم من فقط پست اول رو خوندم و به بقیه پست ها توجه نکردم .
مشترک قبل از این که تاریخ سر رسید سرویسش برسه از 15 روز زودتر 3 اخطار دریافت میکنه و نمیاد تمدید کنه .
خیلی خب یه هاستینگی هست میاد بکاپ رو روی سرور خودش نگهداری میکنه و همش روی یک سروره مشکلی نیست اون بعد از تاریخ سررسید اگه بیاد بکاپ به کاربر بده مشکلی پیش نمیاد .
اما فرض کنید ما 4 لایه سرور بکاپ داریم که همه جوره از اطلاعات همه کاربران نگهداری کنیم وقتی این اتفاق بیوفته و تمدید هم نکنه و بکاپ مفتی هم بخواد درصورتی که قرارداد ما باهاش تموم شده باشه ، و ما هم به قول شما این کار رو انجام بدیم هزینه ها رو از کجا در بیاریم ؟
درسته که بیایم رو هر هاستی 50 هزارتومان بزاریم قیمت هاست 1 گیگ بشه 87000 تومان بعدش هر موقع دلش خواست مثلا سال دیگه هم بکاپ خواست بهش لینک بدیم ؟؟؟ نه درست نیست .
به نظر کاربری که وارد محیط سابری و وب شده و داره کسب درآمد میکنه اولا باید هر روز خودش از اطلاعاتش بکاپ بگیره چون همونظور که میدونین بکاپ گیری وظیفه هیچ هاستینگی نیست فقط یک امتیازه و باید حواسش باشه اگه نمیخواد تمدید کنه قبل موعدش بکاپ بگیره .
البته ما تا حالا رایگان بکاپ کاربران را بعد از موعد سرسید تقدیمشون کردیم ولی واقعا بصرفه نیست که 4 تا سرور بکاپ داشته باشیم و مفتی بکاپ بدیم در آبنده از مشتریا پول میگیریم .
-
-
November 29th, 2014, 13:59
#48
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
ali09366
سلام
ابتده بگم من فقط پست اول رو خوندم و به بقیه پست ها توجه نکردم .
مشترک قبل از این که تاریخ سر رسید سرویسش برسه از 15 روز زودتر 3 اخطار دریافت میکنه و نمیاد تمدید کنه .
خیلی خب یه هاستینگی هست میاد بکاپ رو روی سرور خودش نگهداری میکنه و همش روی یک سروره مشکلی نیست اون بعد از تاریخ سررسید اگه بیاد بکاپ به کاربر بده مشکلی پیش نمیاد .
اما فرض کنید ما 4 لایه سرور بکاپ داریم که همه جوره از اطلاعات همه کاربران نگهداری کنیم وقتی این اتفاق بیوفته و تمدید هم نکنه و بکاپ مفتی هم بخواد درصورتی که قرارداد ما باهاش تموم شده باشه ، و ما هم به قول شما این کار رو انجام بدیم هزینه ها رو از کجا در بیاریم ؟
درسته که بیایم رو هر هاستی 50 هزارتومان بزاریم قیمت هاست 1 گیگ بشه 87000 تومان بعدش هر موقع دلش خواست مثلا سال دیگه هم بکاپ خواست بهش لینک بدیم ؟؟؟ نه درست نیست .
به نظر کاربری که وارد محیط سابری و وب شده و داره کسب درآمد میکنه اولا باید هر روز خودش از اطلاعاتش بکاپ بگیره چون همونظور که میدونین بکاپ گیری وظیفه هیچ هاستینگی نیست فقط یک امتیازه و باید حواسش باشه اگه نمیخواد تمدید کنه قبل موعدش بکاپ بگیره .
البته ما تا حالا رایگان بکاپ کاربران را بعد از موعد سرسید تقدیمشون کردیم ولی واقعا بصرفه نیست که 4 تا سرور بکاپ داشته باشیم و مفتی بکاپ بدیم در آبنده از مشتریا پول میگیریم .
عزیز قیمت هاست بستگی به کیفیتش داره
یکی هست رو سرورش میلونی هزینه میکنه
یکی هست نمایندگیه !!!
قیمت 1 گیگ هردوی این ها یکیه؟؟
هاستینگی هم که اینقدر بیچاره باشه که هزینه هاشو بخواد به زور
از جیب مردم دراره و به زور بخواد کاربرو نگه داره یا هزینه بگیره به نظرم جمع کنه بره سنگین تره عزیز !!!
درمورد بک آپ هم تصور کنید بنده وبمستر هستم
ماشین به من میزنه, هزارتا مشکل ممکنه پیش بیاد که یک هفته به نت دسترسی نداشته باشم
و درهمون حال مدت تایم هاست من بگذره ایا اگر نخوام رو سرور بمونم باید هزینه زور بدم؟
نه عزیز بعضی چیزا بر مبنای قانون و نیس به وجدانه
مسئله بک اپ گیری و... چیزی دیگر است
مسئله مساعدت کردن به بعضی کاربران چیزی دیگر
عقل و وجدان حکم میکند کاربری که نمیخواهد رو سرور شما بماند
درست نیست به زور هزینه ازش بگیرید و نگهش دارید !!
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
ULTRAWEB
فروشنده ها وقتی دارن با کمترین قیمت چیزی رو عرضه میکنن که نمی بایست عرضه بشه
باید روش های دیگری مثل همین روش ها رو استفاده کنن برای درآوردن خرج زن و بچشون یا خورد و خوراک خودشون
درضمن کسی که طرف اینترنت خودش باید بدونه که باید هزینه کنه چه هزارتومن چه بیشتر
کمی با مشتری را بیایم بد نیست قبل این که سر فاکتورش بیاد تیکت بده بگه من کمی دیرتر پرداخت می کنم بگیم مشکل خودته سر تاریخ سرویست خودکار بسته میشه ؟! یعنی واقعا whmcs این امکان رو نداره بعد از cron سرویس رو ساسپند نگه ؟
شما فکر میکنی اگر یک شب پول نداشته باشی و بری توی ان+یک سوپر از شهرتون حاضر میشه یک ظرف ماست مجانی بهت بده بگی پولشو بعدا میارم!
هرهاستینگی اگر طرف مشتری اش دایم باشه و فهمیده و برای مشتری اش صبر میکنه ولی قرار نیست ادم از این خوبی ها برای کسایی کنه که یک ماه با بدبختی
هرروز نق زدن هر روز وقت پشتیبانی رو گرفتن و کلی بهشون سوال جواب دادی و سر ماه میخواد جابجا شه و توقع داره این مشکلاتم ما براش رفع کنیم.
هر هاستینگی برای مشتریش صبر میکنه اگر با هاستینگ هماهنگ کنن .
درضمن من مخالف این موضوع هستم که اینجور خوبی هایی با مشتری شه مشتری باید بدونه تا موقعی پول نداره رفتنش توی بنگاه برای خرید ماشین بیخودی هست
و هم وقت خودش تلف میشه و هم وقت بنگاهی رو هدر میده
عزیز قشر هاستینگ رو کلا بدبخت و گدا و بیچاره چرا نشون دادید تو این پستتون؟
یعنی حداقل بنده یا هرکسی پستتون رو بخونه اینجوری برداشت میکنه !!!
بنده کارم هاست و.. نیست و 99 درصد دوستان بنده هاستینگ کار میکنند
بازار هاستینگ ایران خیلی هم خوب است
اگر میفرمایید بعضی ها میان کم میذارند که خرج زن و بچه نون و فلان درارند
همینا دارند گند میزنن تو بازار چون هم هزینه رو تو بازار میارن پایین هم توقع مشتری میره بالا
کسی یکی رو که متاهله مجبور نکرده بیاد هاست هزارتومنی بفروشه گند بزنه تو کار چندتا شرکت
اخرشم به زور از چندتا مشتری بیچاره به زور پول بگیره ابروی هاستینگ کارهارم ببره
مورد بعد اینکه قرار نیست کسی به مشتری سواری بده. کل موضوع حمایتی و صحبت کردن ما روی این بود
از یک در هزار ممکنه بعضی کاربران مطلع نباشن سرویسشون ساس شده یا به هردلیلی نتونن تمدید کنن
مساعدتشون کنید. دیگه اینهمه صغرا و کبری و مظوم و نمایی عجز و گریه و ناله نداره که !!!!
جدا ماندم چی بگم !
بدرود
ویرایش توسط Netfollower : November 29th, 2014 در ساعت 14:01
-
تعداد تشکر ها از Netfollower به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 13:59
#49
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
! Omid StaR !
عزیز قیمت هاست بستگی به کیفیتش داره
یکی هست رو سرورش میلونی هزینه میکنه
یکی هست نمایندگیه !!!
قیمت 1 گیگ هردوی این ها همینه؟
هاستینگی هم که اینقدر بیچاره باشه که هزینه هاشو بخواد به زور
از جیب مردم دراره و به زور بخواد کاربرو نگه داره یا هزینه بگیره به نظرم جمع کنه بره سنگین تره عزیز !!!
درمورد بک آپ هم تصور کنید وبمستر هستم
ماشین به من میزنه, هزارتا مشکل ممکنه پیش بیاد که یک هفته به نت دسترسی نداشته باشم
و درهمون حال مدت تایم هاست من بگذره ایا اگر نخوام رو سرور بمونم باید هزینه زور بدم؟
نه عزیز بعضی چیزا بر مبنای قانون و نیس به وجدانه
مسئله بک اپ گیری و... چیزی دیگر است
مسئله مساعدت کردن به بعضی کاربران چیزی دیگر
عقل و وجدان حکم میکند کاربری که نمیخواهد رو سرور شما بماند
درست نیست به زور هزینه ازش بگیرید و نگهش دارید !!
شما درست می فرمایید .
اما ما نه قیمت میلیونی میگیریم که بخوایم بکاپ رایگان بگیریم در حقیقت هم شرکت های نوپا ادامه فعالیتشان به تراکنشات کاربران وابسته هست .
خیر مشترک نباید کاری کنیم که مشترک به زور تمدید کنه و نگهش داریم ، باید یک نرخ منصفانه تعیین بشه و پس از اون بکاپ ارائه شود ( مثلا 10.000 تومان ) همونطور که عرض کردم بکاپ گیری از وظایف هاستینگ نیست ، و اگر هم مشترک بگه اتفاق برام افتاده بود و بیمارستان بودم و ... بکاپ با نهایت احترام تقدیمشون میشه .
-
تعداد تشکر ها ازali09366 به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2014, 14:07
#50
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
من که چندین سال تو نت هستم نمی دونستم بکاپ رو باس خودم بگیرم ، همیشه هم مسول هاستیگ ها برام ریستور کرده ، الان شوک شدیدی بهم وارد شد . اینی که دارم میگم فقط یه سواله . اگر قرا هست صاحب سایت خودش بکاپ بگیره و ریستور کنه و .... چرا تو تبلیغ اکثر هاستیگ ها به بکاپ گیری روزانه و هفتگی به صورت برجسته اشاره میشه ؟
-