بنده الان بیش از 14 ماه هست سرور کولو کرده در آسیاتک دارم و تنها در همان مدت مشکلات برقی آن هم به مدت 3 بار موجب شد سرور برای دقایقی از دسترس خارج شود که در 6 ماهه گذشته گفته دوستمون رو تایید میکنم و سرور ها مشکلی از بابت شبکه و آپ تایم نداشتند
مزیت دیگر آسیاتک ، یک بار یکی از سرور ها را ریستارت کرده بودم چند لحظه بعد از پشتیبانی idc تماس گرفتند گفتن که مصرف ترافیک سرور شما افتاده ، چک کنید ببینید مشکلی رخ داده که گفتم خودم ریست کردم سروررو ، حداقل 4 بار طی این 14 ماه رخ داده که اینگونه اطلاع داده اند.
ازلحاظ قیمتی هم مناسب هست قیمت هاش
دوستانی که واقعا مشکل داشته اند بیان کنند که ما نیز مطلع باشیم ( فک کنم ، گمان کنم ، حس می کنم ، شنیدم نشد دلیل ! )
- - - Updated - - -
میشه بپرسم چه مشکلاتی داشتید که پشتیبانی ضعیف عمل کرده ؟
بنده هرگاه تماس گرفتم پشتیبان ها ، یا پشتیبان ارشد (آقای اکبری) مشکلات شبکه و سخت افزاری ویا موارد مربوط به لیست شدن آی پی ها را به طور دقیق حل کرده اند .
البته هیچگاه مسائل نرم افزاری مربوط به سرور را به پشتیبانی انتقال ندام چون در حیطه وظایف آنها نیست