شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
برای تراکنش هایی که به زرين کارت انتقال ميديد هيچ کارمزدی کم نميشه.
موجودی زرين کارت رو هم ميتونيد:
-- از خود پرداز های متصل به شتاب به صورت نقدی دريافت کنيد.
-- از خود پرداز های متصل به شتاب کارت به کارت کنيد.
-- از pos ها و درگاه های پرداخت آنلاين خريد کنيد.
- - - Updated - - -
کارت رو سفارش داديد ؟
سلام و احترام
چرا این مورد رو نگفته بودید که در تعداد دفعات تسویه خودکار محدودیت گذاشتید !
بنده توی یک روز چند تراکنش داشتم و بلافاصله تسویه کردم مورد اولی با موفقیت و آنی انجام شد و بعدی و بعدی ها طی تماس تلفنی گفتند 12 ساعت بعد
لطفا شفاف سازی بفرمائید.
اگه آنی هست دیگه محدودیت گذاشتن نداره اگر هم داره باید حتما قید بشه
سلام
بار دوم به بعد در اون روز 1دقيقه تا 12 ساعت.
انتقال از زرين پال به زرين کارت (زير 400 هزار تومان) بار اول آنی و بار دوم به بعد در اون روز يک دقيقه تا 12 ساعت بعد از ثبت هست (فعلا)
البته همه اين موارد بدون کارمزد هست
اين مورد هم به دليل جلوگيری از سوء استفاده های احتمالی هست.
لطفا برداشت های خودتون رو مديريت کنيد تا مشکلی پيش نياد و سعی کنيد يکبار در روز درخواست رو ثبت کنيد.
در مورد عدم ذکر هم در صفحه قوانين سايت نوشته شده. ان شاء الله در صفحه ثبت انتقال هم درج ميشه تا کاربران نسبت به مديريت درخواست های خودشون اقدام کنن.
- - - Updated - - -
بله بايد کارت به دستتون برسه تا بتونيد استفاده کنيد.
البته اگر در شهر شما بانک آينده وجود نداره پيش از ارسال کارت اطلاع بديد تا رمز دوم کارت در تهران برای شما ست بشه.
آنی و سيستمی هست. تو اين موضوع نيروی انسانی نقشی نداره و اين کار از طريق وبسرويس ارتباطی ما با بانک انجام ميشه.
مگر اينکه انتقال اول شما در اون روز نباشه و انتقال دوم، سوم يا بيشتر باشه که در اين صورت بين 1 دقيقه تا 12 ساعت بعد از ثبت منتقل ميشه.
آیا سايت مذکور به شما تسويه حساب آنی و آنلاين ميده ؟
آيا سايت مذکور به شما تسويه حساب بدون کارمزد ميده ؟ يا کارمزد رو هم از مشتری شما در زمان دريافت وجه و هم در زمان انتقال وجه شتابی کسر ميکنه ؟
- - - Updated - - -
يک کوتاهی شده و در صفحه ثبت انتقال به زرين کارت ثبت نشده که همينجا عذر خواهی ميکنيم و اين مورد رو در اون صفحه درج ميکنيم تا کاربران درخواست ها رو مديريت کنن.
ویرایش توسط samansystems : November 20th, 2014 در ساعت 03:09
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)