بنده اگه تعصب داشتم چیزی از ضعف پشتیبانی نمی گفتم
نمی دونم تا حالا وایمکس ایرانسل داشتید یا خیر ، در سرویس های نامحدود یک مبحثی دارند تحت عنوان لیست سیاه ، مصرفتون اگر منصفانه نباشه سرویس شما را تمدید نمی کنند
ضمنا دقت داشته باشید شرکتی با تعداد بالای نماینده و کارمند و گستره کار کشوری اصلا نمی آید برای یک یوزر قیمت را تغییر دهد ، ممکن است مصرف شما بیش از مصرفی بوده که شرکت برای سرویس های نامحدود در نظر گرفته ، به همین علت از شما خواسته به سرویس نامحدود بالاتر ارتقا بدهید . قرار بر این نیست که اگر به صورت متوسط از هر یوزر 70 درصد سود می برد از تعدادی از یوزر ها ( نظیر شما ) ضرر بدهد.
قوانین ارائه خدمات شرکت های خارجی را نیز مطالعه بفرمایید نوشته اند که واژه نامحدود به این معنا نیست که شما درصد بالای پورت ، درصد بالای منابع سرور ، درصد بالای ترافیک و فضا را مصرف نمایید و این حق را برای خود محفوظ داشته اند که سرویس شما را به محدود تنزل داده یا از تمدید سرویس شما جلوگیری کنند .






پاسخ با نقل قول