سرور مجازی با بالاترین کیفیت از المان و امریکا
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت
TEL : 09355971597 site : abarserver.net
خیر بنده بیکار نیستم.
خواستم خدمت شما عرض کنم که 99درصد افرادی که در این انجمن حضور دارند و در حال کار هستند این تنظیمات را رعایت نمیکنند.
فکر نمیکنم با یک تنظیم ساده در mail hour per domain در whm یا ... قابل حل باشد . . .
ما از سرور mail جداگانه با mail scanner استفاده می کنیم و مانیتور می شوند . فکر نمیکنم اصلا آی پی سرور اصلی ما و دیگر سرور هامون با آی پی interface سرویس exim یکسان باشد.
حرف شما درباره جریمه درست هست "ولی" شما می دانید هر provider یا شرکتی قوانین خاص خود را دارد ؟!
فکر نمیکنم جای بحث زیادی باشه ولی تمام کسانی که در این تاپیک شرکت کرده اند "فقط" /قصد/ از آب گل آلود ماهی گرفتن را دارند !.
بهتر است تاپیک حذف شود و به جای آن با همکاری آقایانی چون "حامد مسافر" و کسانی که در این انجمن حضور دارند و از اساتید برتر هستند تاپیکی برای جلوگیری از این مشکلات بصورت حرفه ای و استفاده از Mail Scanner زده شود .
جسارتا، کدوم قانونِ کدوم هاستینگ به سرویس دهنده اجازه دروغ گفتن به مشتری رو میده؟!
استارتر فرمودن که از طرف هاستینگ اعلام شده دیتاسنتر مبلغی رو جریمه کرده!( که به قول جناب majidisaloo1 اون هم به دلار اعلام شده و ...!)
به نظر شما این قانونِ داخلی هاستینگ هست که به صورت دلخواه جریمههای فرضیِ اعمال شده از سوی دیتاسنتر رو از کاربر دریافت کنن؟!
اگر قانونشون بود، میتونستن اعلام کنن که طبق قوانین ما، شما جریمه میشید. نه اینکه بگن دیتاسنتر....!
کسی هم در حال ماهی گرفتن از آبِ گِل آلود دیده نشد! تنها چیزی که مشاهده میشه چند انسان هستن که با یک انسان دیگه تجربهشون رو به اشتراک گذاشتن و سعی در راهنمایی دارن.
امیدوارم عینک بد بینیمون رو بر داریم![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)