نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: بااین مشتری بایدچه کرد؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    همین دوروبر
    نوشته ها
    104
    تشکر تشکر کرده 
    454
    تشکر تشکر شده 
    326
    تشکر شده در
    261 پست

    پیش فرض پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

    ببخشید دوستان دیر پاسخ دادم/.

    خیرازفحاشی ایشون زیادناراحت نیستم چون پشتیبانی باید تاحدی صبرداشته باشه.

    امافحش دادن به پشتیبان هامون خیلی بده...

    من بهش گفتم نمیتونم تویاهوپشتیبانی بدم وتیکت بزن تاپشتیبان ها جواب بدن دیدم حسابی طلب کار شدم گفتم بزار یکم باهاش راه بیام ولی مثل اینکه فایده ای نداره...

    - - - Updated - - -

    ببینید ما چندتاپشتیبان داریم که به تیکت هاسریعا پاسخ میدن ولی مثل اینکه بعضی ها فقط بایاهو حال میکنند...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط vahab00 نمایش پست ها
    مشکل از خودته داداشم
    مگه یاهو جای پشتیبانی هست ؟
    هرکی پشتیبانی میخواد خیلی شیک و مجلسی تیکت بزنه یا از چت آنلاین سایت در ارتباط باشه
    مشکل از خودت هست بهتره یاهو و امثال اون رو برای پشتیبانی انتخاب نکنی
    جات بودم پولشو مینداختم جلوش ی بک آپ لینک 5 ساعته بهش میدادم و هاست رو ترمنت میکردم سریع
    میگفتم برو هرجا دوست داری سرویس بگیر
    بابا هاستینگ سخته خیلی سخته و با این همه درد و سر و استرسش باز کسی درک نمیکنه و فکر میکنه طرف نشسته داره پول پارو میکنه
    نمیدونه اگه طرف یکساعت نباشه چ بلایی سرش ممکنه بیاد و هر لحظش استرسه
    بنظرم هاستینگ داشتن سخترین شغل دنیاست ولی متاسفانه تو ایران همه فکر میکنن ساده ترین کار و پر سود ترین کار هست
    داداش تیکه بودیا نصیحت؟؟ :D

    شوخی کردم.

    خودم هم خیلی نصیحت میکنم بعضی دوستان رو.

    ماکه وارداینکار شدیم وانشاالله حالا حالاها هستیم...

    ولی اینطوری آدم دوروزه پیر میشه.

    چقدرصبر خب؟

  2. #2
    عضو دائم vahab00 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    شهســـوار
    نوشته ها
    1,717
    تشکر تشکر کرده 
    1,983
    تشکر تشکر شده 
    4,046
    تشکر شده در
    1,978 پست

    پیش فرض پاسخ : بااین مشتری بایدچه کرد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط email1414 نمایش پست ها

    داداش تیکه بودیا نصیحت؟؟ :D

    شوخی کردم.

    خودم هم خیلی نصیحت میکنم بعضی دوستان رو.

    ماکه وارداینکار شدیم وانشاالله حالا حالاها هستیم...

    ولی اینطوری آدم دوروزه پیر میشه.

    چقدرصبر خب؟
    شاید منظورم رو بد رسوندم
    خواستم بگم داشتن هاستینگ سخترین شغل دنیاست اما بعضی ها فکر میکنند خیلی سادست پس هرکاری که میخوان باید بشه و بعضی ها هم برای تفریح میان تو این کار
    اما کسی که هاستینگ داره میفهمه چی میگم
    کسی که هاستینگ داره اگه واقعا براش مهم هست کارش شاید هرگز از دست استرس ها خلاص نشه و همیشه یک استرس همراهشه ک نکنه خدا نکرده براش مشکلی پیش بیاد و هزار دردسر
    با این همه استرس باز هم هاستینگ ها صبورترین انسان ها هستند که با قیمت پایین کار میکنند و پشتیبانی دائمی هم باید داشته باشند
    خب با این همه زحمت و رنج لطفا اجازه ندید هرکسی هم بهتون هرچی برسه بگه
    اگه مشتریتون مثل این آقا بی ادبه آقا بگو پولت مال خودت لاقل با انسان هایی کار کنید که درکتون کنند
    کسی که پشتیبانی یاهو میخواد باید بره هاست درپید بگیره چون به هزار دلیل ممکنه یاهو طرف از بین بره یا حتی آیدی دی اکتیو بشه
    اونوقت طرف میاد تو یاهو هزار جور توهین میکنه و تازه هزار جا هم میگه فلانی کلاه برداره در حالی که حتی به خودش زحمت نمیده سایت رو ی چک کنه
    من منظور بدی نداشتم
    لپ مطلب این بود به کارتون ارزش بدید و نذارید هرکسی از راه رسید هرچی بهتون بگه
    ببخشید اگه با حرفم دلخورت کردم داداش
    منظور بدی نداشتم
    ارائه و طراحی انواع قالب های whmcs و وردپرس
    دکمه تشکر خراب شده آیا ؟
    ظرفی که پر است، کم صداست...

  3. تعداد تشکر ها از vahab00 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •