نقل قول نوشته اصلی توسط SixthElement نمایش پست ها
سلام.

امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.

در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
ما به مشتری احترام میگذاریم
درخواستتون چیه
و همش سوالات تکراری احمقانه.
سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)

منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.

خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.

این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...

خبر جدیدی شد بروز می کنم.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
شما باید تو صدای مشتری سفت و سخت متن رو بنویسی اصلا هم شل نگیر من تو متن شکایتم خیلی خیلی تهدیدشون کردم بیش از اون چیزی که فکرشونو بکنین نزدیک بودم فحششون بدم همون لحظه زنگ زدن و مشکلم رو حل کردم اگه حل نمکردم میرفتم 195.شما هم همینگار رو بکن تو شکایت خیلی متن شکایت تند باشه اگه زیر بار نرفتن برو 195