نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا مشترک شاتل هستید یا بوده اید؟ اگر بله درصد رضایت شم

رأی دهندگان
28. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • کاملاً رضایت دارم

    3 10.71%
  • رضایت دارم

    3 10.71%
  • متوسط

    7 25.00%
  • ضعیف

    4 14.29%
  • بسیار ضعیف

    11 39.29%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض

    سلام.

    امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.

    در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
    5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
    ما به مشتری احترام میگذاریم
    درخواستتون چیه
    و همش سوالات تکراری احمقانه.
    سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)

    منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
    تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.

    خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
    خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.

    این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...

    خبر جدیدی شد بروز می کنم.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  2. #2
    عضو جدید hossein1210 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    آمل
    نوشته ها
    28
    تشکر تشکر کرده 
    339
    تشکر تشکر شده 
    102
    تشکر شده در
    86 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط SixthElement نمایش پست ها
    سلام.

    امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.

    در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
    5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
    ما به مشتری احترام میگذاریم
    درخواستتون چیه
    و همش سوالات تکراری احمقانه.
    سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)

    منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
    تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.

    خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
    خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.

    این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...

    خبر جدیدی شد بروز می کنم.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    شما باید تو صدای مشتری سفت و سخت متن رو بنویسی اصلا هم شل نگیر من تو متن شکایتم خیلی خیلی تهدیدشون کردم بیش از اون چیزی که فکرشونو بکنین نزدیک بودم فحششون بدم همون لحظه زنگ زدن و مشکلم رو حل کردم اگه حل نمکردم میرفتم 195.شما هم همینگار رو بکن تو شکایت خیلی متن شکایت تند باشه اگه زیر بار نرفتن برو 195


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 30th, 2017, 17:03
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 29th, 2013, 16:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •